elikkä oon vaihtamassa puhelinta enkä tiiä mikä ois näistä paras nokia 3200, nokia 6610i, siemens cf62, samsung e100 tai samsung x450
nokia vs siemens vs samsung
8
1956
Vastaukset
- Siemens
Eli osta siemens
- ilman muuta
Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.
Mieshenkilö,50v, silmälasit - Tomppa
ilman muuta kirjoitti:
Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.
Mieshenkilö,50v, silmälasitEli osta ihan mikä muu tahansa kuin nokia!
Taitavat olla nokialla ryhtyneet valmistamaan pelkkiä maanantaikappaleita. - Sungsam
ilman muuta kirjoitti:
Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.
Mieshenkilö,50v, silmälasitOstin tämän Samsung X450 jonkin aikaa sitten. Aiemmin minulla on ollut kaksi Nokiaa, mutta kyllä tämä on selvästi paras vaihtoehto. Uusimmat Nokiat näyttävät ja tuntuvat "muovileluilta, kun tämä on oikein ylellinen.
Tärkeintä on kuitenkin Samsungin hyvä kuuluvuus ja se on näppärä kädessä.
- Outo
Nokia tietysti
- ...
Osta mielummin x450..SE on tosi hyvä!Mulla on sellanen...
- Möhnä
eli älä ainakaan osta nokian 3200, paras noista varmaan Siemens.
- mun siemens
Möhnä kirjoitti:
eli älä ainakaan osta nokian 3200, paras noista varmaan Siemens.
oli ainaski hyvin oikkuileva joten vaihoin takas nokiaan! puhelin sammutteli ittekseen eikä välil löytyny kenttää myös ripeässä käytössä hidastelee, mul oli just siemensin varmaan yks vittumaisimpia malleja c65!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625