Millaisia eroottisia kokemuksi sinulla on äitisi, isäsi, siskosi, veljesi tai muun sukulaisen kanssa?
Äidin, isän, siskon, veljen kanssa
25
3354
Vastaukset
- Minullako?
Ei minkäänlaisia.
- Anonyymi
Tädin 47v. kanssa se alkoi kylpylässä. Oltiin melemmat humalassa kylpylän jälkeen. Terassin jälkeen makoiltiin sängyllä katsoi tädin rintoja ja kohonneita nännejä käännyin ja suutelin nänniä täti naurahti Jarkko ei me ... suutelin nännejä työnsin paitaa ylemmäs pääsin paljaaseen rintaan Jarkko lopeta hyvänen aika suutelin vatsaa ja availin housuja työnsin niitä alas Salme sanoi jo lujemmin Jarkko en kuunnellut suutelin pillua vedin pikkarit nilkkoihin jatkoin nuolemista Salme yritti nostaa päätäni . Salme sanoi no odota vähän en odottanut potkin Salmen housut pois nousin ja suutelin rintoja hieroin sormilla pillua se tuntui liukkaalta työnnyin jalkojen vällin ne aukesi helposti ohjasin kalua sisään kuuli heikosti Jarkko kun sain sisään Salme suuteli kuiskas no pannaan sitten. Se ensimmäinen meni aika nopeaa seuraava jo hitaammin Saara pääsi makuun kuiski että on jäntevä muna ja sai oikeasti orgasmin aika äkkiä Salme antoi rajusti sain panna edestä sivusta ja laukesin. Juotiin vähän aikaa Salme vasta sanoi että on ollut ilman pitkään. Siitä alkoi minun ja tädin salatapaamiset. Salme kertoi että se tunne että on huono nainen kiihotti kovasti. Se yö kun käytti seksiasua oli tosi kiihkeä.
Sitä kesti aikansa. Salmen tyttö sai tietää, jouduin panemaan melkein 18v tyttöä aina kun sillä halut nousi pintaan. Onneksi työt vei kauas ja pääsin eroon molemmista.- Anonyymi
Olin tätini äidin pikkusisko (39v) ja hänen tyttärensä juuri 18 täyttänyt kanssa mökillä kesälomalla. Serrkuni oli tosi seksikäs eikä tätikään todellakaan mikään huono ollut. Reilu kakskymppinen poika kun saa päivän viettää naisten kanssa aurinkoa ottaen ei koko päivää selviä ilman että ajattelee seksiä heidän kanssaan vaikka sukulaisia ovatkin.
Kävin iltapäivällä saunalla runkulla ettei stondis näy. Illalla naiset kävivät ensin saunassa ja minä vedin käteen haaveillen serkun nussimista.
Kävin saunassa ja istuimme iltaa ulkona alkoholia nauttien. Serkkua alkoi väsyttää ja hän lähti nukkumaan.
Täti pyysi minua laittamaan vielä muutaman klapin saunaan. Sanoi käyvänsä vielä yö saunassa.
Pian sauna oli lämmin ja istuimme saunan terassilla. Täti meni saunaan ja sanoi minulle saiskos susta saunaseuraa?
Täti riisui itsensä ja meni jo saunaan. Hän meni ilman uikkareita ja ilman pyyhettä. Riisuin itseni ja mietin että varmaan minunkin mentävä alasti. Onneksi olin runkannut aikaisemmin. Menin saunaan missä täti nojasi seinään jalat lauteille nostettuna aivan kuin esitellen karvatonta pillua.
Nousin lauteille ja heitin löylyä. Hetken päästä täti kääntyi katsomaan minua ja katsoi haaroihini. Ihmettelin mitä hän tekee??
Sitten hän sanoi, Onhan sulla ihan komee kulli. Tais päivällä pariinkin kertaan sulla seistä?
No ymmärränhän minä. Mari on kyllä niin kaunis ja seksikäs että saa pojat sekaisin.
En mahtanut mitään, minulla alkoi seistä. Nolotti tosi paljon.
Täti sanoi, Ei tarvi kun Mari mainita niin jo on kulli kovana. Ja haaveilet ton Mariin työntävän?
No...en mä... ollaan serkkuja.. Täti sanoi, niin ja mä oon sun tätis. Mut silti täs ihailen siskon pojan kulllia.. Kiihoitutko yhtään tälläsestä vanhasta tädistä?
Et sä mikään vanha edes oo, vastasin. Ja oot sä seksikäs
Täti tuli lähemmäs minua ja kysyi, Oonko niin seksikäs et panisit?
Tilanne oli tosi outo ja en oikein tiennyt mitä sanoa. Vastasin kumminkin että kyllä panisin.
Täti kysyi, Haluatko koskea tissiä? Saat koskea tissiä ja hivellä pillua työntää vaikka sormet sisään, Jos mä saan maistaa sun nuorta kulllia?
Pian puristelin tissejä ja hieroin pillua joka oli koko ajan märempi. Hieroin klittaa ja runkkasin sormilla.
Sitten täti alkoi ottamaan suihin. Paras suihin otto mitä olin ikinä saanut. Lähdimme saunasta päät punaisina ja minä huohottaen.
Kävimme pulahtamassa järvessä ja sitten seisoimme saunan terassilla lonkeroa juoden.
Täti suutelli minua ja sanoi, arvaa mitä? Mua panettaa aikas paljon. Ois ihana saada sun mulkku sisään. Samalla hän laski käden haaroihini. Täti otti kiinni taas seisovasta munasta ja sanoi, Ihania nuoret miehet kun ne on heti taas valmiina. Nussin tätiä takaapäin terassilla. Aktin jälkeen istuimme ja joimme lisää. Menimme vielä saunaan uudestaan.
Saunassa sanoin tädille että hänellä on kyllä kaunis pillu ja tykkään kun hänellä ei ole karvoja.
Täti nautti kehuista ja levitti jalkansa ja hieroi pillua, sitten oikein levitti häppäreitä ja esitteli pillua. Hän sanoi, Tuu nuolee mun pimpsaa.
Laskeuduin alemmaksi ja nuolin pillua. Täti kertoi jotain seksi kokemuksia ja kertoi myös Marin olevan posliini. Täti kysyi kuinka paljon haluaisin nuolla Marin pillua?
En ehtinyt vastata kun saunan ovi aukesi ja Mari huusi ovelta, Mitä vittua!! Kari nuolee sun pillua ja sä kyselet haluaisko se nuolla mua?
Seurasi kunnon huuto show ja riita. Äiti ja tytär lähtivät mökkiin selvittämään tilannetta.
He saivat sovun aikaiseksi ja taisivat ottaa useamman lonkeron samalla. Naureskellen he tulivat hakemaan minua saunalta.
Mökissä sain kuulla että Mari olisi oikeastaan halunnut yllättää meidät panemassa.
Sanoin ettei se kyllä kaukana ollut. Mari katsoi äitiään ja kysyi, Paniko Kari sua?
Täti vastasi, Pani takaapäin ja kunnolla panikin. Vaikka olin ensin ottanut siltä suihin. Nuori mies on heti valmis uusintaan. Varmaan ois taas hetkessä kovana. Etenkin jos sais sua panna.
Mari sanoi, Kari näytä miten nuolet mutsin pillua ja nussit sitä? Sit saat ehkä multa pillua.
Show käyntiin ja sen jälkeen täti sai katsoa kuinka hänen tyttärensä saa orkkuja miten kyrpä uppoaa tiukkaa nuoreen pilluun. Samaa pervoilua ja panemista jatkui koko viikon.
Mariin en saanut sisälle laskea eikä hän halunnut suuhun lauettevan.
Tädin siään sain kyllä laueta ja spermat hän nieli. Yhtenä iltana Mari oli aika kännissä ja yllytti minua nussimaan tätiä kakkoseen. Loppuillasta tätikin oli jo niin humalassa että haki jotain voidetta ja hieroi sitä munaani ja omaan kakkoseen. Meni sängylle kontalleen ja sanoi, Kait se on jo aika peppu neitsyys menettää. Aluksi en meinannut saada kullia perseeseen sisälle. Mari tuli mukaan avustamaan ja nautti asiasta suunnattomasti. Sain munan sisään ja aluksi täti kiljui kivusta mutta sitten rentoutui ja sanoi tuntuvan hyvältä. Mari hieroi pilluaan samalla kun katsoi. Sanoin kohta laukeavani. Mari nappasi puhelimensa ja alkoi kuvata. Kun olin lauennut peppuun. Mari pyysi vetämään hitaasti ulos ja kuvasi läheltä, penis tuli ulos ja reikä supisteli ja sperma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tätini äidin pikkusisko (39v) ja hänen tyttärensä juuri 18 täyttänyt kanssa mökillä kesälomalla. Serrkuni oli tosi seksikäs eikä tätikään todellakaan mikään huono ollut. Reilu kakskymppinen poika kun saa päivän viettää naisten kanssa aurinkoa ottaen ei koko päivää selviä ilman että ajattelee seksiä heidän kanssaan vaikka sukulaisia ovatkin.
Kävin iltapäivällä saunalla runkulla ettei stondis näy. Illalla naiset kävivät ensin saunassa ja minä vedin käteen haaveillen serkun nussimista.
Kävin saunassa ja istuimme iltaa ulkona alkoholia nauttien. Serkkua alkoi väsyttää ja hän lähti nukkumaan.
Täti pyysi minua laittamaan vielä muutaman klapin saunaan. Sanoi käyvänsä vielä yö saunassa.
Pian sauna oli lämmin ja istuimme saunan terassilla. Täti meni saunaan ja sanoi minulle saiskos susta saunaseuraa?
Täti riisui itsensä ja meni jo saunaan. Hän meni ilman uikkareita ja ilman pyyhettä. Riisuin itseni ja mietin että varmaan minunkin mentävä alasti. Onneksi olin runkannut aikaisemmin. Menin saunaan missä täti nojasi seinään jalat lauteille nostettuna aivan kuin esitellen karvatonta pillua.
Nousin lauteille ja heitin löylyä. Hetken päästä täti kääntyi katsomaan minua ja katsoi haaroihini. Ihmettelin mitä hän tekee??
Sitten hän sanoi, Onhan sulla ihan komee kulli. Tais päivällä pariinkin kertaan sulla seistä?
No ymmärränhän minä. Mari on kyllä niin kaunis ja seksikäs että saa pojat sekaisin.
En mahtanut mitään, minulla alkoi seistä. Nolotti tosi paljon.
Täti sanoi, Ei tarvi kun Mari mainita niin jo on kulli kovana. Ja haaveilet ton Mariin työntävän?
No...en mä... ollaan serkkuja.. Täti sanoi, niin ja mä oon sun tätis. Mut silti täs ihailen siskon pojan kulllia.. Kiihoitutko yhtään tälläsestä vanhasta tädistä?
Et sä mikään vanha edes oo, vastasin. Ja oot sä seksikäs
Täti tuli lähemmäs minua ja kysyi, Oonko niin seksikäs et panisit?
Tilanne oli tosi outo ja en oikein tiennyt mitä sanoa. Vastasin kumminkin että kyllä panisin.
Täti kysyi, Haluatko koskea tissiä? Saat koskea tissiä ja hivellä pillua työntää vaikka sormet sisään, Jos mä saan maistaa sun nuorta kulllia?
Pian puristelin tissejä ja hieroin pillua joka oli koko ajan märempi. Hieroin klittaa ja runkkasin sormilla.
Sitten täti alkoi ottamaan suihin. Paras suihin otto mitä olin ikinä saanut. Lähdimme saunasta päät punaisina ja minä huohottaen.
Kävimme pulahtamassa järvessä ja sitten seisoimme saunan terassilla lonkeroa juoden.
Täti suutelli minua ja sanoi, arvaa mitä? Mua panettaa aikas paljon. Ois ihana saada sun mulkku sisään. Samalla hän laski käden haaroihini. Täti otti kiinni taas seisovasta munasta ja sanoi, Ihania nuoret miehet kun ne on heti taas valmiina. Nussin tätiä takaapäin terassilla. Aktin jälkeen istuimme ja joimme lisää. Menimme vielä saunaan uudestaan.
Saunassa sanoin tädille että hänellä on kyllä kaunis pillu ja tykkään kun hänellä ei ole karvoja.
Täti nautti kehuista ja levitti jalkansa ja hieroi pillua, sitten oikein levitti häppäreitä ja esitteli pillua. Hän sanoi, Tuu nuolee mun pimpsaa.
Laskeuduin alemmaksi ja nuolin pillua. Täti kertoi jotain seksi kokemuksia ja kertoi myös Marin olevan posliini. Täti kysyi kuinka paljon haluaisin nuolla Marin pillua?
En ehtinyt vastata kun saunan ovi aukesi ja Mari huusi ovelta, Mitä vittua!! Kari nuolee sun pillua ja sä kyselet haluaisko se nuolla mua?
Seurasi kunnon huuto show ja riita. Äiti ja tytär lähtivät mökkiin selvittämään tilannetta.
He saivat sovun aikaiseksi ja taisivat ottaa useamman lonkeron samalla. Naureskellen he tulivat hakemaan minua saunalta.
Mökissä sain kuulla että Mari olisi oikeastaan halunnut yllättää meidät panemassa.
Sanoin ettei se kyllä kaukana ollut. Mari katsoi äitiään ja kysyi, Paniko Kari sua?
