Miten saat varmasti miehen

huomion

22

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuurille ensin

Kokeilisin tuota jo ensi kerralla, jos mun reidet ei olis niin paksut ;).

• ., ca.

Paksut reidet on pop

• kuurille ensin
        ., ca. kirjoitti:

Paksut reidet on pop

Kiitos, taidan sittenkin kokeilla ;)

• hyi ja yök!!!
        ., ca. kirjoitti:

Paksut reidet on pop

Ei helvetti sentään, voiko joku tykätä paksuista reisistä ?

• Ja anna muidenkin
        hyi ja yök!!! kirjoitti:

Ei helvetti sentään, voiko joku tykätä paksuista reisistä ?

Mitäköhän se sinulle kuuluu mistä kukakin tykkää. Pidä mölyt mahassas ja tykkää sinä mistä haluat.

• niin ja mikä
        Ja anna muidenkin kirjoitti:

Mitäköhän se sinulle kuuluu mistä kukakin tykkää. Pidä mölyt mahassas ja tykkää sinä mistä haluat.

on kenenkin mielestä paksu. Monet naiset näkee itsensä paksumpina kuin ovatkaan.

Ei miehet halua kaksoisolentojensa kanssa peuhata, jos siis eivät ole miehiin suuntautuneita ;). Nainen saa näyttääkin naiselta.

• sivusta vaan
        niin ja mikä kirjoitti:

on kenenkin mielestä paksu. Monet naiset näkee itsensä paksumpina kuin ovatkaan.

Ei miehet halua kaksoisolentojensa kanssa peuhata, jos siis eivät ole miehiin suuntautuneita ;). Nainen saa näyttääkin naiselta.

Naiselta voi kyllä näyttää ilman liikalihavuuttakin...

• niin ja mikä
        sivusta vaan kirjoitti:

Naiselta voi kyllä näyttää ilman liikalihavuuttakin...

Kuka tässä on liikalihavuudesta puhunut?

Mieluummin hiukan reittä kuin aivan rimppakinttu.

• kun kilahtaa,,,
        niin ja mikä kirjoitti:

Kuka tässä on liikalihavuudesta puhunut?

Mieluummin hiukan reittä kuin aivan rimppakinttu.

tais kolahtaa,,,

• niin ja mikä
        kun kilahtaa,,, kirjoitti:

tais kolahtaa,,,

Ai naiseni on liikalihava?

Voi kiitos kanaseni, hänellä vois olla vaikka pari kolme kiloa enemmänkin painoa. Inhottavaa, kun luut kolisee halatessa ;).

• korvien välissä
        niin ja mikä kirjoitti:

Ai naiseni on liikalihava?

Voi kiitos kanaseni, hänellä vois olla vaikka pari kolme kiloa enemmänkin painoa. Inhottavaa, kun luut kolisee halatessa ;).

Joidenkin mielestä vain laihat ovat hoikkia, joten kaikki paitsi laihat ovatkin lihavia.

• Mikään ei hyvä

Niin, tuotahan ne miehet pohjimmiltaan haluavat. Sitten ollaan jo kohta huoraksi haukkumassa.

• Ilman tuota asennetta

Joku mieskö noita tänne meidän pullukoiden iloksi laittelee. Yrityksenä tietenkin laskea itsetuntoa lisää, että ei tässä nyt kelleen kelpaisi.

• s-t-o-p

Kyllä se ikävöinti tosiaan loppuisi jos noin tekisin. Ensinnäkin nolottaisi niin etten kehtaisi enää nähdä ja toisekseen hän varmaan sanoisi ettei halua enää nähdä.

• reisikoipinen

joo, saahan tuolla huomion, muttei tuokaan äijä kovin ihastuneelta vaikuttanut..

• ;P ;P

Mun kohdalla se huomion saaminen onnistuis kun hyppäisin hänen auton eteen moottoritiellä ;D ;D ;D Sittenkin eniten miestä vituttais kun auto romuttuis tälläsen paskan takia ;D ;D ;D

• Ding Dong!

Taitaa joidenkin päiväunissa lähinnä olla, että naiset käyttäytyisivät heitä kohtaan huorahtavasti.

• kuin minä tuo nainen.

Säikähdin aivan. Poistun. Hyvästi.

• mehusetä

Me ollaan saletisti tavattu, koska naiset käyttääntyvät aina noin meitsin nähdessään! Niin palstoilla kuin irlis!

• HuihaiHAH :D

Miksi tää tuotti mulle suunnatonta huumoria ja mielihyvää? :D Osuuko tää ihan liian hyvin yhteen ja mä olen todella sairas? Vai oonko pelkästään perkeleen pimeä ja edelleen sairas? Sairas kun sairas - mulla oli hauskaa :)) Oon kyl sairas - ei voi mitään... Mun pitäisi hävetä itseäni (ja ap:n myös itseään)

• Omaat naurunappulan

Perkeleen pimeä olet.

• ed :D
        Omaat naurunappulan kirjoitti:

Perkeleen pimeä olet.

No niin oon!!! :D Ja vielä niin pimeä, että vaikka häpeän koko pimeän puoleni voimalla, niin en silti pysty lopettamaan! :D Miten sitä pääsisi siirtymään valon puolelle? Ei auta naurunappulat tai toinenkaan! Hävettää olla olemassa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe