Kansalaisaloite
7
186
Vastaukset
- osaami
Kannattaa osallistua.
- Tostavaan
Odotan ennen osallistumista kunnon aloitetta !
Olisko sellaanen mitään missä suojeltais ne suret jokka osaa ruotsia ! - htry
Hyvä juttu! kävinpä minäkin osallistumassa. Viekä kun saisi vihreet kiellettyä...
- yuvo7gl
hyvä
- tyhmätjonoon
Aika tyhmiä olette! EU:lla on luja sanansa sanottavana näihin petopolitikoihin ja onneksi niin, sillä juntit suomalaiset pelkäävät että susi tulee haukkaamaan perseestä palan pois! Olisko Pikku Punahilkkaa luettu vähän liian tosissaan?
Esim. Espanjassa ja Italiassa on susia pinta-alaan ja asukaslukuun nähden melkein kymmenkertainen määrä! Ei siellä tällaisia ongelmia ole..... - ei hyvältä näytä
Vain pöljät laittavat nimensä turhanpäiväiseen kansalaisaloitteeseen petokannan pienentämisen puolesta. Nimien keräämisellä ei todellisuudessa ole mitään merkitystä. Täysin hukkaan heitettyä aikaa. Luulisi nyt kansalaisaloitteen alullepanijat ymmärtävän,että EU on taho,joka meidänkin petopolitiikan määrää. Kansalaisaloitteen alullepanijat taitavatkin pitää suomalaisia sopulilaumana, jotka heti ovat valmiita pistämään nimensä aloitteeseen.
- tostakivuan
Koko Susikeskustelu on Hukkaan käytettyä aikaa ...
Heh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855020- 473332
- 1003240
- 1992473
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322384- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171773- 201716
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51649- 1821648