Miksi turhia ihmisiä ei tapeta?

fdghrtutu

En voi ikinä kelvata kenellekään joten minut joutaisi tappaa.

29

360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro perusteita

      Siksi kun turhia ihmisiä ei ole. Siinä olisi ongelma, kun se tappaja on ihan yhtä arvokas kuin tapettavakin. Mikä mielestäsi tekee sinusta noin turhan?

      • Anonyymi

        Itse itsessään elävä ihminen ei koskaan ole turha. Turhaksi hän voi luokitella itsensä vain vertaamalla itseään ympäröivään ihmisten tekemään yhteiskuntaan, eli toisten ihmisten mielipiteisiin siitä miten kenenkäkin pitää hänen yhteiskunnassaan elää ja olla jopa minkä näköinen kokoinen taitoinen vaatetettu ja niin edelleen loputtomasti . Pääset kaiken sen yli olemalla itse itsellesi paras ystävä arvioimatta vartaamatta luulematta olettamatta jne. kenenkään tai minkään muun olevan parmpi tai huonompi koska se on vertaamista. "Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse itsessään elävä ihminen ei koskaan ole turha. Turhaksi hän voi luokitella itsensä vain vertaamalla itseään ympäröivään ihmisten tekemään yhteiskuntaan, eli toisten ihmisten mielipiteisiin siitä miten kenenkäkin pitää hänen yhteiskunnassaan elää ja olla jopa minkä näköinen kokoinen taitoinen vaatetettu ja niin edelleen loputtomasti . Pääset kaiken sen yli olemalla itse itsellesi paras ystävä arvioimatta vartaamatta luulematta olettamatta jne. kenenkään tai minkään muun olevan parmpi tai huonompi koska se on vertaamista. "Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan"

        Tappo on rikos.


    • fgdgdfg

      Olen samaa mieltä. Minäkin olen turha, ja mut pitäs tappaa.

      Ja ennenkuin joku sanoo että olen arvokas, lue tämä lista:
      1. En ole työkelpoinen. Saan tukia, näin ollen kulutan veronmaksajien rahoja antamatta mitään takaisin.

      2. Minulla ei ole perhettä tai ystäviä, joten kukaan ei kaipais mua vaikka kuolisin.

      3. Olen todella negatiivinen ihminen ja saan lähellä olevat ihmiset tuntemaan olonsa epämukavaksi olemuksellani.

      4. Kirjoitan tälläisiä itsesäälisiä viestejä aina tänne palstalle koska mulla ei ole muuta elämää. Sitten muut ihmiset kuluttavat aikaansa näiden turhien viestien lukemiseen ja miinuksen klikkaamiseen.

      • Keissa

        Sinulla on käsitys, että ihmisen arvo mittavissa jollain veroeuroilla ja työpanokella, Mikäli et ole työkuntoinen niin ei se on ole sinun syy. Myös negatiivisuudella on paikkansa ja se kasvattaa toisille kärsivällisyyttä, antaa ihmisenä olemisesta ja elämän realisuudesta oman kuvan. Ihminen on toiselle peili - emme ole jotian harmaata massaa. Ja osa tuosta tuntemuksestasi on vain omaa arviota koska itsetuntosi on alhaalla ja et raksta ja arvosta itseäsi.

        Ei meidän ole pakko vastta näihin viesteihin. Aikaa riittää paljon turhempaan ja on ihan mukavaa.

        On paljon muitakin joilla ei ole perhettä ja ystäviä. Kun joku toinen lukee viestisi niin hän saa jo lukemalla tiedon ja vertaitukea että on muitakin perheettömia ja yksinäisiä. Ja minä ainakin uskon ja teidän. Jumala rakastaa sinua ja sinullakin on oma tärkeä iankaikkinen suunnitelma. Olemme kaikki tärkeitä. Nyt pittää vain muuttaa ajtteluaan positiivisempaan suuntaan. Ala pikkuhiljaa itse hymyillä, sanoa muutama sana lähimmäiselle kuunnella lintujen laulua niin posiitiivisuutta alkaa virtaamaan mieleesi.


      • väsynyttä läppää

        Vain työkelpoisetko saavat elää? Pitäisikö kaikki vanhukset, sairaat ja vammaiset tappaa? Kenen tämä tappaminen pitäisi tehdä?

        Ryhtyisitko sinä tähän pyövelin työhön? Silloinhan sinulla olisi työtä etkä olisi "turha" ihminen - hirviö kylläkin. Hirviömäistä maailmaako kaipaat?

        Olet todella negatiivinen, kyllä, mutta ei täällä kaikki muutkaan mitään päivänsäteitä ole. Sellaisiakin tosin on, joten ihmisyyden keskiarvo pysyy siedettävänä.


      • Anonyymi
        väsynyttä läppää kirjoitti:

        Vain työkelpoisetko saavat elää? Pitäisikö kaikki vanhukset, sairaat ja vammaiset tappaa? Kenen tämä tappaminen pitäisi tehdä?

