Olen saanut perintönä ns. kuukausilusikoita, eli 6kpl Marraskuun lusikoita, iriksiä. Niitä myydään uutena 70€/kpl esim. tuolla: http://www.laatukoru.fi/kuukausilusikka-marraskuu-iiris.html
Omissa lusikoissa on leimat: Tekijäleima Auran Kultasepät. tarkastusleima yksi kruunu. Hopeapitoisuus 813H. Turun kaupunkileima. Vuosileima D7, eli vuosi 1957.
Mikähän noiden arvo mahtaa olla? Jos tuolla linkissä myydään uusia 70€/kpl niin nostaako tässä tapauksessa mun lusikoiden ikä arvoa?
Kuukausilusikoita vuodelta 1957
Nöfnöf
1
296
Vastaukset
- Sinah
Kiinostaisi myös tietää, kyse 6 kpl Ruiskaunokkeja, Elokuulta, leimat: 830 ja B8. Muista en osaa sanoa... Onko asiantuntijoita kuulolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918