nokia vs siemens vs samsung

vähätietoinen

elikkä oon vaihtamassa puhelinta enkä tiiä mikä ois näistä paras nokia 3200, nokia 6610i, siemens cf62, samsung e100 tai samsung x450

8

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siemens

      Eli osta siemens

      • ilman muuta

        Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
        Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.

        Mieshenkilö,50v, silmälasit


      • Tomppa
        ilman muuta kirjoitti:

        Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
        Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.

        Mieshenkilö,50v, silmälasit

        Eli osta ihan mikä muu tahansa kuin nokia!

        Taitavat olla nokialla ryhtyneet valmistamaan pelkkiä maanantaikappaleita.


      • Sungsam
        ilman muuta kirjoitti:

        Samsungin valikkorakenne yhtä hyvä ellei parempikin kuin Nokian. Upea nykyaikainen muotoilu. Läppämallissa näppäimiä ei tarvii lukita eikä avata erikseen. Äänen ( puhelun )laatu peräti loistava.Ostin uskollisena monivuotisena Nokialaisena viime kesänä. Ei ole kaduttanut kertaakaan. On kyllä vähän arka taskussa, jos sattuu olemaan ruuveja tms kavereina. Melkein sopii käsilaukkuun paremmin.
        Kannattaa kokeilla. Näppäimetkin näkee lukea eikä tarvii arvailla tekstiviesteissä. Näyttö paras testaamistani.

        Mieshenkilö,50v, silmälasit

        Ostin tämän Samsung X450 jonkin aikaa sitten. Aiemmin minulla on ollut kaksi Nokiaa, mutta kyllä tämä on selvästi paras vaihtoehto. Uusimmat Nokiat näyttävät ja tuntuvat "muovileluilta, kun tämä on oikein ylellinen.
        Tärkeintä on kuitenkin Samsungin hyvä kuuluvuus ja se on näppärä kädessä.


    • Outo

      Nokia tietysti

    • ...

      Osta mielummin x450..SE on tosi hyvä!Mulla on sellanen...

      • Möhnä

        eli älä ainakaan osta nokian 3200, paras noista varmaan Siemens.


      • mun siemens
        Möhnä kirjoitti:

        eli älä ainakaan osta nokian 3200, paras noista varmaan Siemens.

        oli ainaski hyvin oikkuileva joten vaihoin takas nokiaan! puhelin sammutteli ittekseen eikä välil löytyny kenttää myös ripeässä käytössä hidastelee, mul oli just siemensin varmaan yks vittumaisimpia malleja c65!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe