Au Pairiksi USA:an?

Salla

Moi!

Onko kokemuksia moisesta? Vuosi jenkeissä, miltä tuntui, minkä ikäisenä olit, missä kaikkialla kävit vuoden aikana, miten paljon meni omaa rahaa vaikka asuikin perheessä, tuliko ongelmia perheiden kanssa ja mitä sitten, tutustuitko helposti toisiin nuoriin...jne.
olisi myös kiva kuulla, että missä päin porukka on ollut jenkeissä?

Olen itse harkitsemassa vuotta jenkeissä.

Voi myös mailata suoraa mulle [email protected]

1

327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dbhd

moikka!

Lahdin au pairiks heinakuussa kirjotusten jälkeen eli 18-vuotiaana. Olin vuoden Cincinnatissa el ohion osavaltiossa, keskilännessä. Perheeni kanssa ei tullut koskaan ongelmia, vaikka kuulin kyllä monenlaista tarinaa muilta au paireilta. Tietty pitää myös muistaa, ett moni asia riippuu myös itsestään ja omasta äyttäytymisestä. Toisiin au paireihin tutustuu todella helposti mutta hiukan vaikeampaa on tutustua amerikkalaisiin nuoriin ja varsinkin naispuolisiin.

Kävin vuoden aikana new yorkis, nashvillessa, memphisissä, chicagossa, san diegossa, L.A.:ssa san franciscossa, milwaukeessa, Green Bayssa ja monessa muussa lähikaupungissa. Kävin myös USA:n ulkopuolella lomalla, ja sekin onnistui iman mitään ongelmia.

Eka kertaa olin poissa kotoa näin pitkään, mutta mitään ongelmia ei sinänsä ollut. hieman koti-ikävä iski silloin tällöin varsinkin sen jälkeen kun oli juuri soittanut / saanut soiton suomesta;)

Rahaa itselläni meni esim bensaan (oma auto käytössä), vaatteisiin, elokuviin, matkusteluun ja muihin pieniin asioihin. kaiken sain kyllä katettua hyvin palkalla ja jotain jäi säästöönkin vuoden jälkeen. Tietty alussa oli ylimääräistä rahaa mukana.

Jos on kova biletäjä ei kannata lähteä hirmu nuorena koska baareihin ei yleensä pääse vasta kuin 21 vee.

Todella upea vuosi oli ja suosittelen lämpimästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe