Osaisiko joku neuvoa miten kissan pissan hajun saisi pois sohvasta?muutama kuukautinen pentu ja oli päättänyt yöllä pissata sohvalle. Sohva on kankainen enkä haluaisi heittää sitä roskiinkaan..Olisi erittäin mukavaa jos joku osaisi neuvoa.... =D =D =D
Kissanpissa sohvassa
6
686
Vastaukset
- garfield
On olemassa sellaista suihkutettavaa tekstiilin puhdistus vaahtoa, näyttää partavaahdolta. Sillä olen muutamat kissankusaisut sohvasta putsannut.
Vaahto suihkutetaan sohvalle ja annetaan vaahdon imeytyä ja sitten rätillä pyyhitään, toistetaan käsittyly sohvan kuivuttua niin monta kertaa että haju lähtee.- Masentavaa
Garfield osaisitko sanoa aineen nimeä?
- garfield
Masentavaa kirjoitti:
Olen juuri työpaikallani enkä pääse purkin luo nimeä katsomaan, mieheni toi aineen ilmeisesti työpaikaltaan siivousfirmasta. Luullakseni aineita on useammallakin valmistajalla ja jotkut ovat tarkoitettu autonpenkkien puhdistukseen,kannattaa vilkaista isomman marketin siivousaine osastolta tai paikasta jossa myydään autonpesuaineita. Kuivapesuaineeksikin kai vastaavia tuotteita kutsutaan, mutta kyllä vaahto kostutti sohvan, tosin ei litimäräksi ja kuivui nopeasti...
- garfield
Masentavaa kirjoitti:
on puhistusaineen nimi, valmistaja elektrolux!
mutta kuten mainitsin, on varmasti muitakin merkkejä... - Masentavaa
garfield kirjoitti:
on puhistusaineen nimi, valmistaja elektrolux!
mutta kuten mainitsin, on varmasti muitakin merkkejä...KIITOKSIA NEUVOISTA GARFIELD =D
- garfield
Masentavaa kirjoitti:
KIITOKSIA NEUVOISTA GARFIELD =D
puhistusainetta saa joistakin k-rauta kaupoista
hong kong-tavarataloista ym. vastaavista rojukaupoista.
Juuri putsasin kangassohvaa ja petauspatjaa, ei ihmisen nenään enää pissa haise, kissa kävi nuuhkimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632162Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21885Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?155859Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709