Sienestys kaveria!!!!!!!!!

pokerman73

Moi, Olen neljäkymppinen mies helsingistä.
Olen käynyt sienestämässä mm...sipoonkorvessa monta kertaa, lähellä landbota.
Nyt odottelen innoissani kevättä että pääsis sinne jälleen!
Siellä on niin kivaa samoilla,on hiljaista ja puhdasta.
Oli siinä kerran hämmästelemistä,kun karhun kakkakasa tuli kohdalle!
Että niin korpea se sipoonkorpi on!
Olisi kiva kun olis joku kaveri mukana joskus, sillä ei olis väliä
että oletko mies tai nainen tai iälläsikään ei olisi väliä.
Se vain että olisit kiinnostunut sienestämisestä ja sienistä ja luonnossa liikkumisesta.
Voitais jakaa sieni tietouttamme toisillemme yms...
Sitten kun koivuihin alkaa hiirenkorvat tulemaan,niin sitten täytyy lähteä etsimään hakkuualue, ja sieltä korvasieniä!
Jos jotakin ihmistä nyt kiinnostais tämöinen sienestys frendi! Niin otappa yhteyttä [email protected]

10

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä kuule höpitä

      Sipoonkorvessa ei ole karhuja, joten olet harhainen höppänä. Keväällä ei juurikaan sienestetä, lukuunottamatta korvasieniä ja niilläkin on se aika rajoittuu viikkoon jos nyt aina siihenkään.

    • KarhuKorpeen

      Kuule ei kerrota muille, että muut eivät tule tuonne korpeen! On vaan niin ihana paikka ulkoilla ja olla vain!
      Sienestys on kivaa, mutta varsinainen intohimoni on marjastus. Tykkään vaan niin kovasti siitä tunnelmasta, tuoksuista ja marjoista.

      Moikataan kun tavataan poluilla tai jossakin metsässä! Ja tosiaan karhunjäljet myös nähnyt olen, vaikka ei sitä uskoisi! En silti jätä ihanaa luontoa kulkematta.

    • Sibbo vargarna

      varmasti olet voinut karhun jäljet nähdä, mutta et Sipoonkorvessa.
      Minäkin olen nähnyt paljon karhunjälkiä ja karhujakin, mutta kaukana Sipoonkorvesta.

      • niin tietysti

        Supinpaskaläjä se on ollut. Se tekee tarpeensa monta kertaa samaan kasaan, joka näin suurenee ja suurenee. Kun sitä tutkii ja haistelee, marjoja ja viljaakin löytyy.


    • huuhaata vaan

      Aloittaja nyt on vähän hönö, sellainen joka "näkee" kaikenlaista, koska on vilkas mielikuvitus joka pääsee valloilleen jo takapihalla.
      Hänelle on jo kova juttu kun käy takapihan metsäsreunassa.

      • romualdo3

        tääläki eräs sinkkupoika kaipailee aloittajan tapaan seuraa sienestysreissuille... eli tämä koskee myös pokermania ...tervetulua siis eksoottiselle keskipohojanmaalle, [email protected]


    • tattikaveri Turusta

      kaipaatko siis "kaveria" Minulla onkin sellainen herkkutatti luonnostaan, että sitä kun kaveri hieroo, niin ihmneitä tapahtuu.

      • romualdo3

        KORJAUS : S-osoitteeni on siis [email protected] ... ja kylllä, kaikenlaiset tatit kiinnostavat, varsinkin nahkasellaiset sekä ennenkaikkea herkkutatit, punikkitatit, voitatit jne .....


    • tattikaveri Turusta

      Minä olin viimeviikonloppunan pridekulkueessa Helsingissä, et sattumalta sinä ollut siellä ? Joukkovoimalla muutamme käsityksiä, eikö ?
      Lähden kyllä "sieniretkelle" telttailemaan ja näytän nahkatattini sinulle.

    • Duncan84

      Siellähän se koisi Viirilän suo-alueella. Pääsin yllättämään :D vaikka yllätyin kyllä itsekin. Iso märkä karvaturri ja nopea kuin höyryveturi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe