http://www.youtube.com/user/CCHRInt?feature=watch
tässä hyvä linkki suomessa ei mene oikeen läpi valitukset ja niinedespäinö
POTILAIDEN OIKEUSTEN PUOLESTA
7
117
Vastaukset
- jipllh
Annoin sulle peukut ylös. Olet hyvällä asialla. Kohta pitäisi tulla lakimuutos parempaan suuntaan, kun ratifioidaan CRPD, ota selvää hakusanalla UN CRPD Googlesta. Jyrki Katainen sanoi, että hänen hallituskaudella tulisi tuo dokumentti ratifioida, joten jos Katainen ei ole valehteleva limanuljaska, sen pitäisi tulla pian voimaan.
- Samaa mieltä
Se on totta, että julkinen sektori laiminlyö vastuunsa potilasoikeuksista (potilasasiamiehet, hoitohenkilökunta, Valvira), mutta eduskunnan oikeusasiamies käsittelee hänelle lähetetyt valitukset mm. potilasoikeuksien osalta. Yksityiset lääkäriasemat puolestaan osaavat mm. potilasoikeudet paremmin kuin julkinen sektori.
- 5757
Aina kun olen ollut suljetullaosastolla joku siellä on ollut vääntämässä valitusta kohtelustaan. Olen ollut siellä ainakin 15 kertaa, joten otos ei ole vähäinen.
Turhat valitukset hukuttavat oikeatkin valitukset alleen, varmasti suhteessa potilasmääriin niin suljetultaosastolta tulee eniten valituksia. Jos jonkun murtunutta kättä ei huomata vastaanotolla, niin siitäkinn tulee valitus ja se käsitellään, ja lääketieteelliset faktat ovat potilaan puolella.
Psykiatriassa kaikki "faktat" ovat lääkärin omia keksintöjä joten psykiatrisesta hoidosta tehdyt valitukset ovat ennalta tuomittu Ö-mappiin oli aihetta tai ei.
Jos lapsella on ongelmia, niin psykiatria ei todellakaan ole ratkaisu, jonkun selityksen ne toki keksivät ja antavat jonkun ICD numeron ja lääkkeitä.- keosäa
Turhia valituksia ei ole. Miksi olisi? Mikä on turha valitus? Etkö kunnioita YK:n ihmisoikeusjulistusta?
Eikö ihmisellä ole esim. oikeus tehdä itsemurhaa, jos se ei loukkaa ketään muuta? Eikö ihmisellä ole oikeus sanoa että hän on Jumala, jos se ei loukkaa ketään muuta? Ja jos se loukkaa jotain muuta, Suomen perustuslain mukaisesti kyseiset ihmiset pitäisi tuomita vankilaan, siis RAAKAAN VANKILAAN!
- .....
- pelöädädä'ä''d'd'd'd
Ei tämä palsta kuulu terveille autisteille.
- 1+16
pelöädädä'ä''d'd'd'd kirjoitti:
Ei tämä palsta kuulu terveille autisteille.
Hyödylliset linkit kuuluvat joista voi löytää paljon asiaa myös potilaan roolissa jouduttuaan väärinkohdelluksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552