auttakaa....

minä vain.......

meillä oli exäni kanssa säätöä ainakin vuoden verran sen jälkeen kun erosimme. alunperin jätin hänet siksi, etten koskaan voinut luottaa häneen, aina hän oli kirjoittelemassa muille tytöillle ja tapailemassa heitä selkäni takana, mutta väitti kuitenkin rakastavansa minua. se sattui. säädimme siis eromme jälkeen exäni kanssa ainakin vuoden ja käyttäydyimme aina kuin olisimme olleet edelleen yhdessä. exäni oli aina minusta hyvin mustasukkainen eikä antanut minun olla muiden miesten kanssa. usein se oli ärsyttävää, mutta joskus myös todella ihanaa kun toinen piti huolta eikä antanut tehdä mitä tykkää. olen tuntenut eksäni lähes kolme vuotta joten tunnen hänet aika hyvin ja rakastin häntä paljon.....kaikki oli hetken aikaa hyvin ja olin onnellinen hänen kanssaan, kunnes sain selville hänen taas säätäneen erään tytön kanssa. laitoin häneen välit poikki koska en kestänyt enempää.. hän alkoi raivota minulle ja haukkui minut huoraksi yms kaikkea mahdollista (ei tosin ollut ensimmäinen kerta) ja tuli kertomaan minulle että koko sen ajan kun olin ollut hänen kanssaan hänellä oli ollut kymmeniä naisia samaan aikaan. se särki sydämeni. miten olinkaan saattanut olla niin tyhmä että olin hänen kanssaan, annoin aina uusia mahdollisuuksia ja yritin väkisin luottaa häneen ja hänen sanoihinsa jotka oli valhetta jokainen.. hän uhkailee minua joka päivä edelleen, on sanonut tappavansa minut ja käskenyt minun tappaa itseni ja pari päivää sitten hän sylki naamalleni ja haukkui huoraksi. näen häntä joka päivä ja elämä on siksi vaikeaa. vihaan häntä mutta jollakin tapaa rakastan häntä edelleen ja kaipaan häntä enemmän kuin mitään, sattuu niin nähdä ne silmät ja se hymy, jota rakastin joskus niin paljon ja nyt se kaikki on vain pahaa.... , olimme kuitenkin lähes kaksi vuotta yhdessä.. miten voin päästä yli tästä kaikesta, tuntuu ettei ole poispääsyä.... olen myös kuullut että hänellä olisi jo uusi tyttöystävä, joka satuttaa eniten......itken joka päivä.... olisiko jollain neuvoja tai samankaltaisia kokemuksia ? kiitos jos jaksoitte lukea !

2

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps-

Paljon jaksamisia sinulle. Nokka kohti vain uusia ja parempia haasteita, jätä menneet pois mielestäsi :) Luultavasti hän tulee sinua vielä ruikuttamaan takaisin, koska välttämättä se uusi suhde ei olekkaan niin loistava. Mutta silloin voit ylväästi nostaa pääsi ja sano " usko unelomiisi". Löydät kyllä vielä sen oikean :)

• 20+19

Kuulostat hyvin nuorelta. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin huomaat myöhemmin, että näin oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut. Sinulla on vielä paljon aikaa tavata mukavia poikia/miehiä, jotka arvostavat sinua. Jätä tuollaiset säätäjät omaan arvoonsa, ei heistä ole oikeaan parisuhteeseen.
      Häntä pystyyn ja mene kohti kesää iloisin mielin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5103
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      2018
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1888
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1700
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      957
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      855
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      664
    Aihe