selän takana? Yhteistä heille on lapset mutta ei muu. Ex vaimon on ymmärrettävä poistua miehen suvusta eikä leiriytyä sinne lasten siivellä. Hän ei kuulu sinne ja on sairasta tunkeutua miehen vanhempien kotiin. Mies ei ole milläänkään vaan on sitä mieltä että on heidän oma asia. Minusta ei. Lapset tulevat ja menevät meillä miten sattuu, ja minä olen kuin näkymätän vaikka kasvatan ja hoidan heitä. Mikä neuvoksi? Minä olen se jota arvostetaan ei exä enää.
Mitä ex puolisot puuhaavat
4
120
Vastaukset
- Omaa elämääsi elät
Lähde jos et ole tyytyväinen, miksi pilata elämäänsä moisella. Ehkä mies "oppiii" jotain kun muutama morsian on käynyt kääntymässä, tai löytää jonkun tossukan joka tyytyy elämään rättinä kunhan joku huolii...
- niin se vaan on
Niin... yleensä niille appivanhemmille on tärkeintä omat lapsenlapset ja usein se yhteydenpito vaatii välejä exminiän kanssa.
Joskus ne suhteet siihen exminiään on niin lämpimät ja läheiset ettei niitä katkaise edes avioero, saati pojan uusi puoliso.
Katsos kun ne appivanhemmat ovat kuitenkin yleensä itsellisesti ajattelevia ihmisiä ja harvoin kysyvät lapsiltaan tai etenkään niiden kumppaneilta että kenen kanssa saavat yhteyttä pitää.- --KK--
Minulla on ex-anoppiini erittäin hyvät välit, hän käy meillä ja minä heillä. Eikä exälläni todellakaan ole mitään sitä vastaan, exän uuden mielipiteitä en tiedä,enkä oikeastaan välitäkään. Elämääni jäi erosta huolimatta ihana ihminen.
Minusta on myös ihan normaalia, että uuden mieheni vanhemmat ovat yhteydessä miehen exään. Itseasiassa olimme koko porukka viettämässä miehen lapsen synttäreitä muutama viikko sitten: Minä, minun lapsi, mies, miehen vanhemmat, lapsen äiti ja äidin uusi mies..
Ei sen aina tarvitse olla niin vaikeaa..
- Näin.
Ymmärrän kyllä ap.ta. Minusta olisi kiusallista jos sisarteni exät alkaisivat toistu-
vasti vierailla vanhempieni luona. Eikä se olisi fiksua nyxääkään kohtaan. kun on
erottu, on erottu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780