        Ryhtyisitko sinä tähän pyövelin työhön? Silloinhan sinulla olisi työtä etkä olisi "turha" ihminen - hirviö kylläkin. Hirviömäistä maailmaako kaipaat?

        Olet todella negatiivinen, kyllä, mutta ei täällä kaikki muutkaan mitään päivänsäteitä ole. Sellaisiakin tosin on, joten ihmisyyden keskiarvo pysyy siedettävänä.

        Vanhukset nimenomaan kuuluu tappaa. Hirttoköyden jatkoksi vaan.

        Yle


      • Anonyymi
        väsynyttä läppää kirjoitti:

        Vain työkelpoisetko saavat elää? Pitäisikö kaikki vanhukset, sairaat ja vammaiset tappaa? Kenen tämä tappaminen pitäisi tehdä?

        Ryhtyisitko sinä tähän pyövelin työhön? Silloinhan sinulla olisi työtä etkä olisi "turha" ihminen - hirviö kylläkin. Hirviömäistä maailmaako kaipaat?

        Olet todella negatiivinen, kyllä, mutta ei täällä kaikki muutkaan mitään päivänsäteitä ole. Sellaisiakin tosin on, joten ihmisyyden keskiarvo pysyy siedettävänä.

        On jo kyllä Hitleriä ikävä, nykyään on vain Putler.

        MasentunutMies


    • qewfwe

      Aloittaja spämmää taas.

    • PPP61

      Vastaus alkuperäiseen kysymykseen: koska jokainen ihminen on eri mieltä siitä kuka on turha ihminen! Kuka sen päättäisi? Joten huono idea!

      • 210210

        Alkuperäiseen kysymyksee ei kotimaassa ole viellä sitä palvelua että tapettas!On tuttu tunne mutta se voikin olla että meitä viellä tarvitaan ?Mietippä asiaa ?


    • Mietipä tätä

      Miksi kenenkään pitäisi mennä lusimaan sinun tappamisestasi?

      Jos haluat kuolla, voit tehdä sen itse hyvin helposti.

      • kannustetaan elämään

        Ja se lusija maksaa myös yhteiskunnalle. Joten aloittajan kannattaa sittenkin löytää oma ihisarvonsa.


      • Anonyymi
        kannustetaan elämään kirjoitti:

        Ja se lusija maksaa myös yhteiskunnalle. Joten aloittajan kannattaa sittenkin löytää oma ihisarvonsa.

        Vedä sinä apina yhteiskuntas perseesees


    • mesemiah

      Aatulla ja Taalinilla ynnä muilla oli aikoinaan joitain
      tuon kaltaisia kehitelmiä, heidän mielestänsä tarpeettomat pois.
      Ei ne oikein pitkässä juoksussa vetäneet riittävästi kannatusta,
      ei puhettakaan tuhannesta vuodesta, jonkun vuoden tai muutaman
      hullun vuosikymmenen kestivät.

      Suurin osa ihmisistä kääntyi sellaisia oppeja vastaan, kaatoivat
      kummatkin oppisuunnat. Ne ei tahdo oikein ottaa tuulta
      purjeisiinsa pitemmäksi aikaa semmoiset suuntaukset.

    • erekishmerekish

      Pää pois per*eestä ja vaikka kirjastoa kohti, itseään voi virkistää vaikka Neale Donald Walschin kirjoilla, voi saada jotain itua, miksi tänne tullaan.... Masennuksen voimakkain piirre (tai yksi voimakkaimmista) on itsekeskeisyys, eli jospa nostaisit katseesi omasta navasta ja menisit vaikka vapaaehtoistyöhön jonnekin....

      Ja ajatelkaa, miten hyvin täällä Suomessa on asiat, olisi ihan eri tilanne, jos olisit syntynyt vaikka Afrikkaan tai Sumatralle..........

      Saahan sitä itseään sääliä ja joskus se on hyväkin antaa "armoa" itselleen, mutta jos siihen jää pyörimään liian pitkään, niin jotakin olisi ehkä hyvä muuttaa.........

    • 9gnostic9

      Jokainen ihminen on helmi, helmi ei lakkaa olemasta helmi, vaikka se olisi vuorattu paskalla. Näin ollen, turhia ihmisiä ei yksinkertaisesti ole. Saan voimani omasta filosofiastani, että näillä mennään.

    • 19++++++++++++

      Mitä on turhuus?

      Meillä kaikilla on turhuudesta jokin käsitys, ja yleensä nämä käsitykset ovat jossakin määrin päteviä. Esim. piitahna on turhaa paahtoleivän kannalta. Mutta ihmisyksilön turhuus (merkitys tai merkityksettömyys) on monimutkaisempi asia. Samoin ihmisen turhuus lajina.

