Tänä illalla olen menossa rippikouluryhmän kanssa jonnekin näyttelyyn (kuvataide tmv.) niin kehtaanko laittaa tummansinisen jumpsuitin? Vai käyttääkö edes nuoret kys. pukuja kaupungilla? :D olisi kiva tietää teidän mielipide :)
ikää 14
Kehtaanko laittaa jumpsuitin ?
13
194
Vastaukset
- Emotyttö_01
Ei pahalla, mutta olen ollut aina sitä mieltä, että jumpsuit ei ole kovin hieno, ja sitä kannattaisi käyttää vain kotona. Laittaisin ehkä jotakin hienompaa päälle, kuten siistit pillifarkut ja jonkun kivan paidan :)
Ei siis pahalla, toki voit laittaa jumsuitin jos haluat, mutta tuo on vain oma mielipiteeni. - oma päätös
Toiset tykkää toiset ei =) laita jos haluat. Kyllä mä olen koulussakin nähnyt joidenkin käyttävän.
- tytsy052
jumpsuitti on niin ihana, mutta en sinne laittais
- 7654
älä laita, ne on must naurettavan näkösiä. :D
- ---
ÄLÄ LAITA. Menee ehkä just kotona ja jollain leirillä
- poika 15
mä oon 15v poika ja mulla parit jumpsuitit ( hupprihaalari )
käytän välillä koulussa liikka tunnilla ja kotona
- mannemanpiss
jätä vetskari alas
- Mä -98
Kehtaanko laittaa cheekin t-paidan kouluu? 8-luokkalainen
- Mä-98
Jumpsuit on rohkeille..
Monet ajattelee et emme voi , mitä noi ajattelee...
Mul koulus kiusataan ja oon ysin oppilas ei ne mua lannista.- poika 15v
ootko tyttö vai poika ? sulla jumpsuit ??
- Ihme hiippari
Älä nyt mitään jumpsuitteja julkisesti ainakaan käytä..
- Kumäenjaksakeksii
Jumsuit = oloasu, älä siis laita, se ei ole tarkoitettu kaupungille
- poika 15v
kuinka monella jumpsuit ( huppari haalari ) ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078