En yleensä näe unia, mutta oli niin oudon pelottava, olin jostain syystä murtanut paikkoja ja unen alussa ja keskivälissä oli todellisuus aika lähellä, ihan normaalisti olin perheeni ja ystävieni kanssa, sitten tuli aika lähteä leikkaukseen.. Leikkaus paikka oli 20km pois päin omasta kaupungistani ja muistan paikanki viellä, sitten kaikille tuli kauhean ikävä minua, kun minulla oli kuukauden kestävä sairaala reissu.. Noh kuitenkin paikalle päästyä pelästyin valtavasti sairaalaa, se oli aidattu jättimäisillä porteilla ja siellä oli vartijoita aseiden kanssa, sitten kun pääsin porteista sisään, niin kummallistelin asiaa, että mihin tarvitaan tällaista vartiointia kun menee sairaalaan.. Sitten pelästyin, näin jonkun mustan luukun/mötikän, johon minun piti mennä, se oli tosi suuri ja ilmestyi yhtäkkiä näkökentällekkin ja minun käskettiin sinne menevän, kun luukku aukeni maanalle, niin pelästyin, koska se oli tosi syvä ja kävelin sisälle, pelottavaan pemeyteen.. Seb oli kuin WTC tornin kokonen musta metalli kasa, siis pituudeltaan ja kävelin siitä alaspäin ``sairaalaan`` jotenkin se jo pelästytti minua, kun näin tämän mötikän. Joo sitten, kun olin kävellyt tarpeeksi syvälle, niin avasin huoneen päässä olevan huoneen, jossa isojoukko, jättimäisiä ihmisiä alkoi hakata minua ja näin yhden miehen kiduttavan jotain miestä jollain sähkölaitteella ja herättävänsä hänet aina, kun pyörtyi ja hän huusi haluavansa kuolla, sitten yhtäkkiä heräsin, kauhuissani/ihmiessäni, en näe yleensä unia, mutta tämä oli outo.
Maanalainensairaala
Jerzzz
1
<50
Vastaukset
- Neaa91
En osaa auttaa sinua mutta mielenkiintoista. Alko itseäänki ahdistaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954