      Hyvin olennainen kysymys: Miksi ihminen on tärkeä? Tärkeys mielletään nyt tässä tilanteessa turhuuden vastakohdaksi. Minkä kannalta yksittäinen ihminen voitaisiin siis mieltää merkittäväksi?
      Ihmiskunnan? Maailman?
      Minkä kannalta sitten ihmiskunta tai maailma ovat merkittäviä? Maailmankaikkeuden?
      Minkä kannalta maailmankaikkeus sitten on merkittävä? Tähän tuskin osaamme vastata ilman jotakin valheellista uskonnollista olettamusta, mutta olettakaamme tämän ajatusketjun vuoksi, että maailmankaikkeus on vain osa jotakin suurempaa kokonaisuutta. Minkä kannalta tämä suurempi kokonaisuus sitten olisi merkittävä?
      Haen tällä kaikella sitä, ettei elämällä tai olemassaololla yleensä ole mitään ilmeistä tarkoitusta. Yksikään ihminen, eläin, esine, planeetta, kuu, tähti, aurinkokunta, galaksi tai muukaan ei ole millään tavalla todistettavasti toistaan merkittävämpi. Ne kaikki vain "ovat" ilman mitään sen kummempaa merkitystä tai tarkoitusta.

      Tässä valossa koko kysymys ihmisen (yksilön) merkityksestä tai turhuudesta on mieletön, koska merkitys itsessään vaikuttaisi olevan vain ihmisen keksimä käsite ja arvo, jolla ei ole mitään pohjaa todellisuudessa. Merkitys on subjektiivinen, yleensä kulttuurin mukana kulkeva käsite, jonka ihmiset omaksuvat kyseenalaistamatta.

      Kaikki ihmiset ovat turhia. Täten kukaan ei ole toista turhempi. Kaikki ovat tasa-arvoisia.

      • olemme tasaarvoisai

        Niin sinä toit jälleen esiin tämän ateistisen elämänkatsomuksen mielettömyyden: kun kaikki on vain tyhjää sattumaa, ei ole mitään Luojaa ja mitään tarkoitusta, miksi kaikki on olemassa.
        Kaikki ihmiset on ja kaikki muukin on silloin turhaa: elämällä ei ole mitään tarkoitusta. Siis meidän kenenkään elämälle ei ole tarkoitusta.

        Ateismi on suurin syy miksi nykyään monet ovat onnettomia ja elämälle ei tunnu olevan mitään tarkoitusta.
        Kuitenkin ateismi on suuri harha ja elämällä Jumalan luomana on jo itsessään valtavan suuri tarkoitus.


      • Anonyymi

        Viisaasti kirjoitettu!

        Kiitos tästä 🌞


    • 19+2

      Aivan sama maksakoon yhteiskunnalle mitä maksaa. Vois silti ihan hyvin joku tappaa minutkin. Ei se minua kuolleena haittaisi jos hän siitä joutuis lusimaan. Mitä vitun väliä millään rahalla on siinä vaiheessa jos joku voi niin huonosti että haluaa kuolla?

      • Anonyymi

        Juuri näin.

        Raha on yhtä tyhjän kanssa kun koko ajan haluaisi tappaa itsensä ja muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Raha on yhtä tyhjän kanssa kun koko ajan haluaisi tappaa itsensä ja muita ihmisiä.

        Tuskin tätä olotilaa parantais sekään vaikka olis muutama miljoona rahaa tilillä, mitä sillä rahallakaan tekee jos ei sen avulla pysty parantumaan mielenterveyden ongelmista?

        MasentunutMies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tätä olotilaa parantais sekään vaikka olis muutama miljoona rahaa tilillä, mitä sillä rahallakaan tekee jos ei sen avulla pysty parantumaan mielenterveyden ongelmista?

        MasentunutMies

        Mikä sitten auttaisi siihen, että olo paranisi.


    • turhat lääkkeet

      Tappajat (psykiatrit ja arvauskeskuslääkärit) haluavat ensin lääketehtaiden provisiot ja osingot ennen kuin jättävät uhrinsa heitteille hänen kuoltuaan somaattisiin sairauksiin psykiatrisen lääkityksen takia.

      Kaikista tulee turhia, kun he aloittavat lääkityksen. Kolmasosa maailman ihmiskunnasta tapetaan turhalla lääkityksellä.

    • Anonyymi

      Toimittajia voisi perseraiskata siis miehiä ja jättää kitumaan jonnekin rotkon pohjalle

    • Anonyymi

      Ihminen on kuin kalaparvi, jos kalastetaan trolilla salakalstus,pois mitään ei jää.

    • Anonyymi

      Joo harmi kun Hitler ei onnistunut aikomuksissaan aikoinaan. Olis tappanut kaikki vammaset, seksuaalivähemmistöt ja muuten lahjattomat ja rumat ihmiset.

      MasentunutMies

      • Anonyymi

        Siis varmaan myös mielenterveysongelmaiset olis päätynyt johonkin kaasukammioon ja uuniin poltettavaksi.

        MasentunutMies


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe