Eli kysymystä miehille: Kun panette ja tuntuu että alkaa tulemaan niin minne laukeatte?? Kysyttekö naiselta että minne laukean vai laukeatteko kysymättä ympäri kehoa, sisään vai minne?? voi tähän naisetkin vastata että minne tykkäävät että mies laukeaa..
Minne laukeatte
16
1233
Vastaukset
- kun tekee hyvää...
just sinne minne evoluutio on sen tarkoittanut....! :)
- kjkjkj1
sisään yleensä
- djgjggjdgj
laukeatteko kysymättä ympäri kehoa
voi hyvää päivää - sperm1
No kyllä sitä itse ainakin tulee kysyttyä naiselta mihin hän tällä kertaa haluaa että laukean mutta yleensä nainen kyllä sanoo mihin haluaa minun laukeavan :)
- hoselvr
On ihanaa laueta naisen sukkissäärille.
- Thats the point
Pilluun.
- Tavara talteen
Yleensä vaimoni käsilaukkuun. Kerran viikossa vaimoni pyynnöstä "ympäri kehoa" eli kuorrutan hänet spermalla. Tekee kuulemma hyvää iholle, kun tulee niin paineella, että raapii kuolleen ihosolukon pois, ja on ravinteikkaan koostumuksensa vuoksi hyväksi iholle muutenkin.
Wc:n lattialle.
- Tattispala.
Tämä onkin asia, joka on tehnyt minusta kohtuullisen nopean juoksijan, käyn nimittäin laukeamassa naapurin postiluukkuun.. aluksi samaan kerrokseen, vaan vahvan kilpailuviettini ansiosta, nyt jo kolme kerrosta ylemmäs,, kerran myös naapurinrouvan buudelin päälle,, mut se oli vahinko, ja rouva kyllä nuoli kalun puhtaaks.
- risto.runkkari
Naapurin rouvan auton konepellille ja omaan kouraan.
- kevyttä ÄsÄmmää
Monipuolista seksiä harrastavana olen lauennut muun muassa tuttava pariskunnan miehen suoleen ja samaisen pariskunnan vaimo on saanut spermaisen kuorrutteen rinnoille, jotka olen sitten nuollut puhtaiksi.
Joskus vaimoni toivoo, että nussin häntä rajustikin suuhun, joten sinne on myös laukeaminen tapahtunut. - kumikarri
Naapurin miehen pyykkinarulla oleviin kahluuhousuihin.
- kuudesti laukeava
Vittuun tietysti.
- Tietysti!
Sisälle pilluun tietysti! :)
- turvaseksiä nääs
daa, kortsuun tietysti
- illu&yrpä
Tekopilluun tietenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522