Hinduksi kääntyminen

Essi

Miten voisin kääntyä "virallisesti" hinduksi? Olen jo eronnut kirkosta.

17

2704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä järkee

      Miksi pitää virallistaa, mitä siitä?

    • Epätietoinen007

      Ajattelin, että se olisi hyvä. Ovathan kristitytkin "virallisesti" kristittyjä. Mutta pitäisikö tehdä muutakin kuin olla syömättä lihaa ja munia jne. En edusta vielä mitään hindulaisuuden suuntauksia (en missään tapauksessa Krishna-liikettä).

      • Tervetuloa

        Www.krishna.fi


    • Anonyymi

      Aloittaja on yksi monista, joilla ei ole omaa elämää. Tarraa jo olemassaolevaan yleiseen, ikäänkuin ei kykenisi tajuamaan itse muuten mitään.
      Ota paras kaikesta, ja luo siitä uutta.
      Minä olen saavuttanut edes joksikin aikaa rauhan pääosin tsekismin kautta. Lähinnä minua hindulaisuudessa kiehtoo Kali. Olen aina ollut soturi ja muuntaja.

      Eng. wikistä:
      "...sävyistä mustaa, tumminta kuin Kuolema-yön pimeys. Hänellä oli kolme silmää, jotka edustivat menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.. (minussa samoja aika piirteitä). Kalī on "ajan" tai "ajan täyteyden" naisellinen muoto, jolla on maskuliininen substantiivi "kala", ja ajan mittaan "luonnon muuttuva osa, joka saa asiat elämään tai kuolemaan...
      Kaksi näistä käsistä (yleensä vasemmalla) pitävät miekkaa ja katkaistua päätä. Miekka merkitsee jumalallista tietoa... Kaksi muuta kättä (yleensä oikealla) ovat pelottomuus ja siunaus... häntä pidetään yleensä kielen ja kaikkien mantrojen äitinä.. Kalin palvojien sanotaan pystyvän voittamaan itse kuoleman... (näytän parikymppiseltä, vaikka kohta 45)
      Samhara Kali, jota kutsutaan myös Vama Kaliksi, on tuhon voiman ruumiillistuma. Se on Kalin vaarallisin ja voimakkain muoto. Samhara Kali muotoutuu, kun Kali astuu ulos vasemmalla jalallaan pitäen miekkaa oikeassa kädessään. Hän on kuoleman ja tuhon Kali. Hän antaa kuoleman ja vapautuksen.... Häntä palvovat soturit..."
      Lisäksi kerrotaan Kalin taistelleen demoneja vastaan, josta puhutaan tiettävästi myös raamatussa, kun taivaalla syttyi sota.

      Kalissa vähän samat periaatteet kuin minulla, sain tämän tiedon 13 päivää ennen 27.4. jolloin täysikuu on skorpionissa, eli nro viittaisi Jeesuksen läsnäoloon.

      Intiaan viittaava uutisjuttu oli samanpäivän lehdessä, joka oli minusta viesti Jeesukselta/Kalilta.
      Se on kristittyjen helppo lukea raamatusta Herran vihasta ja tuhovoimasta, mutta kun puhutaan intian uskonnoista, tulee tuomio heti, koska eivät ymmärrä, että kysymys on vain eri nimistä.

    • Anonyymi

      Liity takaisin . Hindut vie manalaan kirkko taivaaseen.

      • Anonyymi

        Samoin kuin tuli polttaa kuivan aineen, ja nielaisee sen oliivipuuta, sypressiä ja palmua erottelematta, niin myös Jumala armahtaa jokaisen oikeamielisen, tekemättä eroa uskonnon tai kansalaisuuden perusteella. -Barnabaan evankeliumi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kuin tuli polttaa kuivan aineen, ja nielaisee sen oliivipuuta, sypressiä ja palmua erottelematta, niin myös Jumala armahtaa jokaisen oikeamielisen, tekemättä eroa uskonnon tai kansalaisuuden perusteella. -Barnabaan evankeliumi-

        Joo jumalat varmaan mutta sovitus tapahtui ristillä . ✝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo jumalat varmaan mutta sovitus tapahtui ristillä . ✝️

        Ymmärrän. Minä näin unen. Olin jossain ulkona missä oli muitakin ihmisiä. Taivaalla lensi krusifiksi, jossa hopeinen Jeesus, ja ristipuuhun oli maalattu kullalla Jeesuksen pään loiste. Risti lensi ylitsemme ja lausuin tunnustusta. Se pysähtyi ehkä 20m päähän n. 4 m korkeuteen ja kohotin kädet kuten juutalaiset ihmeen edessä lausuen tunnustusta.
        Krusifiksi tuli yläpuolelleni niin, että saatoin ottaa sen. Vein sen kaikkien luo, sanoen Jeesuksen risti, ruumis ja veri, ja ihmiset suukottivat sitä muutaman antaessa Jeesuksen huulille vettä peukulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Minä näin unen. Olin jossain ulkona missä oli muitakin ihmisiä. Taivaalla lensi krusifiksi, jossa hopeinen Jeesus, ja ristipuuhun oli maalattu kullalla Jeesuksen pään loiste. Risti lensi ylitsemme ja lausuin tunnustusta. Se pysähtyi ehkä 20m päähän n. 4 m korkeuteen ja kohotin kädet kuten juutalaiset ihmeen edessä lausuen tunnustusta.
        Krusifiksi tuli yläpuolelleni niin, että saatoin ottaa sen. Vein sen kaikkien luo, sanoen Jeesuksen risti, ruumis ja veri, ja ihmiset suukottivat sitä muutaman antaessa Jeesuksen huulille vettä peukulla.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17252907/idan-ja-lannen-astrologian-kartta

        Niin, ja sain äskettäin varmuuden, että olen todellakin soturi.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hinduilla on miljoonia jumalia. Mitä tai keitä ajattelit näistä palvoa? Ja mihin kastiin ajattelet kuuluvasi?

      • Anonyymi

        Ihmiset pitäisi jakaa kahteen luokkaan: sotilaisiin ja siviileihin. Jompaan kumpaan ihminen aina tuntee kuuluvansa.


    • Anonyymi

      Älä mene sinne, missä on moni,
      vaan sinne, missä on harva.

      • Anonyymi

        hyvä keskustelufoorumi:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17315637/jalleensyntyminen--samsara--sielu--elamasta-elamaan--kuolemasta-kuolemaan-


    • Anonyymi

      En ole edes varma, onko hindulaisuus uskonto.
      Voi olla, että voit kutsua itseäsi hinduksi, jos niin haluat.
      Yleisesti, liityt uskontoon, maksat sen maksut, ja olet in.
      Joihinkin uskontoihin et välttämättä voi kääntyä hevillä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe