"Maanläheisiä" lesboja olemassakaan?

down2earth

Maanläheinen...luonnosta pitävä...chillailija-luonne...suitsukkeiden polttaja...reggaeta diggaileva...vähän jopa hipahtava...ehkä kasvissyöjä...

Onko tuollaisia lesboja olemassakaan? Oletko sä sellainen, tai tunnetko ketään sellaista?

En tahdo yleistää, mutta tuntuu että jokainen vastaantuleva lesbo on kunnon rekkalesbo tai joku anime/manga/japani-friikki. Ei sillä että siinäkään mitään vikaa ois, mutta tuntuu etten koskaan löydä ketään samanhenkistä tyyppiä. Siks olikin pakko tulla kysymään täältä että onko tuommosia olemassakaan, vai asuvatko nämä tytöt vaan mun unelmissa?

66

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BEez

Täältä löytyy yks. en niinkään oo reggae tyyppi, mut tykkään luonnosta älyttömästi. Vähän boheemi toi oma tyyli ja muutenki elämän asenne rento.

Joskus joku lesse sanonu, et aitoja lesboja ois olemassakaan. Oon eri mieltä. Onneks tutustunu niin kivoihin tyyppeihin jo. :)

• Täälläkin ois yks 20-vuotias tyttö, joka voisi itseensä luonnonläheiseks kutsua! Saa pistää vaikka viestiäkin tulemaan jos siltä tuntuu :D [email protected]

• tsu tsu tsuitsuke:-D

Älkää lapset tyypitelkö hyviä tyyppejä ulos, kun vähän kasvatte, niin huomaatte kuinka lapsellista ylipäänsä on tyypittely tai jonain tyyppinä oleminen. Kovin on tarkkaa kun pitää olla reggae-suitsuke-hipahtava-kasvissyöjä---whaaaat?!
      Salli mun nauraa!

• toisaalta...

Itsekään en suosittelisi pikkumaisuutta. Mutta toki ymmärrän, että jos ihmisen arvomaailmaan kuuluu vaikka ekologisuus, luonnollisuus ja kasvissyönti, hän ei välttämättä sovi yhteen makkaraa syövän karjala-lippis rekkiksen kanssa :D Eli kyllä elämänarvojen tulisi olla samankaltaisia, ja ihmisen tyyli ja ulkonäkö usein heijastelevat näitä juttuja.

• kasvetaan ulos

Nää on näitä, nuoria. Sitten kun kasvavat vanhemmiksi huomaavat, että kuinka monta hyvää tyyppiä onkin mennyt ohi. Sitten itketään kuinka olenkaan vanha ja ei ole ketään enää, yritetään saada jätettyjä exiä takaisin, mutta ei se vaan enää onnistu. Elämässä voi myös tehdä kompromisseja, myös sen kumppanin kanssa. Etukäteen on tietty hienoa ja helppoa tyypitellä ihmisiä ulos, mutta annas olla kun rakastutkin ihan erilaiseen ihmiseen...

• Tasapaino
        kasvetaan ulos kirjoitti:

Nää on näitä, nuoria. Sitten kun kasvavat vanhemmiksi huomaavat, että kuinka monta hyvää tyyppiä onkin mennyt ohi. Sitten itketään kuinka olenkaan vanha ja ei ole ketään enää, yritetään saada jätettyjä exiä takaisin, mutta ei se vaan enää onnistu. Elämässä voi myös tehdä kompromisseja, myös sen kumppanin kanssa. Etukäteen on tietty hienoa ja helppoa tyypitellä ihmisiä ulos, mutta annas olla kun rakastutkin ihan erilaiseen ihmiseen...

Kenelle kommentoit? Ihan keski-ikäisenä voin sanoa, että elämänkatsomukseni, johon kuuluu mm. ekologisuus tietenkin kasvissyönti, ei ole vähääkään järkkynyt vanhenemisen myötä - päinvstoin. Edellä mainituilla asenteilla varustettuja on suurin osa läheisistä (lesbo-)ystävistävistäni, seurustelukumppani mukaan lukien.
        Oma arvomaailma on ihmissuhteidenkin keskiö ja ketjun aloittajalle voin sanoa: tsemppiä! Arvomaailmaasi vastaava nainen löytyy vielä!

