auttakaa....

minä vain.......

meillä oli exäni kanssa säätöä ainakin vuoden verran sen jälkeen kun erosimme. alunperin jätin hänet siksi, etten koskaan voinut luottaa häneen, aina hän oli kirjoittelemassa muille tytöillle ja tapailemassa heitä selkäni takana, mutta väitti kuitenkin rakastavansa minua. se sattui. säädimme siis eromme jälkeen exäni kanssa ainakin vuoden ja käyttäydyimme aina kuin olisimme olleet edelleen yhdessä. exäni oli aina minusta hyvin mustasukkainen eikä antanut minun olla muiden miesten kanssa. usein se oli ärsyttävää, mutta joskus myös todella ihanaa kun toinen piti huolta eikä antanut tehdä mitä tykkää. olen tuntenut eksäni lähes kolme vuotta joten tunnen hänet aika hyvin ja rakastin häntä paljon.....kaikki oli hetken aikaa hyvin ja olin onnellinen hänen kanssaan, kunnes sain selville hänen taas säätäneen erään tytön kanssa. laitoin häneen välit poikki koska en kestänyt enempää.. hän alkoi raivota minulle ja haukkui minut huoraksi yms kaikkea mahdollista (ei tosin ollut ensimmäinen kerta) ja tuli kertomaan minulle että koko sen ajan kun olin ollut hänen kanssaan hänellä oli ollut kymmeniä naisia samaan aikaan. se särki sydämeni. miten olinkaan saattanut olla niin tyhmä että olin hänen kanssaan, annoin aina uusia mahdollisuuksia ja yritin väkisin luottaa häneen ja hänen sanoihinsa jotka oli valhetta jokainen.. hän uhkailee minua joka päivä edelleen, on sanonut tappavansa minut ja käskenyt minun tappaa itseni ja pari päivää sitten hän sylki naamalleni ja haukkui huoraksi. näen häntä joka päivä ja elämä on siksi vaikeaa. vihaan häntä mutta jollakin tapaa rakastan häntä edelleen ja kaipaan häntä enemmän kuin mitään, sattuu niin nähdä ne silmät ja se hymy, jota rakastin joskus niin paljon ja nyt se kaikki on vain pahaa.... , olimme kuitenkin lähes kaksi vuotta yhdessä.. miten voin päästä yli tästä kaikesta, tuntuu ettei ole poispääsyä.... olen myös kuullut että hänellä olisi jo uusi tyttöystävä, joka satuttaa eniten......itken joka päivä.... olisiko jollain neuvoja tai samankaltaisia kokemuksia ? kiitos jos jaksoitte lukea !

2

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeps-

Paljon jaksamisia sinulle. Nokka kohti vain uusia ja parempia haasteita, jätä menneet pois mielestäsi :) Luultavasti hän tulee sinua vielä ruikuttamaan takaisin, koska välttämättä se uusi suhde ei olekkaan niin loistava. Mutta silloin voit ylväästi nostaa pääsi ja sano " usko unelomiisi". Löydät kyllä vielä sen oikean :)

• 20+19

Kuulostat hyvin nuorelta. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin huomaat myöhemmin, että näin oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut. Sinulla on vielä paljon aikaa tavata mukavia poikia/miehiä, jotka arvostavat sinua. Jätä tuollaiset säätäjät omaan arvoonsa, ei heistä ole oikeaan parisuhteeseen.
      Häntä pystyyn ja mene kohti kesää iloisin mielin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe