Te miehet, joilla on riittävästi kokemusta sekä lapsettomista että synnyttäneistä, kertokaa, miten on: palautuuko ne paikat synnytyksen jälkeen? Jotkut väittää, että ne palautuu suunnilleen ennalleen riittävällä lantionpohjan lihasten treenillä, mutta osa taas sanoo, että seksi synnyttäneen kanssa on kuin heiluttaisi nakkia jäähallissa. Miten on?
Pillun kireys ja synnytys
13
1829
Vastaukset
- Lisäys
Toivon tietysti, ettei kukaan vastaa, että "meillä on kaks lasta ja seksi on ihan hyvää", koska en kysynyt tätä, vaan nimenomaan näiden kahden vertaamiseen perustuvaa arviota.
- Nuori
Mun oli pakko kysyy ku ekan kerran harrastettiin seksii synnytyksen jälkee et miten on ja vastaus oli et ihan samalt tuntu ku ennenki :)
- No daa
Nuori kirjoitti:
Mun oli pakko kysyy ku ekan kerran harrastettiin seksii synnytyksen jälkee et miten on ja vastaus oli et ihan samalt tuntu ku ennenki :)
Ikävä olla ilonpilaaja, mutta on ihan perusteltua olettaa, että omalle vaimolle seksin jälkeen annettu lausunto ei välttämättä ole mitenkään raadollisen rehellinen. Eihän kukaan täysjärkinen tuossa tilanteessa ilmoittaisi, että "oot kyl vähän löystyny, ei tuntunu yhtään niin hyvältä ku ennen".
- tietäjä
Minulla on kokemusta ennen ja jälkeen neljän lapsen isänä. Paikat palautuu kun treenaat niitä lihaksia, siitä voi tulla jopa parempi kuin ennen:-)
tiukkuus riippuu siis lihaksista.
Sittemmin erottiin ja sen jälkeen on kokemusta kymmenistä eri naisista synnyttäneistä ja ei synnyttäneistä, Jollain ei synnyttäneillä voi olla tosi löysä...- Yhden isä ja aviomies
Lähtökunto on ratkaisevaa miten pimppi palautuu. Jos on löysäksi päässyt reva, niin se ei ainakaan parane synnytyksestä. Jos taas on liikunnallinen nainen ja hyvö toosa, niin se palautuu mahtavaksi imupilluksi.
Myöskin nuorena kun lapsia tekee, nii kuulema jää väljäksi.
Oma emäntä synnytti lapsen ollessaan 35 vuotta, ja pillu jäi vähän auki, joka taas on hyvä, koska seksin aloittaminen helpottui, mutta tiukkuus on syvemmällä sama.
Naiseni kovat halut kuitenkin väheni, vaikka orkun saa aina aktissa.
- 6969
Ei palaudu ennalleen, vaan muuttuu tiukemmaksi ja paremmaksi muutenkin.
- jätkä humppaaja
Ihan sama kokemus että en huomannut juurikaan eroa synnytysten jälkeen ja kun avokki on jumpannut ilolihakset kuntoon, tuntuu pillunsa välillä jopa liian tiukalta huomattavasta liukkaudestaan huolimatta. Eli eipä muuta kuin palloja sisään ja niitä puristelemaan, ilmankin voi treenata ihan vaan jännitys, rentoutus periaatteella. Eikä mee pitkään ku on neitseellisen tiukan tuntuinen tavara. Kaupanpäälliseksi naisen orgasmiherkkyys kasvaa samalla.
Pilluhan venyy, kun synnyttää. Pillussasi on 3 aukkoa, joista ylimmäinen on virtsaputki. Vitrsaputkea tarvitset vessassa se tyhjentää siis virtsarakon. Seuraavana on emätin. Juuri tämä emätinosa on se, jolla synnytys varsinaisesti tapahtuu. Sitä käytät myös seksiin. Ja se 3. aukko on kohdunkaulassa. Kohdunkaula on lähellä emättimenpohjaa sen takaosassa. Se viimeinen aukko vie sille kanavalle, joka johtaa itse kohtuun paikkaan joka mahdollistaa raskauden.
- pillutieteiden maisteri
Vai niin.
- mies 30v
Omista muutamista kokemuksista oon havainnoinu että synnyttäneellä on todennäköisemmin tiukemmat paikat kuin synnyttämättömällä.
Lantiopohjalihastreeni tekee ihmeitä.
treenillä saa paikat kireäksi, kireämmäksi kuin ennen synnytystä.
Timmein kokemukseni on juuri treenanneista naisista joilla molemmilla oli mielestäni häkellyttävän tiukka alapää, siitä huolimatta että kosteutta oli yllin kyllin...
Toinen nainen oli elämäni ensimmäinen seksikokemus, joten ajattelein et kaiki on yhtä näin tiukkoja (synnyttämätön nainen)
Toinen treenannut nainen on (synnyttänyt) ja hänen kanssaan olin vasta tässä pari-kolme vuotta sitten, eli oli jo reilu kokemus seksistä ja hänen kanssaan yllätyin et miten voikin olla noin tiukka ja kostea nainen.
treeni tekee ihmeitä, ihan kelle vaan.
kai se menee myös niin et ne ketkä alkaa treenaa, tykkää ja pitää asiaa niin tärkeänä että tulee treenanneeksi sitten varmuuden vuoksi paljon...
Väittäisin et eron huomaa välittömästi. Alkuahtaus ei helpota, vaikka nainen on litimärkä... - Pieni muna, iso orga
Mulla oli ilo tuntea nainen joka oli synnyttänyt, en tiedä millanen oli ennen synnytystä, mutta oli se aika löysä. Mutta se ei ole välttämättä se tärkein juttu. Tämä kyseinen ihana nainen oli tosi orgasmiherkkä ja minäkin ihan normi kaveri sain hänet laukeemaan vaikka kuinka monta kertaa ja se nosti itsetuntoa ja lisäsi kiihotusta ja oma orgasminikin oli tosi voimakas ja nautinnollinen. Parasta seksiä mitä olen koskaan saanut. Hänen jälkeen tapasin synnyttämättömän naisen joka oli tiukempi, mutta hän ei saanut orgasmia millään tuntui tosi turhauttavalta kun vaikka mitä yritti eri asentoja jne... Samalla se oma orgasmikin oli aika turhauttava kun toinen ei saa... Seksiä kun haluan harrastaa yhdessä ja haluan, että nautinto on molemminpuoleinen.
- asiantuntija1
Kyllä taas oli asiantuntijoita
joka ihminen on erilainen, jos ei palaudu on keinoja treenaus ja leikkaus, voit palautua
aivan miksi itse haluat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423