• -Reddari-

Noista ainoastaan toi chillaileminen kuuluu mun juttuihin.

• voihan että!

Oliks toi vitsi? Musta taas tuntuu välillä et suurinosa lesboista on juuri mainitsemanlaisiasi idealisti-vasemmistolais-luonnonlapsi-kasvissyöjä-pilvenpolttaja-kommuunihippejä (kaikella kunnioituksella ja rakkaudella heitä kohtaan). Omassa lesbo-osoitekirjassani he ovat nimittäin enemmistö. Antaisin mielelläni nimet ja numerot mutta he eivät välttämättä sitä arvostaisi :) mutta siis, tilanteesi ei ole todellakaan toivoton, tämäntyyppisiä lesboja on.

Itse taas en tiedä henk. kohtasesti esim. yhtäkään japani-friikki lesboa.

• friikkejä kaikki

Eiköhän noi Japani, anime sun muut jutut kuulu sinne 15-22v. tasolle. Tosin ilmeisesti tällä palstalla niitä onkin varmaan eniten...Ja onhan toikin yksi friikkiyden muoto.

• toshie012
        friikkejä kaikki kirjoitti:

Eiköhän noi Japani, anime sun muut jutut kuulu sinne 15-22v. tasolle. Tosin ilmeisesti tällä palstalla niitä onkin varmaan eniten...Ja onhan toikin yksi friikkiyden muoto.

Oho, olen siis jäänyt hieman ikäisiäni jälkeen ;D Tämä 25-v. uppoutuu takaisin animen maailmaan ;)

• rainbovvveins_
        toshie012 kirjoitti:

Oho, olen siis jäänyt hieman ikäisiäni jälkeen ;D Tämä 25-v. uppoutuu takaisin animen maailmaan ;)

Ite en allekirjota tota et kaikki Japanista tykkäävät olis pikkulikkoja.. ite oon 26 vuotias ja tykkään maasta, sen kulttuurista, historiasta ja musiikista (myönnettäköön etten niin oo tutustunut mangaan tai animeen) mutta harvemmin sitä aluks mainostan kun siitä tuntuu aina tulevan ihmisillä just tollanen friikki-mielipide vaikka oon suht normaali ihminen joka vaan sattuu tykkään Japanista :/ kasvatan omat yrtit ja mansikat mitä nyt (pikku)kaupungissa sijaitsevalla parvekkeellani pystyn, suosin luomua, ostan kotimaista lähitorilta ja mulla oli jopa radtat pitkään, mutta jatkan nyt japsifanittamista silti, eipö mulla oikeen muuta lisättävää......

• KorjaaTermisi

Suitsukkeet, reggae, kasvissyönti viittaavat vahvasti huumeiden käyttöön. Eikä kyllä mitenkään maanläheisyyteen. Maanläheistä ovat: kumikenkät, ruutulanellipaita, kasvismaan tonkiminen ja paskan levittäminen talikolla vihreissä kokohaalareissa.

• uhurua kehiin

tässä yks;)taidan olla hieman vanha vm.79:)

• urua kehiin

ainiin...sauhut voisi polttaa kun ilta koittaa:)

• Eräänlainen

Maanläheinen ja luonnonläheinen olen kyllä, mutta aika kaukana suitsukkeiden polttelijasta tai hipistä. Eli ilmeisesti melko eri tavoin maanläheinen.

• maa(nlä)h(e)inen

Samoin. Jo pelkkä ajatus suitsukkeesta saa melkein aikaan pahoinvoinnin, josta suggeroidun pois ajattelemalla metsän tuoksua kesäsateen jälkeen :b.

• eräsvuan

Miekummin maanläheinen kuin jotain muuta, ja eniten minua tökkii humalassa örveltäjät. En ala arvostelemaan kenenkään elämäntapaa .
      Maanläheinen elämäntapa on usein myös ekologinen ja siihen ei kuulu humalassa örveltäminen tai mikään muu huono käytös, vaan kaikea hienoa mitä elämä voi tarjota noin yleensäkin =).

Elämässä voi olla muutakin kuin tiukkapipo, niin näkee paljon enemmän.

• 78206429653759

Vihreitä ja maanvärisiä lesboja on aivan liikaa.

• öttiäinen

Itse olen koko pienen ikäni elänyt maalla ja siellä viihdyn edelleen. Vapaa päivät vietän mieluiten koirien kanssa metsässä samoillen, mökkeillen tai vaan kavereiden kanssa ulkona hengaillen. Kasvissyöjäkin olen mutta musiikkimaku on kyllä enemmän rock -painoitteista ja suitsukkeiden sijaan suosin tuoksukynttilöitä. Koskaan en ole huumeita kokeillut enkä aiokkaan mutta alkomahoolia nautin aina aika-ajoin.

• _Calendula

Jep, jep, jos on aidosti ja sananmukaisesti maanläheinen, niin eihän se ketään kiinnosta. Se ei ole raflaavaa, u see.
      Itse asun maalla, metsän laidassa, vesistön äärellä.
      Kalastan, hoidan puutarhaa ja kasvihuonetta, kasvatan itse suurimman osan ruoastani.
      Ompelen itse vaatteeni. Tuunailen vanhasta uutta. Remontoin ja nikkaroin. Välillä levittelen kompostivessan alustan pikku pellolleni tai hevosenpaskaa. Jotkut työt ovat fyysisesti rankkoja ja välillä väsyttää, romanttisuus hommista kaukana. Polttopuutkin teen itse ja roudailen sisään pitkin talvea.
      Suitsukkeita en polta, kynttilöitä kylläkin ja tulta uuneissa.
      Reaggaeta en kuuntele, soulia kylläkin. Chillailen itsekseni ja tanssin kun tanssittaa. Kuuntelen luontoa, itseäni ja muita. Rahatyökseni käyn hoitamassa muita, jotta tätä maanläheisyyttä voisi ylläpitää ja kehittää.
      Olen eräänlainen elämäntapaintiaani, elän omalla tyylilläni ja kuljen omaa tietäni elämässä. Mutta se tie on yksinäinen, ei tämänhenkisiä meikäläisiä liene montaa ole.

• .kesäheinä.

Elät sitä elämää, josta mä haaveilen ja johon toivon vielä jonain päivänä pääseväni (paitsi että olishan siellä perunamaalla ja tallissa kiva olla toinen seurana, niin unelmaelämä olis täydellinen).

• sex5

tuota toivoisin joku päivä kun sopiva kumppani löytyy. Yksin on melko raskasta.

• miltsu87.

täältä löytyy toinen luonnosta pitävä maanläheinen lesbo, olen varmaan ollut entisessä elämässä tietynlainen hippi, kuljen omanlaista polkuani, johon mieluiten ottaisi matkaan seuralaisen.

• Ro_8

Well, I moved to Finland last year (I'm British) and I recently figured that though I may be in the country of my dreams, I'll have to get used to being alone unless I'm prepared to educate myself in anime and bad hairstyles... Reading this, hopefully I might just be wrong!!
      Sincerely,
      Down-to-earth, incense-burning, vegetarian, lesbian Brit. :)

• HairyBeast

Bad hairstyles... how do you mean you mean alien? I cut my hair myself and look fabulous all the time :)

• lesbou

can you recommend any good british gay forums? tried googling with bad succes :D

• 10+7

One of the great things about anime/manga is that there are plenty of queer characters. Compared to hlgbt-characters and issues in mainstream TV series, I find it a lot easier to relate to the characters and themes in anime.

On the other hand, I can't really relate to most anime fans... Perhaps it's the age difference.

//

Yksi animen/mangan hyvistä puolista on se, että sarjoissa on paljon vinoja hahmoja, joihin ainakin minun on ollut paljon helpompi samaistua kuin tavallisten TV-sarjojen hlgbt-hahmoihin ja teemoihin.

Animefaneihin en sen sijaan osaa samaistua, mutta ehkä se johtuu ikäerosta...

• Ro_8

@HairyBeast...your name doesn't fill me with confidence about that!

Yes, characters they may be, but most of them are still 14 years old and pretty irritating let's be honest :p Of course, this is stereotyping, and merely from my own experiences. I would rather an anime fan than a total mainstream tv fan though (well, Finland isn't so bad about that. *American/British mainstream tv.) so if you're of a reasonable age, aren't irritating and have good hair, I'd never say no to having coffee some time! :p

• passeli

Ro_8, define "good hair". I might just ask you for a coffee depending on your age :D

• _Calendula

No voe helevata! Mitä yhteistä jollain anime-diggaajilla ja hevosen ym. paskaa luosaavalla viherkasvattajalla = ei mitään. Miten animet liittyy maanläheisyyteen = ei mitenkään. Ou god, mother earth, gry for us.

• vsorovno

no kun on semmosta maalais-animea joka sijoittuu navetan ja lantalan ympäristöön. Nimeltään CowAnime, päähenkilö on joko lehmä tai lehmipiika. Stop tootsöring inglish juu fuul!

• .Mokkasiini

Down2earth.
      Vastaus alkuperäiseen kysymykseen:
      maanläheisiä lesboja TODELLA vähän. Muita hörhöjä näköjään riittämiin.

• .........

En ole hippimäinen tai suitsukkeita polttava, mutta muuten luonnonläheinen. Sillä tavalla, että liikun mielelläni luonnossa... hiihdän, pyöräilen ja kävelen ja menisin mielelläni vaeltamaan ja yöpyisin teltassa. Pidän pientä kasvimaata ja tykkään tarkkailla eläimiä, lintuja ja säätä ja sen sellaista. Mutta en oikein tunnista itsäni "chillailija-hipiksi", mutta kyllä meitä luontoihmisiä löytyy.

• sisisis

............,
      sinun viestisi voisi olla minun kirjoittama :) meitä luontoihmisiä, ilman suitsukkeita, löytyy siis ainakin kaksi.

On ihanaa kun voi juoda aamukahviaan mökin portailla ja nauttia rapsakan aurinkoisesta kevätsäästä.

• Cityssä

Mutta city-vihreitä lepakoita kyllä on paljon. Eikös sekin ole jotain. ;)

• Perhonen

Voi kyllä meitä löytyy paljonkin!

Ollaan ja liikutaan luonnossa paljon.Marjastetaan ja sienestetään yhessä.Käydään välillä avittamassa ystäväpariskuntaa heidän tilallaan. Varsinaisia kasvissyöjiä ei pelkästään olla . Luomua ja paikallisten tuottajien tuotteita kunnioittaen. Ovella käy kalastaja tarjoamassa päivän saalista ja ite leivotaan mahdollisiman paljon.

Eläimet ovat lähellä sydäntä.

Liity paikalliseen luontotoimintaan mukaan. Kyllä lepakko lepakon tunnistaa ;)

Kevään iloisia odotuksia ja zemppiä siihen hakuun!

• down2earth

UUSI KYSYMYS KEHIIN

Nyt kun on selvinnyt, että tavalla taikka toisella maanläheisiä lesboja löytyy, niin seuraavaksi kysyisinkin että MISSÄ LUURAATTE? Oletteko pikkukylien asukkeja vai hukutteko isojen kaupunkien ihmismassoihin? Missä pyöritte? Mistä teitä löytää? Käyttekö joillain muillakin foorumeilla?

• down2earth

Ja nyt kun sain vähän kommenttia tosta "maanläheisyydestä", niin tarkennettakoon vielä että en tarkoittanut että täytyis olla tismalleen aloitusviestissä kuvaillun henkilön tapainen. Mutta jos nyt kategorisoidaan ihmisiä, niin tarkoitin maanläheisyydellä sekä luontoihmisiä että "hihhulihippejä". Ottakaa musta nyt sit selvää. :)

