Vanhoja rintamamiestalon ikkunoita valkoisin pokin.
En saanut laitettua kuvaa, voin lähettää sähköpostiin.
Nummi-Pusula
Hinta: 10,00e/kpl
Yhteystiedot: [email protected]
O: VANHOJA IKKUNOITA
5
289
Vastaukset
- tomaattejatomaatteja
Hei, vieläkö sinulla on noita ikkunoita? Minkä kokoisia ja kuinka paljon?
On ne tuolla liiterin ylisillä. Otin niistä syksyllä mittojakin, mutta en muista mihin laitoin ne=)
Siellä on normi kokoisia ikkunoita ainakin kymmenkunta... muutama pieni myös.
En nyt ehdi sinne niitä mittailemaan, mutta jos viikonloppuna kiipeän sinne...- tomaattejatomaatteja
anjalak kirjoitti:
On ne tuolla liiterin ylisillä. Otin niistä syksyllä mittojakin, mutta en muista mihin laitoin ne=)
Siellä on normi kokoisia ikkunoita ainakin kymmenkunta... muutama pieni myös.
En nyt ehdi sinne niitä mittailemaan, mutta jos viikonloppuna kiipeän sinne...Kiva juttu. Laitan sinulle sähköpostiin oman osoitteeni, niin laitatko kuvankin tulemaan kun sanoit tuolla ylempänä että sellainen olisi saatavilla.
- juhvi21
Mulla olisi kerrostaloista purettuja ikkunoita, stanttukokoisia, isoja ja pieniä, kunhan joku hakis pois. Hinta yht 100.-itse hakien (kymmenittäin).. p.0405666663/jussi.
- tomaattejatomaatteja
Taitaa olla jo vähän liikaa yhteen tai kahteen kasvihuoneeseen... Ja mielummin noita vähän kapeampia hakisin, siis alle metrin levyisiä. Missäpäin ikkunat olisivat jos tulisi katsomaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819