Henkilökuntaa vähennetty ja siitä syystä palvelu on ala-arvoisen hidasta. Kaksi farmaseuttia ja apteekki täynnä ärsyyntyneitä reseptilääkkeen ostajia.
Olisiko apteekkarin aika jäädä eläkkeelle ja antaa palveluun panostavalle tilaa?
Pitääkö kohta ostaa lääkkeetkin muualta.
Kiuruveden apteekki
14
2864
Vastaukset
- tyytyväinenasiakas
Ei pidä paikkaasa että ei ole farmaseuttija aivan tarpeeksi.Mutta tiedätkö hyvä ystävä ruoka tunti kuuluu heille myös.Menin tiistaina kolmen jälkeen niin pääsin ihan suoraan.Ja minusta tytöt hymyilee ja ovat asiallisia ,ei apteekkarin eläkkeelle jääminen tuo lisää henkilökuntaa,aivan riittävästi juttele ihmisten kanssa, niin minä teen jos sattuu sellainen aika 11-13 välissä menen niin aina tuttu on vaihdetaan kuulumisia.Vaan oletko niitä turkki rouvia että et voi maalaisen kanssa paria sanaa vaihtaa lue päivän lehti.
- Kiurveenvanahapoeka
Onko Viagroo suatavilla Kiurveen apteekissa? Ei sillä että tarvihtisin mutta kumpahan kysyn?
- SANAkiertämmöö
iltamista saat pojilta nopeampaata ja halavemmalla. toestavuokrokaatta on juhlakunto parhaammillaan ollannalla. on siinö nykynen vaemo ja tyttöyjtävä ihmetelleet meikäläisen "50-villitystä" ;-)
- Liitytään Iisalmeen
Iisalmessa apteekki auki 8-21 joka päivä. Kiutuvedellä esim. lauantaina kiinni menee 14.00. Kävin oven takana. Ostanpa lääkkeet Iisalmen reissulla niin ei tarte vaivautua pitämään auki milloinkaan.
- Hoks hoks
Viimeksi käydessäni sain Kiuruveden apteekissa kävellä suoraan reseptiasiakkaana palvelutiskille, ketään ei tuolloin ollut jonossa. Palvelukin ystävällistä ja asiallista. Eihän tuossa tarvita kuin hiukan hoksottimia, koska kiireisenä lähtee asioille.
- KaikOleNykAekkoo
osappa jatkossa muualta. suokas sieltä resepetiliäkkeitä laillisesti?
- Vahva lääkitys
Kaksikin riittää, mutta se lätinän määrä on sietämätön. Pelkkää jaskan pauhantaa vailla mitään tarkoitusta tai päämäärää. Työntekijällä on parasta ennen päiväys ja joillakin se on ummessa.
- ikuisuus apteekissa
höpöhöpö,nyt kun tuli eresepti,niin olipa hukassa apteekin väki...kaks reppanaa pääsi kortilla koneelle,muut nosteli olkapäitään...ei osattu osattu ohjata asiakkaita silleen että laastarin ja asperiinin ostajat olis mennyt näille harjoittelijoille ja "kortittomille" ja uudet eresptiasiakkaat näille jotka pystyi niitä käsittelemään...!!!
Wink wink vaan.
Taitaa aika ajaa apteekin että apteekkarin ohi....
Mutta nythän tämä erespeti kyllä vie asiakkaat muualle,jos homma ei pelaa....>>> - Anonyymi
jos joutuu joskus 5 min jonottaa, ei kenenkään elämä ole siitä kiinni. pikkusen joustavuutta niin on helpompaa kaikilla, kiitos.
- Anonyymi
anonyymi ei näkojään tullut nimeä äskeiseen viestiin olen juha-pekka rajakangas kiuruvesi
- Anonyymi
Kainulainen kuulon mukaan ikkunat särkeny lyreissään...
- Anonyymi
Asiakkaat jää jauhamaan omia asioitaan farmaseutille ja jahkaamaan.Lääkäri on jo ohjeet antanut ja samat lääkkeen kyljessä liimapaperissa joten vikkelään pois ja katso jono takanas..Keskustelukerhot on huoltoasemilla ja kahvipisteissä ei kassoilla.
- Anonyymi
Apteekissa on ollut ja on hyvä palvelu.
Ei ole tarvinnut paljon odotella, melkein heti olen aina päässyt asioimaan.
Jonottamaan joutuu muuten kaupoissakin.- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Apteekissa hyvä, nopea ja ystävällinen palvelu. Mutta kaikestahan aina voi valittaa, jos sille päälle sattuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197