Superhiiva vai jotain pahempaa...?

erika

Harrastin suuseksiä ilman kumia etelän matkallani. Typerää, tiedän. Sain jalkaani antibioottikuurin ja vkon kestävän kuurin aikana alkoi tosi paha hiivasienitulehdus. (ainakin niin oletin) Käytin Canesten-voidetta ja sain tutulta lääkäriltä puhelinreseptinä yhden pillerin lääkkeen, joka on ystävilläni vienyt hiivan saman tien pois. Suurin osa kutinaa poistui, mutta limakalvojen turvotus on yhä sama, ellei pahempi. Sattuu pyöräillä, istua, olla. Sen lisäksi painellessa klitoriksen vieressä tuntuu kipeä patti, ei ihossa vaan syvemmällä. Menen ma lääkäriin, jos ei muutoksia. Onko kellään ollut pahaa turvotusta limakalvoissa tms.?

5

1685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prof.

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

• n38

Mulla oli pitkään niin, että ainoat ja aika pahatkin hiivatulehdukset saivat alkunsa antibioottikuureista. Elimistö ei selviä niistä hetkessä, mulla ei edes välttämättä useammassa kuukaudessa. Mulla ruokavalio on lopulta ainoa, joka pitemmällä ajalla tepsii vaivaan.

Ulompiin limakalvoihin olen joskus käyttänyt Bepanthen-voidetta. Sen suojissa iho ehtii parantua.

Patit kannattaa varmaan aina tutkituttaa - on se niinkin, että jos on huolissaan ja jaksaa etsiä, aina löytyy joku nystyrä, josta voi huolestua lisää. Mutta toivottavasti löytyy mukava lääkäri, joka kertoo lisää.

• alien

ei varmaankaan mitään syytä epäillä sukupuolitautia.Kaikkihan on hiivaa ja kyllä se Canestenillä lähtee ja jos ei lähde,niin sitten se on superhiivaa.Ja jos oireet menee ohi,niin mitä sitä turhaan lääkäriä vaivaamaan.

• kukka

Sullahan on herpes! Älä nyt vaan sitä edelleen tartuta, ja hoida oireet pois.

• Anna

hitto että ihminen voi olla tyhmä. Suuseksiä ulkomaan matkalla ilman kondoomia. Silloin saa kyllä syyttää itseään vaaikka tulisi mikäkin rutto..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe