vistasta päivitys seiskaan?
Ohjelma neuvoo että se käynnistetään "Käynnistä" valikosta, mutta en löydä sieltä muuta kuin Windows 7 tukisovelletuksen?
Miten käynnistetään
8
149
Vastaukset
- XXXXX'
Ei tästä Vapusen linkistä ole mitään hyötyä olen lukenut ne moneen kertaan, enkä löydä miten päivitys tulisi käynnistää. Epäilen että se ei anna asentaa seiskaa, kun tukisovellutus herjaa liian pientä muistimäärää?
Konessa on kaksi 512mb muistikampaa ja se ei mukamas riitä seiskalle?
Kone on alkuperäinen Vista kone ja sillä muistimäärällä se on uutena myyty, tosin ei se mikään huippunopea ole koskaan ollut. Kyllä pitäisi riittää Windows 7 32-bittiselle versiolle.
Siis missä muodossa se päivitys tuli? iso tiedostoja vai DVD levyllä?Jos hommassa meinaa onnistua niin seiskan päivitys-romppu asemaan ja käynnistetään siltä. Käyttöjärjestelmän sisältä tehty päivitys menee enemmän tai vähemmän metsään, ainakin vistasta seiskaan, on nääs kokemusta.
Ensin otat kaikki tarpeellisen talteen ja jyräät koko vistan.- XXXXX'
"Ensin otat kaikki tarpeellisen talteen"
Kaikki tarpeellinen on otettu talteen, mutta ajatuksena oli että päivitän sen suoraan kuten ohjeissa on kerrottu yhtenä mahdollisuutena.
Olisi mulla yksi aito Windows 7 asennusromppu, mutta onnistuisiko sitä käytää kun se on "OEM" ?
Ps. En haluaisi "jyrätä" koko vistaa, meinaan että silloin menisi rinnelle asennettu Linux, vai kuinka?OEM asennusrompulta ei onnistu päivitys, se jyrää kaiken.
Linuxin asennus mennee uusiksi jos samalla levyllä windowsin kanssa ja olet käyttänyt linuxin käynnistyslatajaa.
Kannattaa pitää käyttikset eri levyillä ja kun niitä asentaa niin toinen levy ei ole piuhoistaan kiinni niin toisen asennus ei sotke toista, sitten kännistyksessä "buutti-valikosta" valitaan käynnistettävä käyttis.
- 2113----
"""Ps. En haluaisi "jyrätä" koko vistaa, meinaan että silloin menisi rinnelle asennettu Linux, vai kuinka? """
No Windows on ainoa tunnettu haittaohjelma Ubuntulle.
Se Windows rikkoo käynnistyslataajan (ei koko distroa), se on korjattavaissa.
Sinullahan on kuitenkin kaikki tarpeellinen varmuuskopioituna, niin ei siihen Linuxin asentamiseen mene, kuin 30 minuuttia. - XXXXX'
"OEM asennusrompulta ei onnistu päivitys, se jyrää kaiken"
Vistan päivitys vaihtoehdot windows seiskaan jää aika vähiin, koska on käytettävissä on vain sen vista koneen Product Key tunnus, eikä alkuperäistä asennuslevyä. Vista koneessa ei ole tullut mukana palautuslevyä, ilmeisesti se olisi pitänyt aikanaan kaivaa koneen "syövereistä" ja polttaa.
Ajattelin että päivityksessä olisi mahdollista käyttää romppua vain median siirtoon ja käyttää alkuperäistä Product Key tunnusta?
Näyttää siltä että ainut vaihtoehto on tässä tapauksessa päivittää suoraan verkosta... kunhan sen saisi vain käynnistettyä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117