• Perhonen

Noh ihan suomi24:lta löydettiin toisemme.
      Kun on jotain sanottavaakin omassa profiilissa niin kyllä tytöt kiinnostuu.(Vinkvink) Kirjoiteltiin ja melko nopeasti tavattiin.
      Ei meillä sitä yhteistä klikkausta ihan heti tullut mutta kun arvot on samoilla leveyksillä ja mahdottomasta tehdään mahdollinen.Se yhteinen polkukin sitten löytyy.
      Meillä on onnekas tilanne että saamme asua ihan omissa oloissamme melko keskellä kaupunkia.Oma piha oma tupa oma lupa!!Citylandeilua jos nyt vaikka uuskeksintönä tällainen sanahirviö suodaan.
      Ei olla läskejä ja kaljaa kittaavia, vaihtopenkillä istuvia mustasukkaisesti pariaan vahtaavia kotihemmoja vaan iloisia,ystäviään ja perhettään tapaavia avoimesti rakastuneita aikuisia naisia jotka ovat tehneet pitkän matkan toistensa syliin.
      Nyt toivottavasti on vielä aikaa elämässä nauttia toisistamme.
      Mutt kyllä luontoihmisiä löytyy.Ole rehellinen kertoessasi miten koet maailmasi ja arvosi. eihän meistä kaikista samanlaisia saa mutta hengittämällä samaa ilmaa, jotain voi toisesta oppia lisää :)

• sisisis

Asun maalla, pellon keskellä, mutta käyn töissä 40km päässä sijaitsevassa suuremmassa kaupungissa.
      Suurimman osan vapaa-ajastani vietän tilallani nikkaroiden, puutöitä tehden ja kasvimaata mylläten, mutta suurin intohimoni pyöräily liikuttaa minua ympäri maakuntaa. Koirien kanssa samoillaan metsissä, käydään vaeltamassa ja talvisin rymyän rinnettä alas läheisellä laskettelurinteellä.

Meiltä löytyy myös paikallinen seta joka järjestää bileitä, mutta ihan tuon välimatkan takia ei hirmuisesti ole tullut käytyä. Ja aika miesvoittoista on tuo kävijäkunta muutenkin ollut.
      Pakko myöntää ettei tuo seuraelämä hirmuisen vilkasta ole täälläpäin. Muutamia uusia tuttavuuksia olen löytänyt pyöräilyharrastuksen parista. Töissä tapaan paljon mielenkiintoisia ihmisiä, mutta... Toivon että tulisivat vastaan vapaa-ajallakin.

• Nainen landelta

Täältäkin löytyy yksi maaseudun rauhasta nauttiva nainen, elämän tavastani en haluaisi luopua mutta on totta ettei rinnalleen ole niin helppoa löytää samoista asioista pitävää kumppania täältä maaseudulta, missä lesbot ovat muutenkin todellinen vähemmistö.
      Toki Seta löytyy läheisestä kaupungista jossa käyn päivätöissä, mutta harvemmin sinne enään iltaisella jaksaa lähteä kun maatalon arkikin on hoidettava jossain kohden päivää.

Toki pidän kyllä seudusta ja tilastani peltojen, metsän ja vesistön ympäröimänä. Lempiharrastukset löytyvät arjen ympyröistä, sillä vapaa-aika menee mieluusti remontoiden, nikkaroiden, kesäisin puutarhaa ja kasvimaata tai kasvihuonekasveja kasvatellen ja talvet lähinnä metsätöissä, sillä polttopuut ovat ensisijainen lämmönlähde. Mutta ei maatalon arki pelkkää ikuista puurtamista ole, jos vain osaa nauttia vaikka kättensä töistä, kasvimaan annista, takkatulen loimusta, kynttilän valosta ja veden solinasta saunan kuistilla vilvoitellessa..

Seuraelämä ei täälläkään ehkä ole kaikkein vilkkainta, mutta tottakai ystävien ja naapurien kanssa pidetään yhteyttä ja yhteisiä puutarhajuhlia joskus, ja mieltään voi tuuletella vaikka hiihto- tai moottorikelkkaharrastuksen parissa. Olen elämääni muuten todella tyytyväinen ja onnellinen, mutta se parempi puolisko vielä puuttuu kainalosta hellyyttä saamasta..

