välilasku Frankfurtissa

reis1

Keväällä lähdössä Gambiaan ja yöpyminen Frankfurtissa, josta aikainen aamulähtö. Pitääkö hotellille ilmoittaa myöhäinen saapuminen, entä saako taksin helposti kentälle aamutuimaan? Onko lentokentän lähistöllä edullisia hotelleja? En ole aikaisemmin reissannut euroopan kaupungeissa. Kiitos vastauksista tyhmiin kysymyksiin!

20

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iihanasomalainemuija

      Sun täytyy olla se sama, joka on menossa "tätinsä" (tai ehkä omiin) häihin !

      Ihan oikeesti, tuntuu jotenkin niiiiiin avuttomalta toi sun hommas, et eiks nyt kannattais vaan jäädä ihan suosiolla omille kotinurkille ???

      Toi sun viesti kuuluu ihan jollekin muulle palstalle kuin tänne saat kaikki vastaukset netistä kun vähän viitsit nähdä vaivaa.

      • the Gambia

        Hei " iihanasomalainemuija " tiedoksi sinulle, että en ole tuo ap. Joo, onneksi en ollut varannut vielä lippuja, kun nyt siellä Gambian päässä tuli ongelmia häitten kanssa. Nyt näyttäisi olevan niin, että tätini miehellä jo on yksi perhe siellä ja lapsikin, joten häitä ei kai sitten tulekaan, kun tätini ei suostu olemaan vaimo kakkonen.


      • iihanasomalainemuija
        the Gambia kirjoitti:

        Hei " iihanasomalainemuija " tiedoksi sinulle, että en ole tuo ap. Joo, onneksi en ollut varannut vielä lippuja, kun nyt siellä Gambian päässä tuli ongelmia häitten kanssa. Nyt näyttäisi olevan niin, että tätini miehellä jo on yksi perhe siellä ja lapsikin, joten häitä ei kai sitten tulekaan, kun tätini ei suostu olemaan vaimo kakkonen.

        Ou nou ! Miten se nyt noin pääsi käymään, ihan uskomatonta ja vielä Gambiassa !


      • Annityttö
        the Gambia kirjoitti:

        Hei " iihanasomalainemuija " tiedoksi sinulle, että en ole tuo ap. Joo, onneksi en ollut varannut vielä lippuja, kun nyt siellä Gambian päässä tuli ongelmia häitten kanssa. Nyt näyttäisi olevan niin, että tätini miehellä jo on yksi perhe siellä ja lapsikin, joten häitä ei kai sitten tulekaan, kun tätini ei suostu olemaan vaimo kakkonen.

        Gambiassa on useilla miehillä "kakkosvaimoja"...siellä maassa se on mahdollista.Vaan ei onneksi täällä kotosuomessa-


    • tsubtsub

      Pitääkö hotellille ilmoittaa myöhäinen saapuminen
      => näköjään tiedät, että hotellille ilmoitetaan myöhäisestä saapumisesta ja näköjään saavut myöhään, miksi siis kysyt ?

      entä saako taksin helposti kentälle aamutuimaan
      => riippuu missä se hotelli sijaitsee
      => taksinhan voisi vaikka tilata jo edellisenä iltana tai jospa kysyisit sitä hotellin respasta
      Onko lentokentän lähistöllä edullisia hotelleja
      => jaa-a, riippuu varmaan ensinnäkin, että mikä on "edullinen" sinulle ?
      => kaikkien Frankfurtin kokoisten lentokenttien lähellä on varmasti kymmenittäin ns. lentokenttä-hotelleja, googlaa !

      • Yessir1

        Kysymykseen vastattiin taas muslimien vaimovastauksilla, joten tiedoksi vaan, että vaimoja saa olla neljä. Paljon suomalaisia naisia kakkos-, kolmos- ja nelosvaimoina. Ei ollenkaan hullumpi juttu. : )) Mutta... Oon reissannut vaan kehitysmaissa, esim. Haitissa, Intiassa, Afrikassa, niissä liikkuminen todella helppoa. En siis tunne suurkaupunkeja, ns. kehittyneitä maita. Kun ei toi shoppailukaan kiinnosta. mua myös hämmensi se, kun Saksassa on kaksi Frankfurtia. Oon kiinnostunut siisteistä hotelleista, joissa ei käy vähemmistöt. Osataanko Saksassa englantia, joka mun vahvin kieli. Täällä on esitetty vähän tyhmempiäkin kysymyksiä esim. hinnoista tinkimiskulttuuriin kuuluvissa maissa yms. Kiitos nyt kuitenkin vastauksista, jotka eivät vastanneet kysymyksiin. Kaikki eivät netin käyttäjiä..


