Tätä ei ehkä pitäisi kirjoittaa tänne mut kirjoitanpa kuitenkin..
Ihan turhaa te (siis tosiaankin monikossa koska on kyse useammasta henkilöstä) jatkatte sitä toisten ihmisten kyttäämistä ja kiusaamista (täällä ja jossain ihme chateissa kuten Mtv3:n chatissa.. jonne minä en kirjoittele koskaan mitään koska ei ole siihen pienintäkään tarvetta..) enää. Turhaa se on siksi et teidät tiedetään jo.. Tai tietty, voittehan te jatkaa jos siltä tuntuu. Mut aika typerää ja ihan suoraan sanottuna sairasta koko se teidän touhunne on. Ja pointtina tähän se et kukaan tervepäinen ja järjellä käyvä ei sellaiseen alentuisi. Ei heillä ole halua eikä mielenkiintoa sellaiseen. Ja tuskin kukaan työssä käyvä tai opiskeleva.. Koska heillä ei yksinkertaisesti ole edes aikaa sellaiseen (ainakaan siinä mittakaavassa miten te olette aikaa viettäneet näillä palstoilla).
Että terveisiä vaan pitkätukka-apinalle ja kumppaneille.
Jotain..
6
349
Vastaukset
- -JokuLukija-
Ketään ei saisi kiusata. Koskaan.
Kirjoituksesi/kirjoitustyylisi ovat varmasti monen mielestä ärsyttäviä ja ehkä siksi olet ns. helppo kiusauksen uhri. Jos minä kokisin tulleeni kiusatuksi keskustelupalstoilla tai missä tahansa, niin visusti pysyisin pois sellaisista ympyröistä.
Nämä tällaiset aloitukset eivät mitenkään ylennä kuvaasi kiusaajien silmissä, päinvastoin.- ''''''''''''''''
Tuota.. Aika vähän olen näille sivuille kirjoitellut.. Et ei siinä kyllä siitä ole kyse, Kyllä ne tyypit ovat ihan muulla tavalla minut ja pari muuta ihmistä silmätikuikseen ottaneet. Eli tietävät oikeasta elämästä minut, tavalla tai toisella. Vaan nyt tiedän minäkin heidät.
Jokin heillä omassa elämässä mättää ja pahasti.. Senhän näkee jo ihan kaikesta. Mutta.. Tärkeintä onkin se et heillä on nyt kasvot. He eivät ole mitään kasvottomia ja anonyymejä tyyppejä näillä sivustoilla, siis sillä tavalla.
Niin.. Tuo totuus on tiedetty jo kauan et nämä palstat on tietyille tyypeille pelkkä kiusaamispaikka. Ei täällä juuri muut enää edes kirjoittele.
Minusta nähden jatkakoon toimintaansa.. Kun ei heillä muutakaan tunnu olevan elämässä.. Siis työtä eikä opintoja.. Eikä paljon muutakaan..
No minulla ei ole onneksi tarvetta enää tulla tällaisille palstoille.. Minulle se elämä on toisaalla eli irl. - ei saisi ei
Vasta luin 13 vuotiaan menneen junan alle nettikiusauksen seurauksena :(
Usein nämä jutut ei jää palstoille pelkästään. Jatkuvat irl lappusina, huuteluina, syrjimisenä tie mitä..
Ei ole niin helppoa pysyä poiskaan lukemasta ilkeyksiä, kun tottahan sitä haluaa tietää kuka ja ketkä ne on, jotka kirjoittaa. Kurjaa, ahdistavaa ja rajoittavaa on alkaa epäilemään ympärillään olevia ja ymmärrän hyvin, miksi haluaa selvyyden.
Paljon pahaa vain ehtii sattua, ennenkuin tuollaiset jutut selviää, jos sitten koskaan. - ''''''''''''''''''''
'''''''''''''''' kirjoitti:
Tuota.. Aika vähän olen näille sivuille kirjoitellut.. Et ei siinä kyllä siitä ole kyse, Kyllä ne tyypit ovat ihan muulla tavalla minut ja pari muuta ihmistä silmätikuikseen ottaneet. Eli tietävät oikeasta elämästä minut, tavalla tai toisella. Vaan nyt tiedän minäkin heidät.
Jokin heillä omassa elämässä mättää ja pahasti.. Senhän näkee jo ihan kaikesta. Mutta.. Tärkeintä onkin se et heillä on nyt kasvot. He eivät ole mitään kasvottomia ja anonyymejä tyyppejä näillä sivustoilla, siis sillä tavalla.
Niin.. Tuo totuus on tiedetty jo kauan et nämä palstat on tietyille tyypeille pelkkä kiusaamispaikka. Ei täällä juuri muut enää edes kirjoittele.
Minusta nähden jatkakoon toimintaansa.. Kun ei heillä muutakaan tunnu olevan elämässä.. Siis työtä eikä opintoja.. Eikä paljon muutakaan..
No minulla ei ole onneksi tarvetta enää tulla tällaisille palstoille.. Minulle se elämä on toisaalla eli irl.Niin tosiaan.. Minulta ei ole muualle viestejä tänne kuin tähän ketjuun. Oleellista tai ei..
- Mihin?
no niinpä! oon samaa mieltä.
- ''''''''''''''''''''
Pienenä pointtina tähän se vielä et ne tyypit ei sitten ole naisia vaan miehiä.. Jos jotakin tuo pitkätukkamaininta sekoitti. Vaikka sinällään ihan turhaa tällaisille anonyymeille palstoille kirjoittelu muutenkaan on.
Mutta.. Se tosiasia et tyypit jauhaa täällä vuosikausia tiettyjä samoja juttuja. Ikään kuin joku pöljä levy olis jäänyt jankkaamaan paikoilleen.
Itse ajattelen et oli miten oli.. Niin mitä kenenkään toisen asiat niille kuuluu. Ja sekin vielä et jankuttaa jotain typerää mantraa (heillä nimittäin sellainen yksi hokema tai paremminkin pari sellaista hokemaa jota he jankkaavat vuodesta toiseen) täällä. Ihan niin kuin sillä mitään väliä kenellekään olisi.. Eikä se ole edes totta.. Niin kuin ei mikään muukaan heid'n jutuistaan. Ajankulukseen (lue leipätyökseen.. työttömyyskorvauksella elävät) he täällä höpisevät. Itseä ei niin enää näiden sivujen jutut kiinnosta. Jos löytyisikin jotkut muut palstat joissa olisi fiksumpaa keskustelua.. Vaan eipä sillä väliä. Elämässä on muutakin..
Mut täytyy tästä lähteä liikenteeseen.. Heippa..
(Ei ole minulta tänne muita viestejä tämän lisäksi, siis tämän päivän osalta.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764