• eräjaana

Ooo, tää kuulostaa miun tulevalta emännältä ! :)

• kevät tulee
        eräjaana kirjoitti:

Samaa tuloksen minäkin tulin, en varmaankaan emännäksi, mutta mieltä lämmitti kirjoitus. Aikoinaan itsekin asuin maalla, tuttuja asioita, varsinkin keväisin luonnon herääminen on aina uutta.

• Nainen landelta
        eräjaana kirjoitti:

No mistäs sen tietää, vaikka kuulostaisikin.. :) Tosin tällaista naista ei löydy kehä kolmosen sisältä, joten mistäs päin sinut pitäisi lähteä hakemaan? ;)

• erajaana22
        Nainen landelta kirjoitti:

No mistäs sen tietää, vaikka kuulostaisikin.. :) Tosin tällaista naista ei löydy kehä kolmosen sisältä, joten mistäs päin sinut pitäisi lähteä hakemaan? ;)

Ei mistään etelästä :D ...

• fgfdvxdg

Maanläheisyys pitää sisällään muutakin kuin stereotypioita, joten voisin kutsua itseäni maanläheiseksi.

• Aika hippi

Suitsukkeita poltteleva, eläinkokeetonta ja luonnollista kosmetiikkaa käyttävä, taiteellinen, ei lesbo mutta bi-nainen ilmottautuu! Eli on meitäkin ei-täys-lesboja mutta kummiskin. :)

• eräjaana22

Minun elämääni kuuluu eräily yksin, koska sielunkumpparia ei ole vielä löytynyt. Tällä palstalla todellisia meikäläisiä tuntuu kuitenkin löytyvän, jee! Jonkin aikaa etsinyt tapaa, millä itse tykkäisi elää.. Haaveilen erämökistä keskeltä metsää, lappirakkaus löytyy sisimmästäni. Ehkä joskus asun lapissa, tunturipurosta käyn saunavedet ja ihailen luontoa hyttysten ympäröimänä ;) Jonkin aikaa luontoilu oli poissa harrastuksistani, mutta nyt tiedän että se tuo minulle iloa! Ei kapakka ole minua varten, miksi pitäisi elää elämää mikä ei tee onnelliseksi. Mieluummin vaeltelen yksin luonnossa elämästä nauttien, ehkä joskus sen elämänkumpparin kanssa :)

• eräjaana22

Minun elämääni kuuluu eräily yksin, koska sielunkumpparia ei ole vielä löytynyt. Tällä palstalla todellisia meikäläisiä tuntuu kuitenkin löytyvän, jee! Jonkin aikaa etsinyt tapaa, millä itse tykkäisi elää.. Haaveilen erämökistä keskeltä metsää, lappirakkaus löytyy sisimmästäni. Ehkä joskus asun lapissa, tunturipurosta käyn saunavedet ja ihailen luontoa hyttysten ympäröimänä ;) Jonkin aikaa luontoilu oli poissa harrastuksistani, mutta nyt tiedän että se tuo minulle iloa! Ei kapakka ole minua varten, miksi pitäisi elää elämää mikä ei tee onnelliseksi. Mieluummin vaeltelen yksin luonnossa elämästä nauttien, ehkä joskus sen elämänkumpparin kanssa :)

• kevät tulee

Asiaa puhut mutta minua mietityttää millä sitä tulee toimeen, mistä saa rahaa.
      Voihan tehdä osan vuotta töitä ja toisen puolen elää säästöillä.

• erajaana22

Milloinhan maajussille morsian -ohjelmaan tulis morsiota etsivä morsio? ;D

-janne hoiti jo osansa..

• Maanläheinen kyllä, vege, rastapää suitsukkeenpolttaja, no ei tod. Baarissa ehkä 2x/ 7 vuotta. Kotipihassa ei esittele kosiotanssejaan muut kuin varikset, joten hiljaista on romantiikan saralla vaikka Kainuun korpiin onkin matkaa se noin 700km.

• Eräs bisse

Maanläheinen, vege, suitsukkeita polttava, rajatiedosta kiinnostunut, mutta ulkonäköni on aika ristiriidassa sisällön kanssa :)

• totuus julki!

Eli toisin sanoen olet maahisen näköinen vegaanimies joka vetää röökiä ja työskentelee maanmittarina?

• Luontolepakko

Keskustelussa mainittiin, että maanläheisiä lesboja on paljon liikkeellä. Missä? Mulle kelpaisi yksi luonnollinen nainen, joka on kiinnostunut ympäristöasioista, puhtaasta ruuasta, eläimistä yms. Ei suitsukehörhöille :)

• hipitönituiitax2

Minun oma kulta on juuri tuollainen, minun mielestäni maanläheinen. Kierrätämme, syömme kasvisruokaa, käydään kirppareilla ja ostetaan muutenkin käytettynä suurin osa ihan uudenveroista tavaraa. Ollaan vapaa-aika keskenämme ja ihanien koiriemme kanssa tai tavataan samanhenkisiä ystäviä milloin missäkin merkeissä. Emme polta suitsukkeita eikä mitään muutakaan. Ja juomme todella harvoin. Pidämme kiipeilystä, vaelluksista, sukelluksista sekä matkustelusta ja sen tekee mieluusti selvinpäin niin saa eniten irti ja tutustuu hyviin tyyppeihin. Emme pidä stringeistä emmekä rastoista. Jaaa-a en tiedä mihin laatikkoon tämä meidät survoo mutta ei kyllä kiinnostakaan ahdasmielisten mielipiteet! Jatkamme mieluusti eloa hyväksi havaitulla tavallamme ja meidän tukatkin on kyllä aika jees

• Luontolepakko

Just jotain tuollaista oon etsimässä! Teillä on toisenne, mä haluaisin törmätä ihan vapaaseen lepakkoon suunnilleen noilla kiinnostuksilla varustettuna. Minne mennä Helsingissä?

• Täällähän minä oon!!

Täällä olisi vapaa kaupungissa asustava luontoa ja ulkoilua rakastava maallakin kesäaikaan viihtyvä naishenkilö, joka ihanaa naisseuraa vailla! ;) Laitan myöhemmin e-mail-osoitteeni, johon kaikki kiinnostuneet voivat vastata mahdollisen tapaamisen ja ulkoilun merkeissä. ;)

• Luontolepakko

Please do :) Mä ainaskin laittelen viestiä!

• Täällähän...
        Luontolepakko kirjoitti:

Please do :) Mä ainaskin laittelen viestiä!

Kiva!!! Osoite tulee kohta puolin...

• omituista1
        Täällähän... kirjoitti:

Kiva!!! Osoite tulee kohta puolin...

Kylläpä kestää omituisen kauan laittaa sähköpostiosoitetta...

• ?????????????
        omituista1 kirjoitti:

Kylläpä kestää omituisen kauan laittaa sähköpostiosoitetta...

Taisi olla höpöhöpö ihminen.

• ei sinne
        ????????????? kirjoitti:

Taisi olla höpöhöpö ihminen.

Hän yrittää tunkea osoitetta sähköpistorasiaan luulee sen lähtevän sitä kautta, kyllä se kestää.

• hipitönituiitax2

Jooo onneksi on toisemme ja tähän on ollutkin aika pitkä tie päästä mutta

• 1+7

Rakastan luontoa, metsää ja järviä, sekä vaaroja että skandinaavista mytologiaa. En kyllä ole kasvissyöjä, suitsukkeen polttelija, tai reggaeta kuunteleva hippi. Käytän mielummin vanhaa kuin uutta, mutta en ekologisuuden vuoksi, vaan koska vanhoissa tavaroissa on enemmän sielua kun moderneissa. Kuvaisin itseäni hienostelevaksi metallinkuuntelija pummiksi, en niinkään maanläiheiseksi.

• 11+2

Tällä yksi maanläheinen chillaileva suitsukkeita (sillointällöin) poltteleva , kasvissyöjä tyttönen. Missä te muut olette? Päivittäin etsin katseita, mutta en löydä. Asun pääkaupunkiseudulla.
      Jos haluat mukavan ja rennon ystävän niin voi laittaa s.postia :
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4822
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3952
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      78
      1980
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      546
      1178
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1135
    Aihe