Tunisiaan kesällä??!

hjelpamigg

Tekeekö enää mikään matkatoimisto valmismatkoja Tunisiaan kesällä? Vai pitääkö paketoida itse matka jos kesällä sinne mielii? Näytti vaan kauheen kalliilta hinnat tolleen tehdä.. Itse ainakin löysin valmismatkoja vaan keväälle ja syksylle.

Apua kaipailisin! Ja kokeneet Tunisian matkaajat kertokaa miten ja mitä kautta matkustatte edullisesti, mitkä ovat suosikki nähtävyyksiänne/kohteita Tunisiassa?? Thanks.

12

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marttamatkaaja

      olen mennyt sinne Ranskan kautta,ei ollut kalliit lennot...n.500e.eikä pahemmin tarvinnut odotella Char de Gaullen kentällä...pari tuntia oli vaihtoaika mutta kenttä suuri ja pitkät välimatkat kävellä.Lennot sujui hienosti.Mutta Air Francen henkilökunta on todella arvonsa tuntevaa ja suorastaan koppavia.Pyysin lennolla kahvia lisää,ei antanut:) no,vieressäni istui kohtelias herrasmies joka tarjosi oman kahvinsa minulle:)Milloin olet menossa? marttamatkaaja

    • marttamatkaaja

      käy katsomassa MOMONDON sivuilta...katselin että esim.15.6-29.6 edestakainen lento ilman kamalia odotusaikoja maksoi 644e.Ei kovin paha,halvimmillaan n.450...mutta sitten täytyy kentällä odotella mennen tullen aika kauan. terv.marttamatkaja

    • Kesällä Tunisiaan

      Ruotsista pääsee esim. Apollon, Deturin, Vingin tai Fritidsresorin kautta suoraan Tunisiaan, samanlaisille matkoille kuin Suomestakin ja äkkilähtôjä löytyy tosi edulliseen hintaan läpi kesän!

    • tunisissiaa

      Hei kiitos tosi paljon! Eli siis lennot halvimmillaan n.450? Okkei, ei paha, mut tuleehan siihen se hotellin hinta sit päälle vielä. Katoin et esim. Deturilla välillä tosi edullisia äkkilähtöjä Sousseen, harmi etteivät tee kesällä, haluisin just sillon mennä Tunisiaan kun on kesälomat yms. :)

      Ruotsin matkat ei oikeen nyt auta mut pitää katella noita lentojen hintoja sitten.. :P

    • Usein Ruotsin kautta

      No ihan samalla tavallahan Ruotsin kautta pääsee, kun Euroopan kauttakin. Ensin Arlandaan ja sieltä koneen vaihto...

    • llalalal

      Hmm.. halvimman löysin 1900e. siis lennot.

    • Äly hoi taas

      Jo 644 e meno-paluu Tunisiaan on kyllä aika paha.

    • plöööööö

      totta. mutta kun en löydä prkl

    • mmittääh

      Nojoo kun pistää Helsinki - Tunis niin johan alkaa halpoja lentoja löytymään, mutta entäs sittenkun pistää Monastiriin, huhhuh mitä hintoja!! Onko Tunisista jotain bussikuljetuksia ym. Sousseen ja paljon maksaa??

    • Junalla Sousseen
      • Myös louagella

        Niin ja myös Louage-takseilla (kimppataksi) pääsee Tunis-Sousse -välin. Taksit on vähän niin ja näin, vanhaa kalustoa eikä valitettavasti turvavöitä. Onneksi Tunis-Sousse -väli on uutta motaria, joten niin paljoa ei pelottanut kuin Sousse-Kairouan -väli louage-taksilla.
        Louageen ei ihan kauheasti kyllä matkatavaroita mahdu..


      • Junalla
        Myös louagella kirjoitti:

        Niin ja myös Louage-takseilla (kimppataksi) pääsee Tunis-Sousse -välin. Taksit on vähän niin ja näin, vanhaa kalustoa eikä valitettavasti turvavöitä. Onneksi Tunis-Sousse -väli on uutta motaria, joten niin paljoa ei pelottanut kuin Sousse-Kairouan -väli louage-taksilla.
        Louageen ei ihan kauheasti kyllä matkatavaroita mahdu..

        Ja vielä...Tunis-Sousse junamatka maksaa noin 5-6 euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe