Mitä helvettiä?
Saatanan hipit on taas tehneet jonkun uuden helppokäyttö päivitysohjelman ja kun päivitin 2013.40 CN Europen niin se ei edes ehdottanut tietokoneelle lataamista niinkuin joskus ennen vaan latasi sen suoraan laitteeseen ja nyt laitteessa on joku perkeleen mini Nordics!
Miten se päivitys oikein pitäis tehdä että sais ensin täyden kartan koneelle ja siirtäisi sitten laitteeseen?
Garmin life time
5
249
Vastaukset
- ingenjöörit suunnitt
miten nämä päivitykset voi olla vieläkin niin vaikeaksi tehtyjä!!
todella uskomatonta navigaattorivalmistajilta.
ainoa yksitnkertainen systeemi jonka olen havainnut on navigonin päivitys ja back up ohjelma, siinä olisi muillekin opittavaa, - maailma muuttuu Esko
Tällä sydeemillä torjutaan piratismia, ei ole tiedostoa koneella jonka voisi laittaa jakoon. Monet muutkin ohjelmat toimivat samalla periaatteella, ja tulevaisuudessa ehkä kaikki.
- Garmi-NISTI
No kyllähän se ladattu .img löytyy tietokoneeltasi eli ennen navigaattoriin asennusta käyt appdata/local/temp-kansiossa, siellä ne kaikki ladatut tiedostot möllöttävät.
Samoten, kun käyttää vanhaa Garmin mapupdater ohjelmaa vaikkapa v3.0.11, nin saa itse valita alueet ja asennuspaikat. Ja kun Nüvin varustaa 4gb:n muistikortilla, ei ole tilaongelmia.
Helppoa.
- dcfgh vjlok
Itselleni tuli ongelma se että tila itse navissa ei riittänyt, ehdotti että laita muisikortti. Tilaa olisi tarvittu 3 gigaa, laitoin 16 gigan kortin, yhä herjasi ettei kortilla ole sitten tarpeeksi tilaa.....
- Eksy-EN
Myy mulle leitteesi ja lifetime-paketti, maksan 50e.
Kun et kerran osaa mitään niillä tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891