Eli olen porukoiden kanssa ihan normaali oma itteni, mut sitte töissä tai jossain ihan missä vaan sosiaalisissa tilanteissa olen vähän ujo ja en puhu niin paljoa, enkä ole oma itseni niin kuin olen kotona. Se on aina kun menen jonnekin julkiseen paikkaan missä on muita vieraita ihmisiä niin vedän jonkun roolin päälle ja olen aivan kuin eri ihminen, eli sellainen hiljainen ja ujo kaveri. Mikä tuohon voisi auttaa et voisi olla oma itsensä? Tiedän että elämä olisi helpompaa jos olisi niin kuin muutkin eikä olis mitään jännitystä ym.. Toivon asiallisia vastauksia. Kiitän ja kumarran.
Muita samanlaisia?
sadgasdas
1
169
Vastaukset
- i am what i am
Minulle se että olen tutussa seurassa tietynlainen ja vieraassa seurassa toisenlainen, on minulle juuri sitä omana itsenä olemista, reagoin itselleni luonnollisella tavalla molemmissa tilanteissa olemalla sulkeutuneempi vieraiden kanssa ja turvallisessa seurassa avoimempi. Eli asiaa helpottaa paljon kun ensin ymmärtää itseään, luonnettaan ja omaa käytöstään ja samalla hyväksyy itsensä sellaisenaan, ei jännitäkään enää niin kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225585
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai954821Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404774Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3682235- 1222126
- 1081827
- 2561577
- 3731328
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.591161- 2241150