auttakaa....

minä vain.......

meillä oli exäni kanssa säätöä ainakin vuoden verran sen jälkeen kun erosimme. alunperin jätin hänet siksi, etten koskaan voinut luottaa häneen, aina hän oli kirjoittelemassa muille tytöillle ja tapailemassa heitä selkäni takana, mutta väitti kuitenkin rakastavansa minua. se sattui. säädimme siis eromme jälkeen exäni kanssa ainakin vuoden ja käyttäydyimme aina kuin olisimme olleet edelleen yhdessä. exäni oli aina minusta hyvin mustasukkainen eikä antanut minun olla muiden miesten kanssa. usein se oli ärsyttävää, mutta joskus myös todella ihanaa kun toinen piti huolta eikä antanut tehdä mitä tykkää. olen tuntenut eksäni lähes kolme vuotta joten tunnen hänet aika hyvin ja rakastin häntä paljon.....kaikki oli hetken aikaa hyvin ja olin onnellinen hänen kanssaan, kunnes sain selville hänen taas säätäneen erään tytön kanssa. laitoin häneen välit poikki koska en kestänyt enempää.. hän alkoi raivota minulle ja haukkui minut huoraksi yms kaikkea mahdollista (ei tosin ollut ensimmäinen kerta) ja tuli kertomaan minulle että koko sen ajan kun olin ollut hänen kanssaan hänellä oli ollut kymmeniä naisia samaan aikaan. se särki sydämeni. miten olinkaan saattanut olla niin tyhmä että olin hänen kanssaan, annoin aina uusia mahdollisuuksia ja yritin väkisin luottaa häneen ja hänen sanoihinsa jotka oli valhetta jokainen.. hän uhkailee minua joka päivä edelleen, on sanonut tappavansa minut ja käskenyt minun tappaa itseni ja pari päivää sitten hän sylki naamalleni ja haukkui huoraksi. näen häntä joka päivä ja elämä on siksi vaikeaa. vihaan häntä mutta jollakin tapaa rakastan häntä edelleen ja kaipaan häntä enemmän kuin mitään, sattuu niin nähdä ne silmät ja se hymy, jota rakastin joskus niin paljon ja nyt se kaikki on vain pahaa.... , olimme kuitenkin lähes kaksi vuotta yhdessä.. miten voin päästä yli tästä kaikesta, tuntuu ettei ole poispääsyä.... olen myös kuullut että hänellä olisi jo uusi tyttöystävä, joka satuttaa eniten......itken joka päivä.... olisiko jollain neuvoja tai samankaltaisia kokemuksia ? kiitos jos jaksoitte lukea !

2

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps-

Paljon jaksamisia sinulle. Nokka kohti vain uusia ja parempia haasteita, jätä menneet pois mielestäsi :) Luultavasti hän tulee sinua vielä ruikuttamaan takaisin, koska välttämättä se uusi suhde ei olekkaan niin loistava. Mutta silloin voit ylväästi nostaa pääsi ja sano " usko unelomiisi". Löydät kyllä vielä sen oikean :)

• 20+19

Kuulostat hyvin nuorelta. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin huomaat myöhemmin, että näin oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut. Sinulla on vielä paljon aikaa tavata mukavia poikia/miehiä, jotka arvostavat sinua. Jätä tuollaiset säätäjät omaan arvoonsa, ei heistä ole oikeaan parisuhteeseen.
      Häntä pystyyn ja mene kohti kesää iloisin mielin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      19
      4669
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1702
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1566
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1514
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      243
      1388
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1150
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1120
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1089
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1023
    Aihe