      • 2013-03 tiina
        Yessir1 kirjoitti:

        Kysymykseen vastattiin taas muslimien vaimovastauksilla, joten tiedoksi vaan, että vaimoja saa olla neljä. Paljon suomalaisia naisia kakkos-, kolmos- ja nelosvaimoina. Ei ollenkaan hullumpi juttu. : )) Mutta... Oon reissannut vaan kehitysmaissa, esim. Haitissa, Intiassa, Afrikassa, niissä liikkuminen todella helppoa. En siis tunne suurkaupunkeja, ns. kehittyneitä maita. Kun ei toi shoppailukaan kiinnosta. mua myös hämmensi se, kun Saksassa on kaksi Frankfurtia. Oon kiinnostunut siisteistä hotelleista, joissa ei käy vähemmistöt. Osataanko Saksassa englantia, joka mun vahvin kieli. Täällä on esitetty vähän tyhmempiäkin kysymyksiä esim. hinnoista tinkimiskulttuuriin kuuluvissa maissa yms. Kiitos nyt kuitenkin vastauksista, jotka eivät vastanneet kysymyksiin. Kaikki eivät netin käyttäjiä..

        Hei
        Ilmeisesti lennät Frankfurt am main lentokentälle. Toinen kenttä on Frankfurt Hahn, jossa toki majoitustiloja mutta vähemmän. Luulen että päälentokentän lähettyviltä löytyy runsaasti tarjontaa. Ainakin hotelleissa pärjää hyvin englanniksi. Maaseudulla on englannin taito harvinaista.


    • batlerr

      Voi pyhä yksinkertaisuus. Parempi tosiaan kun pysyt kotona, etkä "matkusta" postilaatikkoa kauemmaksi.

      Batler

      • Yessir1

        Yllämainittu tarkoitti sitten "vähemmistöllä" meluavia alle keski-iän olevia joukkoja. En ole rasisti, kun kerran Afrikassakin tykkään käydä, enkä myöskään kammoa seksuaalivähemmistöjä, jos joku veti herneen nenään. Tietenkin majapaikan suhteen voi valita jonkin muun kuin hostellin. Mutta toisaalta yksi yö sinne tänne...Kuitenkin niin, että yöuni taattu. Täällä Gambia-palstalla on aika vihamielistä tekstiä "soomemuijista" yms. Pitäiskö joidenkin kirjoitella jonkun toisen maan palstalle?


    • tsubtsub

      2 eri Frankfurtia Saksassa ? Missäköhän se toinen mahtaa siellä olla ?

      ja että osataanko Saksassa englantia ? Ei osata, ihan vain saksaa osaavat puhua.

    • jeger+jabar

      Hei,
      tässä ilman sarvia ja hampaita www.frankfurt-airport.com ja yllätys, yllätys englanniksi. Jos lennät vielä Brysseliin sieltä niin kenttä on Frankfurt Am Main ei Hahn, on tuo Frankfurt sen verran iso city, että useempi kenttä.
      Ja tiedoksi, että juridinen vihkiminen oikeustalolla Gambiassa ei tarkoita paikallisille mitään, olet vain tyttöystävä. Kun vihitään miehen heimoperinteen mukaan, eli se parin päivän programmi;) niin olet myös muiden silmissä oikea vaimo ja miestä aletaan arvostamaan perheen keskuudessa.

      • Kanunteh

        Norwegian airlinesilla pääsee Hgistä Barcelonaan ja siitä voi jatkaa Gambian Birdsillä Banjuliin, hintakaan ei huimaa.
        Mutta siis mitä tarkoitat tuolla parin päivän programmilla ja sillä että vasta sitten on paikallisten silmissä oikea vaimo? Se mitä itse olen siellä ollut paikallisten häissä, niin ne on kestäneet sen yhden päivän ja olen aivan varma että paikallisten mielestä ovat aviopari.


    • jeger+jabar

      Häätapojahan on monia, joka heimolla varmaan omansa. Minä tiedän vain fula heimon perinteistä ja heillähän juhla kuin juhla on monen päivän sessio;)

    • ryskälli

      Hei!
      Lentoni Lufthansalla Hesasta Frankkiin on perillä 8.15 paikallista aikaa ja siitä jatko Bjl 11.40 Condorilla.. Frankin kenttä on valtava mutta molemmat yhtiöt käsittääkseni käyttävät 1 terminaalia.
      Joudun tietystä syystä " tsekkaamaan" itseni ulos kapsäkkeineen Frankissa ja sitten Condorin tiskille.
      Kysymykseni kuuluukin; onko kellään kokemusta kyseisestä reitityksestä elikä riittääkö tuo noin kolme tuntia tähän vaihtoon?
      Kiitos asialisista vastauksista jo etukäteen.

    • tsubtsub

      Hienosti riittää, olettaen, että lento HEL-FRA saapuu ajallaan !

      • ryskälli

        Kiitos "tsuppari". Oletko käyttänyt samaa reititystä tai ehkä tuttavasi - ja puhut kokemuksen rinta-äänellä?!


    • tsubtsub

      Olen matkailualan ammattilainen ja tiedän kenttien vaihtoajat, sen lisäksi olen vaihtanut lentoa lukemattomat kerrat Frankfurtissa.

      Mutta kuten sanoin se HEL-FRA pitää saapua aikataulun mukaisesti.

    • Tmanneh

      tsubtsud -- tmanneh kysyis olen menos toukokuu gambia,mistähän saisin lennot vaik frankfurt kautta-onko matkatoimisto lentoyhtiö-kiitos

      • veli malmilta

        mee vaik aurinkomatkojen toimistoon


    • tsubtsub

      mee johonkin matkatoimistoon kyselemään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe