Mieti sitä.. ;D
Sun simpukka/kotilo
25
350
Vastaukset
- Mitäs miettimistä
siinä on? Alles klart!
- minkä mukaan??
ojalan laskuopinko?pah.
- Pfyhh
minkä mukaan?? kirjoitti:
ojalan laskuopinko?pah.
suksi sinä neuroottinen ämmä hevon vittuun ja pysy siellä kans! Pfyh, mokomakin turhake pfyyi, keskelle silmiäs tämä,m ppffhyyiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hepuli.
Pfyhh kirjoitti:
suksi sinä neuroottinen ämmä hevon vittuun ja pysy siellä kans! Pfyh, mokomakin turhake pfyyi, keskelle silmiäs tämä,m ppffhyyiii!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ahhh, oon kostea kuin suo..
- Nainen herkistyy
Vau, tässä oli enemmän romantiikkaa kuin yhdessäkään imelässä riimittelyssä. Mahtavaa. Onnea ap, kun olet simpukkasi löytänyt:)
- sitä saa
tässä välin tosin moni muukin maistella ;)
- kukaan ei halua
hiv-simpukkaasi.
- en tiedä asiasta
ei kuulu...tuu kertomaan lähemmin se :)
- Ihan kiihottui tässä.
Mun simpukkani kostea, puhdas odottaa hänen ensikosketusta.
- Jatka pois
Kohta simpukasta valuu kirkasta limaista nestettä. Simpukka pitää hempeistä puheista.
- aukeneevainoikealle
Mun simpukan sisällä on helmi.
- enpä tällä
palstalla olekkaan nauranut näin makeasti aikoihin :D Ihan paras aloitus ja vastaukset pitkään aikaan :D
- Nii mietinkin
enkä pitkästy.
- 13+15
Olet ottanut mallia Chris Brownilta?
- tahtoisin simpukkaas
simpukkaasi juuri tälläkin hetkellä. jos vähän pusuttelisin ja kielellä lipaisisin...sitten vähän oltais vähän niinku "..the lions sleep tonight..." kestäisitkö sitä?
- Aivan kaiken se kestä
Oi kun on romanttinen!
- : D
Joo, mut mul on herpes.
- Mieti sitä ;D
Sun herpes kuuluu minulle! Muille ei tule herpestä levittämän kuin minun likaiseen rumaan mulkkuuni!
- vedähän händyysi
Et tule häntä saamaan, jos hänen kotiloutensa arvostaa yhtään itseään. Mutta sinähän toivot, että ei arvosta.
- Huh..
Se on toi yök-mies vauhdissa. Sillä on satiaisia, hyppukuppa ja hiv, niin ei paljon yks herpes paina enää, joo.
- Darcovan
Hmm. Mistäs kotilo tuli mieleen? Voihan olla, että sulla on siihen mahdollisuus, osuutesi on meriaiheisen palapelinkin ratkomisessa.
- Mautonta
Mautonta
- niinhän se on
Se on nyt valitettavasti liisattuna muualle :/.
- Mietin4
Omistajana päätän sen kuulumisista ;D
- nisti o nisti
katkarapus on mun eli rantarosvon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328