Hurghadaan lähtö. Onko huhtikuun puolella jo lämmintä?

sunnybeachh

Olemme siis perheen kanssa lähdössä Huhtikuun alussa reissuun, kohteena on Makadi Bay ja hotellina Saraya Suites. Olen tässä lueskellut paljonkin näitä muiden kertomuksia ja ihan hyvältä ja turvalliselta on kuulostanut. Huhtikuussa on jo ilmeisesti lämmintä ja auringon ottoa voi jo odotella:) mutta miten on sitten nämä illat/yöt? Onko vielä tuohon aikaan vuodesta viileää tai jopa kylmää? Pitääkö mukaan varata pitkiä vaatteita?

13

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • talvi egyptissä

      Ota karvahattu,paksutakki,villahousut,villasukat eiköhän noilla tarkene! Hyvää matkaa!!! Ja ole ylipositiivinen, noilla pärjäät siellä...

    • L***

      Huhtikuun lopussa olin Hurghadassa. Oli tosi lämmintä, ja paloin pahasti :D yöt viileät, pitkähihainen ja pitkät housut illalla.

    • palanut

      Olin viime viikolla. Liian kuumaa. Ei kannata lähteä.

    • sunbathing

      Entä jos tykkää kuumasta;)

    • Näin on

      Ei siellä ole kylmä ollutkaan. Sikäläinen tavi on kuin meidän heinäkuu.

    • hurghadaan

      Kyllä siellä taitaa olla 30 melkein joka päivä..

    • hempu2

      Hei! Yö lämpötilat riippuvat pitkälti siitä kuinka tuulista on iltaisin. Kannattaa varata muutama pitkä paita ja housut varuiksi. Päivien lämpötila on keskimääräisesti noin 27 astetta, tuuli voi tehdä päivälläkin kylmemmäksi ilman, mutta eipä siellä ole ikinä tarvinnut palella :) turvallista on.

    • lomailija

      tänään kotiuduin Hurghadasta, reilun viikon olin tällä kertaa reissussa. Yhtenä iltana oli hieman viielää, muuten tarkeni lyhythihaisessa kulkea

    • palanut

      Viikon olen kerinyt palanutta ihoa. Mainio oli matka. Muutamana päivänä oli napakka tuuli, mutta lämpöä riitti.
      Palamatta selviää vain vesirajalla hiekalla. Altaalla kärähtää helposti.
      Hyvää matkaa.

      • Huhtikuussa menossa

        Kertokaahan te juuri matkalta tulleet paikan hintatasosta ja ostoksista.


    • Red Sea <3

      Olen itse 11v mutta olimme 31.1 - 7.2 Egyptissä Hurghadassa Saraya Suitesilla. Tosi hyvä paikka on. Helmikuussakin oli jo yli 35 astetta . Suosittelen,että jos menet Punaiseenmereen uimaan,nini ostakaa snorkkelit ja menkää snorklaamaan. Se on aivan mahtavaa. Ja niin hienoja kaloja

    • palanut

      En ole ostanut Hurgadasta koskaan juuri mitään. Kun ei ole tarve mihinkään krääsään. Jotain rättiä jne tai kartussia tietysti voi ostaa matkamuistoksi jos haluaa. Yleensä vaatteiden mitoituksen kanssa on ongelmaa.
      Hintoja ja tuotteita on monenlaisia, joten siitäkään ei neuvoja kannata antaa.

      Ainoa, mitä olen ostanut, niin apteekista antibioottia pari rasiaa kotiin, kun täällä siitä on aina riitaa lääkärin kanssa. Ja samalla reissulla sitten ripulilääkkeet loppuviikon varalle. Tosin nytkään eri tarvinnut, muttei ne maksaneet kuin muutaman euron. Ja pullo AloeVeraa .

    • matkapirkko

      Eilen kotiuduttiin Makadi Baysta (hotelli Saraya Suites). Oli ihanan lämmintä, joka päivä 27-28 astetta, parhaana melkein 40. Etenkin iltaisin kuitenkin tuulista ja auringon laskettua pitkähihaiset ja -lahkeiset olivat tarpeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe