Tehään tää mukavaks meille molemmille.
Alotetaan pienestä
27
549
Vastaukset
- ettet vain olis
Mukava 36-vuotias mies?
- mitä?
ootko sä hammaslääkäri ?
- Ajatuksena hyvä
Pienestä ja mukavasta on hyvä aloittaa... käytännön toteutus sitten vaan.
- vai pienesti
ja se sana oli morally chaste, jos ei suomi mene perille
- lempein askelin
Aloitetaan hitaasti hieromalla tuttavuutta ja poltellaan rauhan piippua
- von Oja
Sopii mulle, oon meges!
- se on tärkein
Saanko hieroa sinun penistäsi heti ekana ?
- Tehään.
Minä hillitsen kuuman naiseuteni, itseni. Aloitetaan rauhassa ja pienesti. Olen oikeasti mukavaa seuraa minäkin.
- another darling
I agree with you, my darling ;)
- ruotsinvihaaja
Vihaan ruotsia ja sen opiskelua
- kunhan kysyn
Miten se monen vuoden haukkumisen jälkeen onnistuu?
- niinhän sä
olet, mukava mies. Senpä vuoksi mulla onkin luottavainen olo, että jos jotain joskus meidän välillä tapahtuu, kaikki menee hienosti just sun ihanan ansiosta. Sinuun uskallan luottaa.
- )).
ja ap on ? kuka ?
- Kauan sitä toivoin
Pahanmielen kiintiö on täynnä.
Jään odottamaan. - - asking -
tähänkö asti tää on ollu mukavaa vaan sulle? jos noin niin sit sä et oo mukava mies.
- Kerro,
miks tää ei ole sit tähän asti ollut mukavaa kuin sulle ?
- huoh,
pitääks joillekkin kaikki vääntää rautalangasta??? Jos et jo aloituksesta tajua, niin olikohan sitten edes sulle? Ja ap:n puolesta tämä.
- Kääääääääk
huoh, kirjoitti:
pitääks joillekkin kaikki vääntää rautalangasta??? Jos et jo aloituksesta tajua, niin olikohan sitten edes sulle? Ja ap:n puolesta tämä.
hei pösilö, se oli k o m m e n t t i eikä niin että se otettiin itelle !!!!!! Jeesus siunaa näitä
idiootteja jotka luulee tietävänsä kaiken täällä!!!!!!
- Mitäpä tuohon muuta
voisi todeta kuin että toivottavasti mukava mies on myös sanansa mittainen mies.
- mitästääonolluteille
tähän asti ?
- Miten aiot toimia
että tämä on mukavaa hänellekin?
- kaikki on jotenkin
niin herkkää. Niin pienestä voi käsittää väärin. Niin pienestä voi antaa väärän käsityksen. Sinut haluan, olen aina halunnut. Toivottavasti saan sen sulle kertoa.
- ?? ++ ?? = ??
siis kenet ja kelle ? miten te jotkut muka tiedätte tässäkin ketjussa kuka ap on ?
- Aloittaja huhuu ???
Kuinka "pienellä" pitäisi aloittaa??
- Oli eiliseltä tämä
Miten olet tänään nyt sitten tehnyt kaiken hällekin mukavaksi ?
- Tämän päiväsi
toimintamalli hänen suhteensa? Miten eroaa entisestä?
- Mitäpä mukavaa
oot tänään hänelle tehnyt, piditkö lupauksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179