meillä oli exäni kanssa säätöä ainakin vuoden verran sen jälkeen kun erosimme. alunperin jätin hänet siksi, etten koskaan voinut luottaa häneen, aina hän oli kirjoittelemassa muille tytöillle ja tapailemassa heitä selkäni takana, mutta väitti kuitenkin rakastavansa minua. se sattui. säädimme siis eromme jälkeen exäni kanssa ainakin vuoden ja käyttäydyimme aina kuin olisimme olleet edelleen yhdessä. exäni oli aina minusta hyvin mustasukkainen eikä antanut minun olla muiden miesten kanssa. usein se oli ärsyttävää, mutta joskus myös todella ihanaa kun toinen piti huolta eikä antanut tehdä mitä tykkää. olen tuntenut eksäni lähes kolme vuotta joten tunnen hänet aika hyvin ja rakastin häntä paljon.....kaikki oli hetken aikaa hyvin ja olin onnellinen hänen kanssaan, kunnes sain selville hänen taas säätäneen erään tytön kanssa. laitoin häneen välit poikki koska en kestänyt enempää.. hän alkoi raivota minulle ja haukkui minut huoraksi yms kaikkea mahdollista (ei tosin ollut ensimmäinen kerta) ja tuli kertomaan minulle että koko sen ajan kun olin ollut hänen kanssaan hänellä oli ollut kymmeniä naisia samaan aikaan. se särki sydämeni. miten olinkaan saattanut olla niin tyhmä että olin hänen kanssaan, annoin aina uusia mahdollisuuksia ja yritin väkisin luottaa häneen ja hänen sanoihinsa jotka oli valhetta jokainen.. hän uhkailee minua joka päivä edelleen, on sanonut tappavansa minut ja käskenyt minun tappaa itseni ja pari päivää sitten hän sylki naamalleni ja haukkui huoraksi. näen häntä joka päivä ja elämä on siksi vaikeaa. vihaan häntä mutta jollakin tapaa rakastan häntä edelleen ja kaipaan häntä enemmän kuin mitään, sattuu niin nähdä ne silmät ja se hymy, jota rakastin joskus niin paljon ja nyt se kaikki on vain pahaa.... , olimme kuitenkin lähes kaksi vuotta yhdessä.. miten voin päästä yli tästä kaikesta, tuntuu ettei ole poispääsyä.... olen myös kuullut että hänellä olisi jo uusi tyttöystävä, joka satuttaa eniten......itken joka päivä.... olisiko jollain neuvoja tai samankaltaisia kokemuksia ? kiitos jos jaksoitte lukea !
auttakaa....
2
248
Vastaukset
- jeps-
Paljon jaksamisia sinulle. Nokka kohti vain uusia ja parempia haasteita, jätä menneet pois mielestäsi :) Luultavasti hän tulee sinua vielä ruikuttamaan takaisin, koska välttämättä se uusi suhde ei olekkaan niin loistava. Mutta silloin voit ylväästi nostaa pääsi ja sano " usko unelomiisi". Löydät kyllä vielä sen oikean :)
- 20+19
Kuulostat hyvin nuorelta. Vaikka nyt tuntuu pahalta, niin huomaat myöhemmin, että näin oli parasta, mitä sinulle on tapahtunut. Sinulla on vielä paljon aikaa tavata mukavia poikia/miehiä, jotka arvostavat sinua. Jätä tuollaiset säätäjät omaan arvoonsa, ei heistä ole oikeaan parisuhteeseen.
Häntä pystyyn ja mene kohti kesää iloisin mielin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768