Tulevalla tontilla luontevinta olisi kulkea talolle itäpäädystä eli autokatos/varasto olisivat talon itäpuolella. Eteläänpäin pitäisi olla ainakin osa oleskelutiloista ja terassi ja mielellään sinne myös kulkuyhteys sisältä. Eteisestä yhteys kodinhoitohuoneeseen ja ne siis pitäisi sijoittua itäpäätyyn. Pääulko-ovi joko itäpäädyssä tai eteläsivun oikeassa laidassa.
Muut kriteerit: 4 mh, varaavalle takalle sopiva paikka mielellään mahdollisimman keskellä taloa. Minimi noin 130 m2, maksimi reilusti alle 200 m2. 1- 1 1/2 krs. Puuverhoiltu ja maaseudulle sopiva ulkonäkö, ei mikään moderni.
Olen huono itse piirtämään/suunnittelemaan ja vielä ei olla siinä vaiheessa, että lähtisin piirrättämään kellään firmalla taloa. Eli löytyisikö jotain suuntaa antavia malleja näillä kriteereillä?
Löytyykö tällaisella pohjalla talopakettia?
talomeille
1
163
Vastaukset
- talomeille
Satuinpa löytämään tällaisen ihan itse: Lapplin Merikotka 166. Vastaa aikalailla sitä mitä halutaan ja mikä sopisi tontille mainiosti. Neliöiden määrä on kyllä melkoinen, millähän budjetilla tätä rakentelis? Mahdollisimman paljon on tarkotus kyllä itse tehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753000Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2931519Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1291072
- 1711054
- 49934