Hasanin parasailing!!

MiNi

Hei Alanyan matkaajat :)

Olimme perheeni kanssa heinäkuun alussa lomailemassa Alanyassa ja pääsin synttäreideni kunniaksi parasalingiin. Oli muuten hauska kokemus, suosittelen!

Olimme siis "toisella" rannalla, emme Kleopatra-rannalla, jonka lähellä hotellimme oli. Tällä toisella rannalla (kauempana keskustasta) oli Hasanin parasailing ja vesiskootterit. Hänellä on töissä poika nimeltä Mehmed (15 vuotta) ja me tutustuimme. Olemme sen jälkeen kirjoitelleet mutta nyt hävitin hänen osoitteensa ja se harmittaa.

Jos joku tuntee hänet tai työnantajansa Hasanin niin olisin kiitollinen yhteystiedoista :)

-MiNi-

11

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-D

      Vai pitäisi saada Mehmedin yhteystiedot. :-D Siis jumalauta, onko suomalaiset naiset TODELLAKIN näin tyhmiä?!

      • MiNi

        sinä vastaat viestiini jos sinulla ei ole minulle mitään asiaa? Se vasta tyhmää on?! Kai suomalaiset niinkuin ketkä tahansa muutkin pitävät yhteyttä muualla tapaamiinsa ihmisiin? Mikä siinä on mielestäsi niin tavatonta?


      • :-D
        MiNi kirjoitti:

        sinä vastaat viestiini jos sinulla ei ole minulle mitään asiaa? Se vasta tyhmää on?! Kai suomalaiset niinkuin ketkä tahansa muutkin pitävät yhteyttä muualla tapaamiinsa ihmisiin? Mikä siinä on mielestäsi niin tavatonta?

        "Tapaamiinsa ihmisiin"? :-D


      • MiNi
        :-D kirjoitti:

        "Tapaamiinsa ihmisiin"? :-D

        tuollaisella ilkeämielisellä sarkasmilla höystettynä et varmaan olekaan koskaan tavannut ketään. Sitä paitsi tuo on aika oksettavaa vihjailua, olen 15 vuoden ikäinen!


      • sopiva siis
        MiNi kirjoitti:

        tuollaisella ilkeämielisellä sarkasmilla höystettynä et varmaan olekaan koskaan tavannut ketään. Sitä paitsi tuo on aika oksettavaa vihjailua, olen 15 vuoden ikäinen!

        Turkkilaiset pokailee ja kähmii kaikkein mieluiten alle 14-vuotiaita tyttöjä. Pitävät alle kymmenvuotiaitakin tyttöjä täysinä "ammattilaisina", jos vaan ovat länsimaalaisia. Siitä ei ole kuin kuukausi, kun Turkissa raiskattiin norjalaisen pariskunnan kolmivuotias vauva. Raiskaaja saa varmaan läpäytyksen ranteelle, perheeltä meni loppuelämä piloille.


      • Jaa-a
        MiNi kirjoitti:

        tuollaisella ilkeämielisellä sarkasmilla höystettynä et varmaan olekaan koskaan tavannut ketään. Sitä paitsi tuo on aika oksettavaa vihjailua, olen 15 vuoden ikäinen!

        Eikös tuossa iässä suomalaiset naiset oo olleet jo vähintään kymmenen Hasanin tai Mehmedin kanssa?


      • MiNi
        sopiva siis kirjoitti:

        Turkkilaiset pokailee ja kähmii kaikkein mieluiten alle 14-vuotiaita tyttöjä. Pitävät alle kymmenvuotiaitakin tyttöjä täysinä "ammattilaisina", jos vaan ovat länsimaalaisia. Siitä ei ole kuin kuukausi, kun Turkissa raiskattiin norjalaisen pariskunnan kolmivuotias vauva. Raiskaaja saa varmaan läpäytyksen ranteelle, perheeltä meni loppuelämä piloille.

        Olet ymmärtänyt ihan väärin! Olemme siis kirjekavereita. En tiedä mitä kauheita rikoksia Turkissa on tapahtunut ja minkä ikäisille tytöille, mutta me siis olimme lomamatkalla ja tutustuin saman ikäiseen poikaan, jota nyt yritän tavoittaa hukattuani hänen osoitteensa. Hän ei tietääkseni ole raiskannut ketään..


      • Jaaha
        MiNi kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt ihan väärin! Olemme siis kirjekavereita. En tiedä mitä kauheita rikoksia Turkissa on tapahtunut ja minkä ikäisille tytöille, mutta me siis olimme lomamatkalla ja tutustuin saman ikäiseen poikaan, jota nyt yritän tavoittaa hukattuani hänen osoitteensa. Hän ei tietääkseni ole raiskannut ketään..

        Eli haluaisit päästä antamaan sille pesää, niinkuin kunnon blondin kuuluukin?


      • MiNi
        Jaaha kirjoitti:

        Eli haluaisit päästä antamaan sille pesää, niinkuin kunnon blondin kuuluukin?

        ja varmasti myös sen näköinen.


    • ssr

      Antakaa nyt herran tähden tyttörukan olla rauhassa! Kaikki suomalaisnaiset eivät suinkaan mene Turkkiin vain ja ainoastaan hyvän petiseuran haku mielessään. Jos tämä tyttö on löytänyt Turkista ystävän, jonka kanssa kirjoitella, niin eikö hänellä ole kaikki oikeus siihen? Meidänhän pitäisi olla iloisia kun kulttuurit kohtaavat, ja nuoriso kansainvälistyy. (Puhun nyt siis kohtaamisesta ystävyystasolla)
      Törkeää panettelua sanon minä.

      • atka

        samaa mieltä. Tää on kuin "parhaissa" amerikkalaisissa saippuasarjoissa, kun kaikki sekaantuu kaikkien pienimpiinkin juttuihin. Olen sitä mieltä, että jokainen voi valita ystävänsä kansallisuuteen, sukupuoleen, väriin tai mihinkään muuhunkaan puuttumatta! Suomessa suomalaisten kesken sattuu yhtä hyviä ja pahoja juttuja kuin muuallakin maailmassa! IHANAA KUN ON YSTÄVIÄ MONESSA MAASSA!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe