Meillä on todella rautapitoista vettä ja ollaan mietitty ainakin ens alkuun tota wetecin otsonointilaitetta porakaivoon..
http://www.wetec.fi/tuotteet.html?id=1/1
Rautaa on 11000 yksikköö vaikka tulisi olla alle 400.
Onko kenelläkään kokemuksia laitteesta ja millä pitoisuuksilla?
WETEC kokemuksia?
9
6221
Vastaukset
- Keptinen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8612445#comment-51131269-view
Tuossa ketjussa on virmasta.
http://www.skepsis.fi/
Pyydä laite ilmaiseen koekäyttöön. Voit ihan ite miettiä että miten se laite voi toimia jos se käsittelee vettä jonka määrästä ja vaihtuvuudesta sulla ei ole mitään haisua. Vesihän virtaa maan alla ihan miten se haluaa.
Mihin se ruoste sieltä vedestä katoaa? Otsonikaasulla voidaan saostaa klorideja, ja myös veden ph arvo voi parantua, kun kaivosta saadaan epäpuhtaudet poistettua.
Tekstihän on ihan silkkaa huuhaata. - pertsa446
Meillä on ollut käytössä melkein 2 v ja olemme todella tyytyväisiä.Meillä on rengaskaivo.On helppo hoitaa ja todella puhdasta vettä.
- hyvä sinulle
No hyvä kun me jouduimme palauttamaan kuin ei toiminut laite.
- Vahtituvan emäntä
Ostimme paikan,jossa on rengaskaivo.Talo rakennettu 1932 ja kai kaivokin on siltä ajalta.
Otimme näytteet vedestä.Siinä oli 11000 yksikköä rautaa,eläin-ja kasviperäisiä enterokokki bakteereja ja mangaania 360 yksikköä.
Laitoimme eristyksen rumpujen ympärille ja lisättiin yksi rumpu lisää.
Olimme yhteydessä eri tahoihin koe tuloksen perusteella.
Päädyimme otsonointilaitteeseen.
Puhdistaa bakteerit ensimmäisien päivien aikana,sitten mangaanin ja muutamien viikkojen (olisko ollut 2-3)rautakin häviää.
Otsonointi muuttaa raudan hileiksi,joka valuu kaivon pohjalle.Keväisin ja syksyisin tyhjennämme pohjaa uppopumpulla,saadaan pohjalta rautahile poissa.
Kaksi vuotta olemme nyt tässä asustelleet ja veteen olemme erittäin tyytyväisiä.Toki meillä on suodattimet myöskin,jotka täytyy vaihtaa aika ajoin.Vaihdon tarpeen huomaa,kun katsoo suodattimia.
Täytyy sanoa ettei tämä ole mitään avaruustiedettä vaan toimiva juttu suht halpaan hintaan.
Ps.poistaa hammaskiveäkin.....ennen kävin kaksi kertaa vuodessa poistattamassa,nyt sanottiin että kerta vuodessa riittää!!- äläkehtaa myyntimies
Älä vehtaa ja valehtele.
emäntähän se tänne tulee keskellä yötä kertomaan kokemuksiaan laitteesta josta ei ymmärrä mitään.
pertsa446 on firman myyntimies ja niin olet sinäkin tai sitten olette sama ihminen.
pertsa446 oli vielä varta vasten oikein avannut itselleen keskustelunimen.
- Eiikinä
Ei ikinä, mökillä kyseinen vehje ja voi hyvää päivää, haisee vesi pahalle oikeastaan kanamunalle ja ei tosiaan maistu hyvälle.
Suolasuodatin kyseessä. - Rauta10
Hei
Raikasveden suodattimet toimii. 40 000 asennettua järjestelmää Ruotissa ja Suomessa.
www.raikasvesi.palvelee.fi - Anonyymi
En suosittele kyseistä laitosta kellekään missään rakkaudessa. Kun ei pelaa niin ei pelaa.
- Anonyymi
Aivan ihme firma, kun laitat kysymyksiä sähköpostilla niin luvataan vastata. Jos soitat, saatat saada jonkun vastaamaan joka lupailee kaikenlaista, mutta mitään ei tapahdu kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559