Eikä enää tarvitse ikävöidä http://i.imgur.com/TZL9B.gif
Miten saat varmasti miehen
22
303
Vastaukset
- kuurille ensin
Kokeilisin tuota jo ensi kerralla, jos mun reidet ei olis niin paksut ;).
- ., ca.
Paksut reidet on pop
- kuurille ensin
., ca. kirjoitti:
Paksut reidet on pop
Kiitos, taidan sittenkin kokeilla ;)
- hyi ja yök!!!
., ca. kirjoitti:
Paksut reidet on pop
Ei helvetti sentään, voiko joku tykätä paksuista reisistä ?
- Ja anna muidenkin
hyi ja yök!!! kirjoitti:
Ei helvetti sentään, voiko joku tykätä paksuista reisistä ?
Mitäköhän se sinulle kuuluu mistä kukakin tykkää. Pidä mölyt mahassas ja tykkää sinä mistä haluat.
- niin ja mikä
Ja anna muidenkin kirjoitti:
Mitäköhän se sinulle kuuluu mistä kukakin tykkää. Pidä mölyt mahassas ja tykkää sinä mistä haluat.
on kenenkin mielestä paksu. Monet naiset näkee itsensä paksumpina kuin ovatkaan.
Ei miehet halua kaksoisolentojensa kanssa peuhata, jos siis eivät ole miehiin suuntautuneita ;). Nainen saa näyttääkin naiselta. - sivusta vaan
niin ja mikä kirjoitti:
on kenenkin mielestä paksu. Monet naiset näkee itsensä paksumpina kuin ovatkaan.
Ei miehet halua kaksoisolentojensa kanssa peuhata, jos siis eivät ole miehiin suuntautuneita ;). Nainen saa näyttääkin naiselta.Naiselta voi kyllä näyttää ilman liikalihavuuttakin...
- niin ja mikä
sivusta vaan kirjoitti:
Naiselta voi kyllä näyttää ilman liikalihavuuttakin...
Kuka tässä on liikalihavuudesta puhunut?
Mieluummin hiukan reittä kuin aivan rimppakinttu. - kun kilahtaa,,,
niin ja mikä kirjoitti:
Kuka tässä on liikalihavuudesta puhunut?
Mieluummin hiukan reittä kuin aivan rimppakinttu.tais kolahtaa,,,
- niin ja mikä
kun kilahtaa,,, kirjoitti:
tais kolahtaa,,,
Ai naiseni on liikalihava?
Voi kiitos kanaseni, hänellä vois olla vaikka pari kolme kiloa enemmänkin painoa. Inhottavaa, kun luut kolisee halatessa ;). - korvien välissä
niin ja mikä kirjoitti:
Ai naiseni on liikalihava?
Voi kiitos kanaseni, hänellä vois olla vaikka pari kolme kiloa enemmänkin painoa. Inhottavaa, kun luut kolisee halatessa ;).Joidenkin mielestä vain laihat ovat hoikkia, joten kaikki paitsi laihat ovatkin lihavia.
- Mikään ei hyvä
Niin, tuotahan ne miehet pohjimmiltaan haluavat. Sitten ollaan jo kohta huoraksi haukkumassa.
- Ilman tuota asennetta
Joku mieskö noita tänne meidän pullukoiden iloksi laittelee. Yrityksenä tietenkin laskea itsetuntoa lisää, että ei tässä nyt kelleen kelpaisi.
- s-t-o-p
Kyllä se ikävöinti tosiaan loppuisi jos noin tekisin. Ensinnäkin nolottaisi niin etten kehtaisi enää nähdä ja toisekseen hän varmaan sanoisi ettei halua enää nähdä.
- reisikoipinen
joo, saahan tuolla huomion, muttei tuokaan äijä kovin ihastuneelta vaikuttanut..
- ;P ;P
Mun kohdalla se huomion saaminen onnistuis kun hyppäisin hänen auton eteen moottoritiellä ;D ;D ;D Sittenkin eniten miestä vituttais kun auto romuttuis tälläsen paskan takia ;D ;D ;D
- Ding Dong!
Taitaa joidenkin päiväunissa lähinnä olla, että naiset käyttäytyisivät heitä kohtaan huorahtavasti.
- kuin minä tuo nainen.
Säikähdin aivan. Poistun. Hyvästi.
- mehusetä
Me ollaan saletisti tavattu, koska naiset käyttääntyvät aina noin meitsin nähdessään! Niin palstoilla kuin irlis!
- HuihaiHAH :D
Miksi tää tuotti mulle suunnatonta huumoria ja mielihyvää? :D Osuuko tää ihan liian hyvin yhteen ja mä olen todella sairas? Vai oonko pelkästään perkeleen pimeä ja edelleen sairas? Sairas kun sairas - mulla oli hauskaa :)) Oon kyl sairas - ei voi mitään... Mun pitäisi hävetä itseäni (ja ap:n myös itseään)
- Omaat naurunappulan
Perkeleen pimeä olet.
- ed :D
Omaat naurunappulan kirjoitti:
Perkeleen pimeä olet.
No niin oon!!! :D Ja vielä niin pimeä, että vaikka häpeän koko pimeän puoleni voimalla, niin en silti pysty lopettamaan! :D Miten sitä pääsisi siirtymään valon puolelle? Ei auta naurunappulat tai toinenkaan! Hävettää olla olemassa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872