Täti vastasi, Pani takaapäin ja kunnolla panikin. Vaikka olin ensin ottanut siltä suihin. Nuori mies on heti valmis uusintaan. Varmaan ois taas hetkessä kovana. Etenkin jos sais sua panna.
Mari sanoi, Kari näytä miten nuolet mutsin pillua ja nussit sitä? Sit saat ehkä multa pillua.
Show käyntiin ja sen jälkeen täti sai katsoa kuinka hänen tyttärensä saa orkkuja miten kyrpä uppoaa tiukkaa nuoreen pilluun. Samaa pervoilua ja panemista jatkui koko viikon.
Mariin en saanut sisälle laskea eikä hän halunnut suuhun lauettevan.
Tädin siään sain kyllä laueta ja spermat hän nieli. Yhtenä iltana Mari oli aika kännissä ja yllytti minua nussimaan tätiä kakkoseen. Loppuillasta tätikin oli jo niin humalassa että haki jotain voidetta ja hieroi sitä munaani ja omaan kakkoseen. Meni sängylle kontalleen ja sanoi, Kait se on jo aika peppu neitsyys menettää. Aluksi en meinannut saada kullia perseeseen sisälle. Mari tuli mukaan avustamaan ja nautti asiasta suunnattomasti. Sain munan sisään ja aluksi täti kiljui kivusta mutta sitten rentoutui ja sanoi tuntuvan hyvältä. Mari hieroi pilluaan samalla kun katsoi. Sanoin kohta laukeavani. Mari nappasi puhelimensa ja alkoi kuvata. Kun olin lauennut peppuun. Mari pyysi vetämään hitaasti ulos ja kuvasi läheltä, penis tuli ulos ja reikä supisteli ja spermaHuhhuh kun kuumaa🥵
M42
- Anonyymi
Tätini on yksin asuva leskirouva. Taitaa olla puutteessa, kun jutut on aina sen suuntaisia kun olemme kahden. Joskus "sattui" sauna olemaan lämpimänä kun poikkesin sovitusti käymään. Niinhän sitä oltiin sitten yhdessä saunassa. Selän pesu ja lipsahtihan siinä käteni rintoihinkin. Ja toisen vuoro ja lipsahtihan siinäkin tädin käsi kulliini. Niin sitä koiteltiin toisiamme, täti kysyi sitten suoraan panisinko häntä ja eihän sitä kohtelias nuorimies voinut kieltäytyä tarjouksesta.
- Anonyymi
Menin käymään äidin siskon luonareonnut on noi 65v Irma. Menin päivällä kaytiin kaupungilla baareissa vaikka nsin epäili voiko näin vanha mennä sanoin älä huuda ovella minkäiläinen olet. Kierreltiin useasssa paikassa sanoi mulle menee päähän kohta otin kainalsta kiinni sanoi miten sinä nuori noin uskallat tehdä sanoin olet paras täti käveltiin jonkin matkaa istuttiin penkillä sillä sen verren kiinnosti kysyi miten olen paras sanoin katsoin aina että olet iso tissinen ja nätti pylly Irma nauroi on sulla kriteerit käveltiin jonkin matkaa sanoin tuossa on alko mennään ostin valkkaria kasi pulloa ja pienen kossun kun mentii ulos kysyi miksi noin pajon sanoin viinit sulle ja kossu mulle sanoin sitten äiti sanoi ei kaikkia tarvi juoda.
Mentiin Irman asuntoon oli kuuma ilma Irma tuli vähemmillä vaatteilla huomasin oli vai paita ja vanhahtava hame. istuttiin parvekkeella pidin huolen että juomaa on.
Mentiin sisälle Ilma vähän huojahteli sanoin tanssitaan niin selvitään, Laitoin puhelimesta hidasta Irma vähän jo nojasi sanoi pää kaulaa vasten on vähän epämääräiset askeleet pidin lähellä muutaman kappaleen kun oli taukoa huomasin että nännit pitkinä hyväilin tanssiessa itkin kylkiä Irma sanoi en ole vuosiin tanssinut näin lähellä liikuttelin ormea rinna sivulla sanoin onko liian lähellä kuiskas ei ole laitoin kädet pyllylle hengitus alkoi kiihtyä painoin nousevaan kaluun häpyä antoi olla välillä kun puhui irtaantu sivelin samalla reilummin rintojen sivuja näin että nännit kovina vedin lähelle nyt antoi lantion olla kiinni oikeastaan painoi kalua sanoin juodaan välillä sanoi otetaan vaan käytiin parvekkeella poltin tupakan samalla Katsoi vaivihkaa Irmaa Rinnoista näki on kiihoittunut, mentii sisälle kysyin jaksatko tanssia oli heti valmis sanoin sinä kiihoitat minua Irma katsoi kauempaa ei kai lantio oli silti kiinni otin lähelle ja hyväilin reilusti rintoja Irma sanoi onko oikein katsoin Irmaa ja suutelin veti päänsä pois ja katsoi antoi uudelleen suudella painoin lantiota kaluun tunsin miten vapisi mutta antoi olla.
