mitä vittua teil on oikein kun ette anna 14 vuotiaan seurustella pari vuotta vanhemman kanssa??!!?! en yleistä.
ÄIDIT HOI!!
5
572
Vastaukset
- mama
Jospa vaikka kysyisit sitä- ihan kiroilematta- siltä äidiltä joka ei anna seurustella? Tuskinpa siihen syytä täällä palstalla kukaan osaa kertoa.
- peili
Kysymyksesi teksti osoittaa ettet vielä ole henkisesti aikuinen vaikka fysiikka olisikin valmis. Juridisesti 14-vuotias on lapsi ja 18 vuotta täyttänyt voi saada syytteen lapseen sekaantumisesta jos harrastaa seksiä tämän kanssa.
- Tyttö24
Suojaikä taitaa olla 16-vuotias.
- ???
Tyttö24 kirjoitti:
Suojaikä taitaa olla 16-vuotias.
No eikös kysytty juuri 14 vuotiaan seurustelusta? Neiti kaikkitietävä.
- äiti vm-84
ihmisestä, ei sen iästä! Kunhan tyttöni kasvaa, niin hänen poikaystävänsä iällä ei ole väliä, kunhan on kunnollinen ja rehellinen ihminen. Numeroita, numeroita... Kai olen sitten "vapaamielinen teiniäiti??!!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671