Mistä puhuit hänelle viime keskustelussa?
Gallup: mitä puhuit hänelle viimeksi?
22
541
Vastaukset
- Kauppareissulla
No ei se nyt varsinaista keskustelua ollut, mutta hän kuuli siinä kun puhuin muutosta ja ostoskorin sisällöstä...
- Että pullat uuniin
Mahdollisesta perheenlisäyksestä.
- hapankorppuko
Ilmankos oli viimeinen juttelutuokio
- sellainen juttu
Nähtiin kahvilla.
Juteltiin mun äidistä, hänen uudesta harrastuksesta, kerroin, että on ollut aika rankkaa, hänen ensi kesän perhehäppeningistä, kiitin lahjasta ja hän näytti uutta lahjaksi saamaa kirjaa.
Juotiin kahvit ja mehu puoliksi ja erottiin rautatieasemalla. Ihan sivistynyt tapaaminen, todennäköisesti viimeinen tapaamisemme koko ikään. - eilen sanoin
...että Barcelona voittaa Milanin...niin myöskin kävi;)
- www.uni.com
"hyvää yötä, kulta"..kun aamulla heräsin, hän oli mennyt
- turhake(n)
No, koitin vähän jututtaa kaupan kassalla. Eipä tuo mun jutusteluista ole kiinnostunut, koska ei käy mua siellä katsomassa.
- mitä ihmettä
Ollaankos me keskusteltukii :D
- sitä minäkin
ei olla ;D
- Kyllä pitäs
sitä minäkin kirjoitti:
ei olla ;D
Koskas keskustellaan ;)
- höpönlöpön
Hmm.. varmaan säästä. En kykene hänen kanssaan kovin järjellisiin keskusteluihin, keskittymiskykyni kun "hieman" järkkyy hänen seurassaan... :)
- lähinnä vastailin
hänen kysymyksiinsä. Mitäs niitä aiheita nyt olikaan... no perinteiset tietty ja mun töihin liittyvää... ja tiettyihin urheiluvälineisiin heh heh. Mitäs vielä? No se ainokainen oma kymysykseni koski niinkin mielenkiintoista aihetta kuin arvonlisävero :D!
Voi olisitte taatusti viihtyneet kärpäsinä katossa ;).- ehei eip'
tuskin
- lähinnä vastailin
ehei eip' kirjoitti:
tuskin
Siksipä siinä olikin vinks-hymiö, joiden käyttö palstalla on ehdottomasti kielletty ;).
- treffi-kymmenys
Se on varmaan se arvonlisävero, johon sä jäit jumiin - tarkoitan, että sekö saa Sinut palstailemaan kaihoisasti. Jäi mieleen minullakin, aloit nimittäin hymyilemään siinä kohtaan vaikka muutoin vaikutit jopa vastentahtoiselta.
Jestas, sellaista on verotus, I love it too. - pitäskö olla mustis
again treffit kirjanpitäjän kanssa
- 11+19
pitäskö olla mustis kirjoitti:
again treffit kirjanpitäjän kanssa
Tai verotarkastajan, onx tääl virkamiehiiki??
- Hengellisiä
Henkeviä tietysti!
- kuuntelija vain
Ei me olla koskaan keskusteltu. Olen ollut lähinnä kuuntelijana. Ihana ääni tuolla miehellä.
- mykkä-äimä
Kerroin kuinka olen häntä vieläkin ajatellut, minun kuuma runk-kaverini, hän on mun mielessä aina hyvässä ja pahassa, kuinka ihana hän on....ja vtut, mitään en sanonut.
- teeeeeeeeeee
Keskusteltiin just äsken tulenko treffeille minarissa vai ilman
- teeeeeeeeeeeee
Kiitti plussasta :). Teille ikävöiville, jos voisin antaa voimaa rohkeuteen, niin tekisin sen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790