Sairastan kaksisuuntaista. Oli hirveä jakso just. Lensin kuin lintu ja tein vaikka mitä. Tuhlasin kaikki rahani . En muista mitä kaikkea tein ja mihin rahani tuhlasin. Sit yks kaks olin aivan järkyttynyt ja otin lääkkeitä ja lääkkeitä. Jouduin teholle. Nyt masennus on. Samalla järkyttynyt kun ei hallitse itseään. Nyt mietin millä maksan kahden kuukauden vuokran. Muitakin laskuja on. Jotenkin mietin , että jonkinsortin edunvalvoja mulle pitäs laittaa, jotta rahat ei mene kun lennokas tuuli iskee. Soitin sosiaalityöntekijälle ja kerroin kaiken. Hän ymmärsi ja ensi viikolla aletaan tilannetta kartottamaan. Minulla ei voi olla isoa määrää rahaa omassa lompakossa, koska 100 euroa on minulle kuin 10 euroa. Hirveän kuluttavaa tämä tauti.
Hirveä jakso
13
326
Vastaukset
- anteeksivaan
En usko että mikään tauti tuollaista saa aikaan. Olet vain tyhmä sekä selkärangaton.
Itse olen bipoII ja ilman lääkitystä selvinnyt.
Ei edes lapseni 8v ole rahankäyttöasioissa.- ihmepaskaa
anteeksivaalle; ehkä sinulla väärä diagnoosi?
- anteeeksivaan
ihmepaskaa kirjoitti:
anteeksivaalle; ehkä sinulla väärä diagnoosi?
Todennäköisesti minulla on väärä diagnoosi, koska en ole ikinä mitään noin tyhmää tehnyt.
Olen ollut masentunut, mutta hoitava lääkäri tästä taivutteli bipon.
Sairas saa olla, muttei aivoton. - asd
anteeeksivaan kirjoitti:
Todennäköisesti minulla on väärä diagnoosi, koska en ole ikinä mitään noin tyhmää tehnyt.
Sairas saa olla, muttei aivoton.mikä tarve sinulla on haukkua muita? sinusta saa sellaisen kuvan, ettet tiedä mitään kaksisuuntaisesta. olen toki pahoillani, kun olet saanut väärän diagnoosin.
- teko sairas
hyvä anteeksivaan sinun diagnoosisi taitaa olla väärä.
Kun on kaksisuuntainen ihan pahinta tyyppiä, niin on todellakin maailman omistaja. Oma potilaani oli tilannut maatilalleen 15 uutta traktoria. Ja muutkin on lentäneet jossain sfääreissä, jättäneet muut lääkkeet kuten kilpirauhaslääkkeet ja heiluneet iltaelämässä " julkkisten" kanssa.
Jos väität selvinneesi ilman lääkkeitä ja "muka" sairas,
et taida todellakaan olla oikea bipo. - tsurppi
anteeeksivaan kirjoitti:
Sairas saa olla, muttei aivoton.Ei bipo ole aivoton. Sairauden maaninen vaihe ei ole järjestä kiinni. Se on "leijumista" ja ihanaa aikaa. Ei siihen vaiheeseen mene järki, vaikka siitä sanottaisiin ja omat älykkyysluvut esitettäisiin.
Eli hyvä "anteeksivaan" olet väärällä diagnoosilla sairas, mutta ehkä siinä on tarkoitus saada jotain etua, koska "masentuneita" on niin paljon. - antteeksivaan
teko sairas kirjoitti:
hyvä anteeksivaan sinun diagnoosisi taitaa olla väärä.
Kun on kaksisuuntainen ihan pahinta tyyppiä, niin on todellakin maailman omistaja. Oma potilaani oli tilannut maatilalleen 15 uutta traktoria. Ja muutkin on lentäneet jossain sfääreissä, jättäneet muut lääkkeet kuten kilpirauhaslääkkeet ja heiluneet iltaelämässä " julkkisten" kanssa.
Jos väität selvinneesi ilman lääkkeitä ja "muka" sairas,
et taida todellakaan olla oikea bipo.Koska voisin esittää lääkärilleni tämän etten olekaan bipo? Se olisi kohdallani lottovoitto!!
Syvän psykoottisen masennukseni tunnustan ja tiedostan, mutta en ole koskaan omasta mielestänikään sopinut tuohon bipon rooliin.
En ole koskaan tehnyt mitään niin järjetöntä etteikö muisti olisi jälkeenpäin toiminut.
- xeerwq
Aloittajalle,
Sairastat vakavaa sairautta jossa ylilynnit seuraa toistaan joten hae apua pian ennekuin tuhoat elämäsi.- moikkaaaaaa
Joo tiedän. Minun sairaus ei tasapainossa. Vuoden sairaslomalla ollut ja nyt kuntoutustuella. Minulla tilan vaihtelut uusiutuu tiheään ja nyt oli ehkä pahin maaninen vaihe. En juuri muista mitään kolmen viikon jaksosta. ( Onneksi hengissä). Tsemmpiä muillekin joilla tämä vaiva.
- mummeli
Tsemppiä, kyllä elämä taas selkeytyy. Minulla todettiin bipo kolma vuotta sitten, elämä on yhtä ylä- ja alamäkeä edelleen kun oikeaa lääkitystä ei tunnu löytyvän. Järkyttyneisyys siitä, ettei hallitse itseään on minullekin tuttu tunne mutta ei auta kuin taistella.
Ne, joilla bipolaarihäiriötä ei ole eivät voi ymmärtää miltä maniajakson jälkeen tuntuu: kun järkevä, harkitseva ihminen menettää itsekontrollinsa vaikka kuinka yritäisi pitää jalat maassa. Vähemmästäkin masentuu! - 15 taktorisa
Hae todella edunvalvojaa.
Hienoa kun ymmärrät sairaudeen rasitteet, mutta käytäthän lääkitystä? - piippolan vaari
Tsemppiä sinulle, kyllä se tie sieltä vielä ylöspäin vie. Sosiaalityöntekijän kanssa saa tilanteen rauhoitettua ja funtsittua siitä sitten jatkot. Pääset jaloillesi niin olet entistä vahvempi ja saat kokemusta vetää jarrusta jos alkaa mennä liian lujaa.
- as.
Kaksisuuntainen mielialahäiriö on muuten yhdistetty toksoplasmoosiin. Ainakin yksi vapaaehtoinen ilmoittautukoon minulle. Sähköpostiosoitteeni on: [email protected]_ (poista alaviivat). niin katsotaan mitä voidaan hoidon suhteen tehdä. Joko ravintolisät tai antibioottihoidot, tai molemmat, mutta maksatte lääkkeenne ja / tai ravintolisänne itse. Itse toimin neuvojana. Tämä olkoon faasi 1 trial bipoon. Katsotaan hoitovastetta, ja viilataan lääkitystä niin että sivuvaikutukset pysyvät siedettävinä.
Virallisten hoitojen perään ei kannata haikalla, ne eivät paranna ketään. Tässä on selkästi mahdollisuus parantua, sillä tiedetään melkoisella varmuudella että toksoplasma (malarialoisen sukulainen) on myös bipolaaritaudin aiheuttaja.
http://www.independent.co.uk/news/science/toxoplasmas-links-to-schizophrenia-bipolar-disorder-and-increased-risk-taking-8102706.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347