Kärsin virtsankarkailusta. Onko olemassa pienehköjä siivellisiä inkontinenssisuojia? Olen joutunut käyttämän vain normaaleja terveyssiteitä, kun en ole mistään löytänyt siivellisiä inkontinenssisuojia. Siivettömät suojat menevät aina muhkuralle ja pelkään, että niiden kanssa tulee "sivuvuotoja".
Olisi mukava kuulla, jos joku merkki olisikin siivellinen.
löytyykö siivellisiä inkontinenssisuojia?
mummi
2
485
Vastaukset
- miu8
Enpä minä ole sellaisia nähnyt.
Yleensä sopivan imevä suoja ottaa tipat ja lirahdukset vastaan riittävän hyvin, kun se on vaan imukyvyltään riittävä eikä päästä nestettä ohi. - siivellisenä
Tena merkkisiä inkontinenssisuojia on siivellisinä. Tena Lady mini with wings ja mini plus with wings. Tena lady mini plus with wings sidettä olen ite käyttänyt ja tykännyt kovasti pysyy paikallaan ja mukava käyttää, toimii hienosti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893772
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951487- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051020Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45917
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86899- 98889
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en126870