Lasteni nimet ovat:
Mika Juhani 19v
Tanja Susanne 18v
Emmi Isabella 11v
Minttu Maaria 10v
Jose Valtteri 8v
Joonas Samuli 7v
Linda Julia Josefiina 1v
Mitä pidätte lasteni nimistä.Rehellisiä mielipiteitä odotellen...
Lasteni nimet.
1
243
Vastaukset
- aada
kirjoittanut nuo myös nelosen chattiin, vai mitä =) On tuossa kyllä aikamoinen liuta lapsia! Ihan näin uteliaana vain tiudustelen että onko sinulla itselläsi joku ammatti, jos on niin oletko koskaan ehtinyt sitä toteuttamaan? Meinaan on tainnut parikyt vuotta mennä lasten kanssa, ja taitaa mennä seuraavatkin? =)
Mika Juhani-> ihan ok perusnimet
Tanja Susanne-> myös ihan ok, (itse pidän enemmän Susanna-nimestä kuin Susannesta)
Emmi Isabella-> tämä on tosi ihana kokonaisuus!!! Emma olisi Emmiäkin ihanempi vielä..
Minttu Maaria-> Minttu on kiva nimi, Maaria perusnimi mut sopii Mintun kans hyvin.
Jose Valtteri-> Jose on vähän erikoinen mut ihan ok, Valtteri on kiva
Joonas Samuli-> ihan ok perusnimet (hieman nuo ässät sekoittuu keskenään -nas-sa-)
Linda Julia Josefiina -> linda ja julia ihan ok, Josefiinasta en pidä
Aika neutraaleja nimiä on lähes kaikki minusta, ei siis sävähdytä mua suuntaan tai toiseen...
Eniten pidän nimistä Isabella, Minttu ja Jose. Josefiina taas ruma, muut ok.
Mikä on idea tuossa nuorimman lapsen kolminimisyydessä muuten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2301945- 841198
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm112998- 84990
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 119764
- 111763
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa93729Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante121681- 23661