Kysyisin vaan, että miten pääsen keräilyssä alkuun? Miten postimerkkejä kerätään?
Postimerkeistä
2
551
Vastaukset
- Merkki
Ensin päätät mitä haluat kerätä, jotain tiettyä maata, vai autoaiheisia, eläinaiheisia jne. Ensipäiväkuoret on myös yksi keräyskohde.
Ite olen kerännyt suomalaisia merkkejä.
En enää keräile, joten voin myydä sulle mun kokoelman jos olet kiinnostunut. Merkit on kansiossa ja ihan hyvä peruskokoelma vuosilta 1930-1980- Kyllästynyt
Haluatko Suomalaisia vai jotain muuta Ruotsalaisia,Norjalaisia Tanskalaisia vai Eurooppalaisia.Kun päätät mitä haluat niin voisin myydä sen verran että pääset alkuun oikein hyvin.Minulta löytyy noin 300 000 merkkiä
Osasta voisin luopua pikku rahalla jos kiinnostaa. Kirjoittele. Virallinen nimimerkkini on Jeki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713