Hei, aloitin sitten tuon surullisenkuuluisan finan käytön. Käytössä siis Gefina 5mg ostin sellaisen pillerinhalkaisijan apoteekista jolla neljään osan laitan ja sitten otan joka aamu yhden.
Tänään tulee täyteen 16 kk siitä kuin aloitin, ja ajattelin kertoa vaikutuksista.
Mulla ei fina kasvattanut uusia hiuksia menetettyjen tilalle laisinkaan tässä ajassa.. Hiusten lähtö ehkä on vähän hidastunut, mutta siis uusia ei ole kaljulle alueelle kasvanut. Tosin monilla ulkomaisilla foorumeilla käyttäjät aina sanookin että fina ei kasvata uusia vaan tosiaan vaan hyvällä säkällä hidastaa hiustenlähtöä.
Sellaisen oon huomannut tässä 16 kuukauden aikana että kiveksiä sekä rintoja jomottaa ja vihloo ?
Onko muilla tällaista ollut ? Lisäksi rinnat on kasvanut vaikka en ole kuitenkaan lihonut .. Onko tämä nyt sitä "gynoa" mistä täällä palstalla paljon puhutaan, en tiedä
Tänään tulee täyteen 16 kk siitä kuin aloitin, ja ajattelin kertoa vaikutuksista.
Mulla ei fina kasvattanut uusia hiuksia menetettyjen tilalle laisinkaan tässä ajassa.. Hiusten lähtö ehkä on vähän hidastunut, mutta siis uusia ei ole kaljulle alueelle kasvanut. Tosin monilla ulkomaisilla foorumeilla käyttäjät aina sanookin että fina ei kasvata uusia vaan tosiaan vaan hyvällä säkällä hidastaa hiustenlähtöä.
Sellaisen oon huomannut tässä 16 kuukauden aikana että kiveksiä sekä rintoja jomottaa ja vihloo ?
Onko muilla tällaista ollut ? Lisäksi rinnat on kasvanut vaikka en ole kuitenkaan lihonut .. Onko tämä nyt sitä "gynoa" mistä täällä palstalla paljon puhutaan, en tiedä
Vastaukset 7
Vanhimmat
Tämä on juuri sitä gynoa josta puhutaan. Eli rintarauhaset alkaa turpoamaan. Jos et saa kunnollisia tuloksia finalla kannattaa miettiä onko se sen arvoista.
Samaa mieltä. Ei Finalta kannata ihmeitä odottaa, jos ei auta niin sitten kyllä kannattaa miettiä miksi sitä syödä laisinkaan?
Monet saa täältä palstalta vähän valheellisen kuvan siitä että miten Fina kasvattaa uudet hiukset jo pudonneiden tilalle.. Siinä sitten lähdetään toivoa täynnä syömään pahastai kaljuuntuneena niin tällaista eturauhaslääkettä ja voi käydä noin.
En tiedä nyt onko nämä nitä provoja vaiko ihan vakavia juttuja mutta jos rinnat vähänkin kasvaa niin minusta kannattaa lopettaa.Koska vaikka lääkkeet lopettaisi myöhemmin niin pienet rinnat voi jäädä ns.miesrinnat joita ei sitten kuntoilulla saa pois, koska eivät ole lihomisen johdosta tulleetkaan.
Ymmärrän kyllä että jos on nuori ihminen jolla vielä hyvä hiuksisto ja naisia parveilee ympärillä,,, niin kauheaa se varmasti on jos tukka tippuu.
Kait sen jokainen joutuu punnitsemaan joka ryhtyy finattamaan itseänsä.
Tietääkseni melko harvinaista mies-tissien kasvu kumminkin finalla.
fina tissit saatanat,muna homosex,vittu nännit asa on sexhomo,
vittu apukoulus mitään perl opetettu, nw6 vittu kupoli.
Kun puhutaan rintojen kasvusta, pitää erottaa lihoamisen aiheuttama läski tai kuntoilusta johtuva rintalihasten kasvu todellisesta rintarauhasten kasvusta. Kun aloitin finan käytön, samaan aikaan oli käytössä sairauden hoidossa lääke joka aiheuttaa sivuvaikutuksena rintojen kasvua miehillä. Noin parin vuoden käytön jälkeen käsin tunnustelemalla havaitsi rintarauhasten kasvaneen (noin luumun kokoiset), mutta tuolloinkaan rinnat eivät näyttäneet kasvaneen naiselliseen malliin eikä sivullisetkaan huomanneet niitä yläruumis paljaaana.
kun purat paineet runkkamalla tai nussimalla.
Mites teet tuollaisia juttuja kun finan ansiosta ei seiso :((((((