Nostin sen paidan pois ja avasin liivit kumarruin ja maistoin rintoja nännit oli kuin tapit imin niitä avasin hameen se tipahri alas hyväilin pyllyä Irma kuiskas ole tosissaan laitoin sormet housun sisään takana ja liikutin eteen Irma sanoi annan sinulle silloin vaatteet lähti käveltiin sänkyyn Irma odotti että panen laskeuduin nuolemaan sanoi ei jatkoin vaan nuolemista vanha nainen lämpesi hitaasti mutta antoi nuolla tunsin että kiihtyy nousin ja panin sisään silloin jalat nousi ja suuteli kuiskas oikeasti haluan ja kunnolla naitiin ja naitiin Irma huusi haarat levällään tuli sitten äkkiä alkoi halaamaan ja huusi laskin sisään Irma sanoi oet kuta poju minulle.
Naitiin kahdesti ennen aamua.
Kun nousin Irma tuli sänkyyn ja työnsi takaisin imi kalua hurjana sanoi näin komia ja tuli päälle nai innolla kohti loppua kun laskin siemmenet värisi kunnolla.
Laitettiin aamu palaIrma hymyi li koko ajan tuli taakse ja suukotti kaulaan kuiskas ethän lähde. Olin Irman luona kaksi päivää Sain hänestä iki ystävän kävin hänen luona kaksi päivää kerrallaan - Anonyymi
Olimme siskon kanssa uimassa ja hän alkoi nousta laiturille ja katsoin kiinteää takapuolta enkä voinut olla puristamatta pakaraa. Sisko naurahti ja sanoi että kohta on seksin aika. Menimme kuumalle kalliolle pyyhkeiden päälle vierekkäin. Katsoin siskoani ja varovasti aloin hieromaan rintoja jotka oli vielä pienet, siskoni oli silmät kiinni mutta alkoi huokalemaan. Sitten siirsin kättäni alemmas ja riisuin siskoni alasti. Näin ihanan pillun ja oli pakko päästä nuolemaan tuota herkkua. Kun aloin nuolla, niin sisko avasi silmänsä ja sanoi että tämä on ihanaa .minulla seisoi aivan kovana ja halusin työntää kalun sisälle... Kysyin siskolta voidaanko rakastella vaikka ei ole kumia, anna nyt sitä kullia sisko sanoi ja tynnyin todella märkään mutta tiukkaan paikkaan. Siskoni sai melkein heti orgasmin ja minä jatkoin vielä ja ihana siskoni laukesi taas. Olen rakastelöut siskon kanssa joka viikko ja aina se on yhtä kiimaista...
- Anonyymi
Äidin kanssa naitiin, kun olin teinipoika… 🥰
- Anonyymi
Ihan kuule hotellissa Italiassa naitiin, että revi siitä, hupiukko. 😂
- Anonyymi
Niin surkeasti ei ole koskaan mennyt,että sukulaisten kanssa paneskelis,en voisi kuvitellakkaan.
- Anonyymi
Olis kiihottava päästä kolmanneksi
M42 Satakunta- Anonyymi
Tai vaikka vaan katsellakin
M42
- Anonyymi
serkun saunassa imimme toisltamme spermat ulos mahtava kokemus
- Anonyymi
Näin äitinä jolla kolme poikaa voisin kertoa miten meillä meni oikein kasvaessa murkku ikään. Jokaisen kanssa olen ollut sängyssä ja aluksi se alkoi saunasta jossa olimme yhdessä ekana vanhimman kanssa ja siitä jokainen sitten kun ikää tuli riittävästi. Ensiksi pojat katseli mua rinnoista ja kun makailin lauteilla niin katseli vartaloani ja tupsua, se aiheutti heille seisokin ja sitä katsellessa kysyin halusta koskea vartaloani. Jokainen halusi ja juttelun kautta sain jokaisen tulemaan lähelleni ja sain suuhuni nuoren pojan seisovaa kalua.
- Anonyymi
Oletteko kimpassa pannu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko kimpassa pannu?
Muutaman kerran on niin päässyt käymään kun pojat tulleet kotona käymään yhtäaikaa. Olin yksin saunassa kunnes pojat yhdessä tulivat saunaan ja kysyivät saisivatko yhdessä äitiä ottaa. No eihän siihen voinut muuta vastata että ihanaa pojat jos niin tykkäätte äidistä.
- Anonyymi
Olisi ihanaa lukea enemmän naisten kertomuksia.
- Anonyymi
Hyi helvetti mitä porukkaa.
- Anonyymi
Siskon kanssa ihan pieninä (6-7v) leikittiin nussimista kun oltiin vanhempien nähty nussivan. Eihän siitä mitään tullut. noin 20 vuotiaina jurrissa menin siskon kanssa yhdessä saunaan. Nojasin silmät kiinni seinään kun yllättäen siskoni otti munasta kiinni ja sanoi taidat jotain pimua miettiä kun alko muna herää. Avasin silmät ja sisko katsoi minua silmiin samalla munaa hieroen. Sanoin mitä vittua!!! samalla tajusin munan olevan pystyssä. Aloin pyydellä anteeksi ja kerroin ajatelleeni yhtä tyttöä. Sisko sanoi laita silmät takas kii mä autan. Suljin silmät ja sisko runkkasi minua. Sitten sisko yllätti uudelleen ja alkoi ottaa suihin. Se tuntui niin hyvältä että annoin hänen jatkaa. Laukesin siskon kurkkuun ja hän nieli kaiken. Saunassa käynnin jälkeen sisko istui sohvalla kylpytakkissa. Hän levitti jalat avasi takin ja sanoi, Sun vuoro. Nuole mun pillua..
Asetuin jalkojen väliin ja aloin nuolla. Siskon pillu maistui hyvältä ja oli kaunis. Onnistuin nuolemaan siskolle orgasmin mikä sai hänet tärisemään ja kiljumaan. Noousin ylös ja minun kylpytakkini oli auennut ja seisoin siinä siskon edessä muna pystyssä.
Sisko katseli sitä ja sanoi, Taas se on niin pysyssä ja valmiina. Taasko sitä tyttöä mietit?
Vastasin että tämän seisokin sait kyllä sinä ja sun ihana pillu aikaan
Sisko hymyili ja sanoi, No kiva et mä sain sen kovaks. Mietin saunassa uskallanko sun munaa koskea jos suutut?
No vähän kyllä yllätyin ja mietin et mitä helvettiä. Etenkin sit ku aloit ottaa suihin.
Sisko istui edelleen sohvalla jalat levällään ja pillu märkänä. Minä muna pystyssä hänen edessään. Sisko ojensi kätensä että autan häntä nousemaan. Sisko nousi seisomaan eteeni ja tiputti kylpytakin. Otti kiinni munasta ja kuiskasi, Uskallatko ottaa mun kans alasti muutaman siiderin?
Vastasin että kait mä uskallan. Sisko lähti kohti keittiötä ja sanoi tuu sit. Riisuin kylpytakin ja seurasin siskoa keittiöön. Hän ojensi kylmän siiderin ja sanoi, Mietin täs yhtä asiaa.. Jos juotan sulle muutaman siiderin niin saisinko sut suostuteltuu nussii mua?
Sanoin, Kato nyt tota kivi kovaa munaa. Luuletko et mua tarvii juottaa tai suostutella?
käänsin siskon nojaamaan keittiön tasoon ja aloin ohjata munaa pilluun. Nuolin siskon kaulaa ja puraisin korvanipukkaa kysyen, Haluutko et työnnän sisään?
Sisko vastasi huokaillen, Nussi mua..
Näin alkoi siskon kanssa seksin harrastaminen jota on jatkunut jo yli 20 vuotta.
Äidin pikkusiskoa, eli tätiä olen nussinut. Isän veljen tyttöä, eli serkkua kanssa. Sisko joskus kännissä kertoi serkulle että panemme ja se johti siihen että serkku vietti yön jos toisenkin meidän kanssa. - Anonyymi
Siskon ja serkun kanssa teininä juotiin kaljaa meidän luona.
Meidän vanhemmat olivat serkun vanhempien kanssa risteilyllä ja serkku tuli siksi aikaa meille.
Sisko jostain syystä alkoi kiusata serkkua ja minua että haluamme toisiamme.
Sisko mm yllytti minua puristemaan serkun pyllyä ja yllytti serkun näyttämään tissit
Käski serkkua kokeilemaan seisooko minulla samalla itse myös muniani kourien
Menimme nukkumaan. Sisko oli sitten saanut serkun suostuteltua että he tulevat alasti sänkyyni
Huoneeni ovi aukesi ja käytävässä oleva valo tuli huoneeseen. Katsoin ovella ja näin alastomina tulevat tytöt. He tulivat sänkyyn ja peiton alle. Sitten alkoi painostus minua ottamaan housut pois. Pian olin minäkin alasti ja kyrpä pystyssä.
Hiplailua puolin ja toisin, kiusoittelua, jotain painin tapaista.
Käteni ajautui siskon haaroihin ja aloin hyväillä pillua työnsin sormet sisään
Sisko alkoi työntää kättä serkun haarukkaan ja serkku kysyi mitä sisko tekee
Sisko kertoi minun sormieni olevan siskon pillussa ja ajatteli laittaa sormet serkun pilluun. Serkku ei uskonut siskoa ja heitti peiton pois. Ovesta tuli valoa sänkyyn ja siellä näki kyllä mitä tapahtuu. Minulla sormet pillussa ja serkku tuijotti seisovaa munaa
Serkku sanoi että luuli meidän vaan pelleilevän eikä että oikeasti aiotaan nussia
Serkku sanoi kyl mä uskallan jos tekin otti kiinni munasta ja alkoi tutkia sitä
sisko kysyi uskaltaako serkku ottaa munan suuhun
serkku sanoi joo, mut sä otat sit kans. sisko sanoi voivansa imeä vaikka ekana ja imaisi munan suuhun
Samaa linjaa jatkaen vuorotellen toisiamme haastaen opettelimme koko yön.
Seuraavana päivänä hommasimme kortsuja teimme asiat loppuun asti
Muutamia vuosia myöhemmin isäni oli jo kuollut ja serkkuni oli äitinsä kanssa meillä kyläilemässä
Olimme serkun kanssa jo niin vanhoja että saimme juoda ilman piilottelua
Illalla lämmitettiin sauna. Äiti ja Täti olivat jo saunassa kun menimme serkun kanssa sinne. Ennen saunaan menoa suihkussa vähän hiplailtiin ja minulla oli pieni erektio kun menin saunaan
Täti kyseli onko se nyt soveliasta että olen heidän kanssaan saunassa
Serkku sanoi että hän ainakin haluaa että olen samaan aikaan saunassa niin voi ihailla kullia
Täti suuttui serkulle joka sitten paljasti että olemme naineet
Minut käskettiin pois saunasta. Meni aika kauan mutta sitten serkku, täti ja äiti tulivat pyyhkeet ympärillään huoneeseeni. Serkku nauroi ja sanoi. Sain noi tajuu ettei oo niin vakavaa vaik nussii sukulaisen kanssa
Serkku heittti pyyhkeen pois ja sanoi uskallatko nussii mua ku noi kattoo? Aloin riisua ja serkku tuli suutelemaan minua pian oli kyrpä pystyssä. Serkku nojasi pöytään ja menin hänen taakseen tein muutaman runkkaus liikkeen tätiä ja äitiä katsoen sitten työnsin munan serkun pilluun en ollut runkannut koko päivänä joten laukesin aika nopeasti serkun pakaroiden päälle
Sitten kysyin voidaanko nyt mennä saunaan?
Menimme kaikki yhdessä saunaan. Täti sanoi äidilleni, aika komee mulkku pojallas
Sanoin että ootte nyt nähnyt mun mulkun. Näytättekö pillut?
Pienen mietinnän jälkeen he levittivät jalkansa. Menin lähemmäs ja laskeuduin tädin jalkojen väliin ja aloin nuolla pillua. He vähän kauhistelivat mutta sain jatkaa. Siirryin äidin eteen. Äiti kielsi ja sanoi sen olevan liian väärin. Mutta vaadin saada tutustua myös äidin pilluun. sain tahtoni läpi. Äidin pillun nuolemisen jälkeen menin istumaan äidin ja tädin väliin. Puristelin ja pussailin kummankin tissejä
Ensin tätini koski munaani, sitten myös äiti. Serkku tuli eteeni alkoi ottaa suihin. Minulla oli käsi äidin ja tädin pillussa ja pari sormea sisällä. Sanoin että heidän pitäisi ajaa karvat pois
Serkku nousi ylös ja näytti karvatonta siistiä pilluaan. Kampesi syliini ja ohjasin kyrvän sisään
Sanoin katsokaa nyt miten hyvältä näyttää kun kyrpä uppoaa karvattomaan pilluun.
Sitten suostuttelin heidät hivelemään serkun pillua ja kumpikin myönsi että karvaton on aika kiva
Serkku nousi sylistä ja sanoi äidilleen ota muna suuhun. Täti ei meinennut ottaa ja äitini sanoi ime nyt sitä komeaa mulkkua. Täti alkoi imeä. Sitten hän haastoi äidin ottamaan minulta suihin.
Poistimme suihkusta. Täti oli suihkussa ja äiti nojasi pesukoneeseen odottamassa vuoroaan.- Anonyymi
Menin äidin taakse puristelin rintoja niin että kova kyrpä tökki pakaroiden väliin.
Äiti sanoi, nyt kyllä lopetat. Mutta otin toisella kädellä vyötäröltä kiinni ja toisella kädellä ohjasin mulkun pilluun ja aloin nussia. Äiti rimpuili aikansa ja huusi lopettamaan. Mutta sitten alkoi osallistumaan naintiin. Paukutin kunnolla ja äidin tissit heiluivat reilusti. Välillä läpsäisin perseelle. Nussin niin lujaa kun vaan voin. Serkku kannusti vieressä ja sanoi nussi kovaa, pane äitiäs kunnolla, ei oo varmaan saanu tollasta kyytiä. Kato mutsi miten serkku nussii äitiään. Toi tekee hyvää
Äiti sai orkun mutta jatkoin paukutusta, äiti sai toisen orkun, jatkoin vielä. Sitten laukesin karjaisten syvälle äitiin. Vedin mulkun pois ja serkku tuli pitämään kättä äidin pillun alla saaden mälliä käteen jonka sitten nuoli. Serkku alkoi vielä hieroa äidin pillua antaen hänelle vielä yhden orgasmin.
Menin suihkuun missä tätini seisoi tuijottaen. Kysyin haluatko pestä mun kyrvän. Seuraavaks on sit sun vuoro..
- Anonyymi
Sisko muutti opiskelun perässä Jyväskylään. 2 vuoden päästä sain opiskelu paikan Jyväskylästä. Sisko sanoi heti että muutetaan solu kämppään siellä asui siskon lisäksi 2 muutakin neitoa. Vuokra oli halpa ja neidot eivät paljon pitäneet ääntä joten sain luku rauhan. Viikonloppuisin oltiin siskon kanssa melkein aina kahdestaan kun neidot lähtivät vanhempien luokse. Täytyy myöntää että nukuimme sen ajan aina samassa sängyssä.
- Anonyymi
Mene suviseuroihin ja kysy keneltä tahansa siellä. Niillä jos kenellä on kokemusta lastenraiskaamisesta lähtien
- Anonyymi
Tää tapahtu isäpuolen kanssa:
Olin tällöin 16v oli lauantai ilta. Äitini oli viettämässä iltaa ystävien kansaa. Meidän lauantai illan tapa oli mennä porukalla saunaan. En ikinä käyttänyt mitää pikineitä tai uikkarit koska äiti oli mukana. Tällä kertaa laitoin koska olimme kaapon (isäpuolelle keksitty nimi) kanssa kahdestaan saunassa.
Ei oltu kauaa ehditty olla saunassa kun huomasin miten Kaapo yritti peittää, että hänellä seisoi. Katsoin häneen ja kysyin eikö äidillä ole hyvät rinnat Kaapo sanoi että sinulla on nuoret ja kauniit. Kiihotun itse tästä kommentista ja siitä että kaapolla seisois seurassani. Sanoin että kyllä hän voi bikinit minulta pois ottaa jos haluaa hän sitten otti. Kaapo kysyi olenko koskaa ollut sängyssä, onko minua nuoltu, olenko itse imenyt kullia yms. Sanoin etten ollut. Huomasin kaapon katsovan pilluani. Olin tässä hetkessä todella kihottunut. Sanoin kaapolle että kyllä rintojani saa kokeilla jos tekee mieli. Kaapo tuli lähemmäs ja suuteli ja alkoi puristella kovaa tahtia rintojani aloin ähkiä. Hetken päästä avasin jalkojani ja Kaapo nuoli samalla kun puristeli rintojani. Hetken päästä Kaapo sormitti minua. Runkkasin kaapoa hetken. Kävin selälle makuulle ja pyysin kaapoa tulla istumaan päälleni ja puristella ja imeä rintoja. Aloin vaivihkaa työstämään kaapon isoa kalua sisälleni. Harrastimme saunassa kunnon kovaa seksiä noin 2min kunnes siirryimme pukuhuone tilaan. Meillä ei ollut kondomia ja Kaapo laukesi sisälleni. Ihmettelin kun ei kuukautisia näkynyt ja muistin tämän menin kauppaan ostin raskaus testin ja tein sen. Plussaa näytti en kertonut muille kun kaapolle ja menin tekemään abortin. Nyt minulla on mies ja 3lasta Kaapo kuoli kaksi vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192635
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45871
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165766Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725