Miten opettaisin murkkutytölle, maailman vaaroista. Tarkoitan kun jotkut miehet kyselevät netissä tytön kuppikokoa alusvaatteista. Ja tyttö vielä lähtee juttuun. Olen löytänyt meidän yhteiseltä tietokoneeltamme, jota koko perhe siis käytämme yhdessä, kuvia alastomista miehistä ja kuvia alastomasta tytöstäni. Olen poistanut niitä jo pari kertaa, mutta niitä ilmaantuu aina lisää. Miten varoitan häntä, ettei nuo miehet tarkoita hyvää? Olen itse langennut nuorena juuri tuohon "ansaan" ja lähdin vieraan miehen perään, joka sitten hyväksikäytti minua ja jolle tulin raskaaksi. En toivo samaa kohtaloa tyttärelleni, mutta pelkään, että niin on käymässä.
Miten te muut vanhemmat hoidatte saman tilanteen?
Murkkutyttö netissä
Huolestunut_äiti
1
142
Vastaukset
- sgKLKL
No käytä esimerkkinä sitä Ruotsissa tällä viikolla käynyttä tapausta, jossa nelikymppinen mies esitti nuorta poikaa ja sai nuoren tytön riisuuntumaan kameralle. Kiristi kuvilla tyttöa ja tyttö sen takia heittäytyi junan alle. Maailma on täynnä julmia kusipäitä, likkasi ei ole vielä tajunnut sitä.
Tai sitten poista tietokone käytöstä kokonaan. Ei kai tyttö kirjaston koneella rupea riisumaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111