Sinun 2

Narttuvaimo

Lasken katseeni, ja rentoutan sulkijalihaksen. Terska painuu hitaasti, mutta varmasti sisäni. Hierova käsi palaa pillulleni ja pikkuhiljaa kyrpä painuu perseeseeni pohjaan saakka. Mies takanani ynähtää, ja minun huuliltani karkaa pieni huokaus.
- Hyvä tyttö.

Sinä pakotat pääni pystyyn hiuksistani pidellen ja katsot minua syvälle silmiin.
Vieras kulli soutaa perseessäni ja vieras käsi hieroo pilluani ja klitorista.
Häpeän kyyneleet polttavat silmiäni. Pilluni vatsaa kosketukseen. Perseestäni alkaa väreillä tuttua nautintoa pitkin vartaloani. Katson sinua silmiin, kuuntelen puhettasi.
- Noin. Eikö tunnu hyvältä antaa, kuten nartun sielulle pohjimmiltaan sopii? Tiedän, että pidät siitä. Pidät persenainnista. Kyrpä siellä on minun kyrpäni. Antaudu sille.
Näytä pajonko nautit. Hyvä tyttö. Anna nautinnon nousta. Juuri noin, puske vastaan, haluat sitä. Haluat antaa sille. Haluat tulla sille.

Niin. Niin minä haluan. Häpeän ja haluan. Rohkaisen itseäni, koska Sinäkin haluat.
Kulli perseessäni alkaa takomaan vaativammin. Mies takanani huohottaa kovemmin ja minä alan unohtaa, että se on vieras. Katselen silmiisi, hengitykseni kiihtyy, nautinto alkaa nostaa minua. Voihkin ja vaikeroin. En ehdi edes kysyä, kun annat minulle luvan tulla. Ja minä tulen.
- Sillä lailla..narttu tulee antaumuksella vieras kyrpä perseessä. Hyvä tyttö. Eihän se niin kaameaa ollutkaan?

Ei ollut. Mies takanani kiihdyttää tahtinsa uudelleen, hänkin on tulossa huipulleen.
Koen uuden järkytyksen tajutessani, että mies aikoo ampua spermansa sisääni. Minun perseeseeni. Sinun perseesesi! Yritän rimpuilla pois, mutta Sinä vain tiukennat otettasi hiuksistani ja puristat minua paikalleni polvillasi.
- Aloillasi nyt, otat, mitä annetaan!

Takaani kuuluu murahdus ja tunnen miehen kouristelevan orgasmiaan sisääni.
Katselen silmiisi ja olen varma, etten koskaan voisi tuntea olevani likaisempi.
Purskahdan kyyneliin. Silität hiuksiani ja minä painan kasvoni maailman lohdullisimpaan paikkaan, syliisi. Hieron poskeani housujesi läpi kulliisi.
- Ole hyvä, kultaseni. Ansaitset sen.

Avaan housusi ja etsin lohtuni. Painan tutun ja rakkaan, jumaloimani kyrvän suuhuni ja imen. Miten minä rakastan tuota elintä. Nuolen ja imen. Välillä näykin hellästi sen vartta, valutan sylkeä terskalle ja hankaan märkiä huuliani siihen. Ja sitten alan naimaan kullia suullani. Saan lisäintoa puuhaani, kun tartut päähäni ja ryhdyt ohjaamaan toimiani.
Lopulta minut palkitaan ja kuuma, suolainen suihku sykkii kurkkuni perille.
Nielen jokaisen tipan, ja lopuksi nuolen vielä kyrvän puhtaaksi. Piilotan sen takaisin housihisi, suljen sepaluksen ja painan pääni reidellesi. Ja kiitän.

3

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hänen

      Kiitos ihanasta tarinasta. Tekstistäsi välittyi todellinen alistuminen ja omistetun ilo, jonka vain toinen orja ymmärtää.

    • Breeze66

      Kiitos narttuvaimo tarinastasi. Kiihottavaa ja kaunista samaan aikaan....

    • lklklk1

      Kaunis novelli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe