Suoli24 on paskana

Keskustelut eivät toimi IE10 selaimessa ilman yhteensopivuusnäkymää tai käyttäjäagentin muuttamista joksikin muuksi kuin IE:ksi. Ylläpidolle on ilmoitettu jo aikoja sitten mutta asialle ei ole tehty yhtään mitään.

Keskustelut saa toimimaan yhteensopivuusnäkymän avulla. Klikatkaa revenneen paperin kuvaketta:

http://aijaa.com/50rKie

26

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekijöiltä on tainnut loppua motivaatio tehdä sivuston koodista taas omaa versiota IE:lle.

      Eikö Microsoft ikinä opi? (Retorinen kysymys.)

      • Siinähän se vitsi nyt onkin kun ei tarvitse tehdä mitään ylimääräistä koodia IE:lle. Sivusto toimii IE10:llä OIKEIN ilman yhteensopivuusnäkymää kun IE10 selain valehtelee olevansa vaikka Firefox joten sivusto toimii päin persettä kun IE10:lle tarjoillaan jotain wanhentunutta IE6? koodia.


      • Patrik"Todd"Rundqren

        Ja mitä sen pitäis oppia? Joku kuppanen suoli24 ei toimi niin pitäis tehdä muutoksia, vai? HAHAHA, on tainnut linux sulattaa sunkin aivoista sen ajatteluun kykenevän osan...



    • lollaaja.
    • Eli korjauksen tulo voi kestää vielä viikkoja ellei kuukausia.

    • ________-
      • Toimivan.. Firefox????


      • wiuw7u

        Jep. Hyvin toimii ainakin 19.0.2 ja 20. versioilla.


      • wiuw7u kirjoitti:

        Jep. Hyvin toimii ainakin 19.0.2 ja 20. versioilla.

        Niin toimii IE10:lläkin ilman yhteensopivuusnäkymääkin jos valehtelee sivustolle että kyseessä on Firefox

        http://aijaa.com/lFFplD


      • B. Bottas
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Niin toimii IE10:lläkin ilman yhteensopivuusnäkymääkin jos valehtelee sivustolle että kyseessä on Firefox

        http://aijaa.com/lFFplD

        Onko tuo Bing Bot niitä bottikoneita varten?


      • aika hyvä:::::
        B. Bottas kirjoitti:

        Onko tuo Bing Bot niitä bottikoneita varten?

        :DDDD


    • 1...................
      • vuotaa ja tahmaa

        Eihän lelux tilkkutäkkiä saa seulallakaan paremmaksi.


      • niiiiinnn...
        vuotaa ja tahmaa kirjoitti:

        Eihän lelux tilkkutäkkiä saa seulallakaan paremmaksi.

        win8 on kyllä karmea :)


    • Kromella..

      Google chromella suomi24 sivut toimii kuin junan vessa. Paitsi ruuhka-aikoina (iltaisin,n. klo 18-23 )jolloin sivut käynnistyy hitaammin.

      • !!!

        Tuon ruuhka-ajan olen minäkin huomannut.


      • Suoli24.
        !!! kirjoitti:

        Tuon ruuhka-ajan olen minäkin huomannut.

        Hitaus johtuu siitä, että suoli24 on tehty linuxilla.


    • Hyvä että

      joku sivusto toimii kunnolla chromella :)

    • ceepostoli

      Chromella ja Linuxilla toimii kaikki. Älkää pitäkö muita jumalia!

    • 15-15

      """ Chromella ja Linuxilla toimii kaikki. Älkää pitäkö muita jumalia! """

      Niin ja Linux käyttäjäjillä on Chromium. ( FF)

    • jospas

      IE paskana?

    • deddytyttö

      nii se täytyy olla kun ei toimi ollenkaan.. nyt on firefoxmozilla ... vähän on hitaampi kuin ie oli mutta videot ja veikkaus sivuista osa tarvitsi vielä eilen muka adobe flashin, mutta kun ei sitäkään saanut ladatuksi niin siitä huolimatta nyt tänään toimii sekä veikkausjutut että ainakin kokeilemani videot ja iltalehen sivullekaan ei tule enää sitä ilmoitusta jotta tarvii sen 'lisäosan'... enpä saanut juuri sitä lisäosaa laitetuki mutta ei pyydä sitä enää.... oletan jotta asia on kunnossa.Haluaisin kuitenkin sen iexploren takaisin ja jättäisin tän mozillan varalle, onko kellään hajua saako sitä mistään vai onko se lopullisesti 'rikki'.

    • IE10 who cares?

      "Keskustelut eivät toimi IE10 selaimessa"

      Mikähän aloittelijan kysymys on?

    • Olkoon apua aloittel

      Se oli ilmoitus, kuten näkyy kun lukee. Kiva että ilmoitti, muutkin tietävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe