Nipa & Quuppa
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013031416778833_vi.shtml
Vihoin sopu!
5
264
Vastaukset
- jesuiita-76
jo oli aikakin. Enteilee originaalin paluuta. Enää Pete ja Nipa kun hoitaa välit kuntoon ja Jonttukin antaisi anteeksi, niin sitten isot paluukeikat, joista äijille vähän hilloa. Nipa voi sitten taas keikkailla hetken nyky-kokoonpanon kanssa matalammalla profiililla.
- kepa.
Näin tää tulee menemään. Dingon ensi tahdeista livenä ja levyllä alkaa tulemaan se 30v. niin ei hullumpi homma sinänsä.
Dingohan buukataan isojen festareiden primetime aikaan soittamaan heti kun tieto alkuperäisen bändin paluusta varmistuu.
Money talks ja kansa tykkää.
Sitten Nipa voi taas kiertää mestoja nykyisen kokoonpanon kanssa 10 vuotta=) - nahkamiesennenmarkku
Nyt rivit kuntoon ja Pete ja Jonttukin mukaan Pepen ja Q:n lisäksi ja levy ulos 2014 tasan 30 vuotta ensilevytyksestä! Se olisi hienoa.
Dingolla on yksi kova meriitti käyttämättä. Se ei ole levyttänyt alkuperäisellä kokoonpanolla sitten vuoden '86. - tomppp2
Mutta jossain lehdessä oli juttuu, että Quupan soittohommat on ohi. Joku vamma tms. estää sen, ettei pysty enää soittamaan rumpuja (ainakaan täyspäiväisesti).
- totuus2
Varmasti kohtuullinen summa rahaa parantaisi kaikki rannevammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171