lennot alanyaan

tessa

Mistä sais halvimmat lennot alanyaan? Ajattelin lähteä lokakuussa ja tarvitsen pelkät lennot. Mitkä lentoyhtiöt lentää ja mistä vois kysellä....

9

944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihje

Detur-matkatoimisto järjestää turkin matkoja ja muistelen että sieltä voi ostaa myös yksistään lennot.En tiedä hintatasoja nyt, mutta helmikuussa matkat kaksi viikkoa huoneistohotellissa Antalyassa maksoi vain 70€ enemmän kuin pelkät lennot.

• jepjep

kaverini on kova turkin reissaaja ja kertoi että suomesta ei oikeestaan tehdä suoria lentoja turkkiin, paitsi pakettimatkat. joten melkeen semmonen tulee halvemmaksi.
      toinen vaihtoehto on ottaa halpalento esim. saksaan ja sieltä halpalento turkkiin.
      en tiedä sitten...tämmöstä keveri höpötti.

• ren

Deturilta pelkkä lento Antalyaan 330€

• ren
        ren kirjoitti:

Deturilta pelkkä lento Antalyaan 330€

330€ on meno/paluu hinta.

• Nasu
        ren kirjoitti:

330€ on meno/paluu hinta.

İtse maksoin Deturilla 750€ pelkat lennot meno-paluu. Eika ollut mitaan halvempia vaihtoehtoja.

• essi

Luulajasta ja Uumajasta pääsee edullisesti Alanyaan. Meno-paluuhinnat (2vk) siinä 200 euron kieppeillä ja jos hyvä tuuri käy, voi lennot saada jopa 140 euron hinnalla. Eli jos asustelet pohjois-Suomessa, kannattaa matkata Haaparannan kautta Luulajaan tai sit laivalla Vaasasta Uumajaan. Tietoja esim.googlen kautta (Luleå airport).
      Tietysti sit kannattaa harkita muita vaihtoehtoja, mikäli sulle tulee kovin kalliiksi matkustaa kotipaikkakunnaltasi Luulajaan tai Uumajaan.

• minä

Riippuu paljon siitä kuinka kauan meinaa olla reissussa. Ehkä helpoin olisi viikon taikka kahden matka ottaa deturilta. Lentoihin ei tietääkseni sisälly bussikuljetusta Alanyaan, mutta eiköhän sellainenkin Deturilta sopuhintaan löydy. Soita helsingin toimistoon ja kysäse, ovat aika palvelualtista porukkaa. Hauskaa matkaa!

• Tessa

kaikille avusta. Lennot nyt varattuna eli ei muuta kuin matkaa odottamaan!!!!

• kiinostunut
        Tessa kirjoitti:

kaikille avusta. Lennot nyt varattuna eli ei muuta kuin matkaa odottamaan!!!!

Hei Tessa!
        Kertoisitko vielä, että mistä lennot ostit ja kuinka paljon ne maksoivat? Olisi mukava tietää tulevaisuutta silmällä pitäen! Aiotko viihtyä kauankin Alanyan maisemissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe