Onko 150€ kuukausrahana liian suuri?

mYmounTmonEY

Ikää siis on 14w ja jotenki tuntuu et pitäis vähän vähentää tota kk rahaa ku kaikki väittää lellityks,mutta minkä mä sille voin jos oon perheen ainoo lapsi jonka vanhemmat on hyvin toimeen tulevia.

38

522

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fourteen

      Ei tarvii leveillä sillä että saa rahaa.
      Itte saan 200€/kk.

      • Erkki

        Et sit ite leveile Pertti?


      • 3254234

        viestisi on melko ristiriitainen.


      • Kiinalainen purkkipaska

        Joo pikaraiskauksia jaossa kahella sadalla eurolla


    • mYmounTmonEY

      en mä leveile

    • gfgfdtf

      Ite saan 15e kk ja riittää mulle (12v poika) Tosin juhlina, ja erikoispäivinä saan sen 50-300 riippuen päivästä

    • mYmounTmonEY

      Kiitos paljon,sillä mua on ruvennut vähän kaduttaa tuo määrä ja tietenkin oon aina kiittänny ja tehny töitä sen rahan eteen

    • suosittelen:)

      Yksi vaihtoehto toki olisi se, että pyydät vanhempiasi antamaan vähemmän sinulle itsellesi ja laittamaan vaikkapa puolet erilliselle säästötilille, josta et voi nostaa rahaa ennen täysi-ikäisyyttä. Näin rahamäärä kasvaisi ja saisit mukavan aloituksen esimerkiksi ensimmäiseen uuteen kotiin:)

    • mYmounTmonEY

      Pitää laitaa korvantaakse

    • loll

      V*tun kermaperseet .. en saa yhtään kuukausi- tai viikkorahaa et ..

      • Choco:3

        Niinp, ite 8€, ja se on ihan liian vähän? Ois ees 20€ ;__;


    • Onn

      sun ongelmas

    • mage96

      Oo ilonen, jotkut ei saa paskaakaa kuukausrahaa -_-

    • buwod69

      Itekkää en saa ku 0$

      • Yleensähän Suomessa ihan €uroina rahaa saadaan...


    • 17w

      Kannattaa olla tyytyväin jos saa rahaa, ite sain 50€ viikkorahaa kunnes täytin 15. Säästin kaikki rahat ja nyt nauran kun entiset luokkalaiset itkee kuinka niil ei oo rahaa, typerät mopo jonnet :D

    • McSilakka

      Ei ole liikaa jos on young money, cash money.

      T. MC-Silakka

    • mukko

      Ei todellakaa ota enemmän!

    • kiiiiikssaaaoonkikar

      150 euroa? Ootko tosissas? Puolessa vuodessa saa sillä jo hyvän tietokoneen vaikka! Vitun kermaperseet 20e max.

    • 1111111121

      150€ on tuon ikäiselle kyllä ihan tuhottoman paljon. Laita hyvänen aika säästöön tuosta ainakin 90%, et sinä enempää tarvitse.

    • MCTale

      pyysin vaarilt rahaa uuteen käppii anto 20€ sit kysyin jannelt et " Mikä pössis ? "
      ja sit sanoin kaupas myyjälle " Young Money Cash Money" sit se oli sillee " WeeTeeÄf ? "
      -MCTale

      • JenniK.

        Mä en saa edes viikkorahaa, enkä kyllä tarvitsekaan. Ihan tarpeeksi mulle on tuo 158,15€ mitä oon säästänyt. Onko jotku nykynuoret niin avuttomia, etteivät pärjää ilman jtn 200€ kuukausi/viikkorahaa, en tarkottanu tän tekijää, vaan joitakii?!?!?!? Ja joo, itse olen 12v, mutten avuton. Saan tarpeeksi, että aina kun täytän ja tyhjennän pesukoneen niin saan euron. Isona sit ku jotku ei opi säästämään taikka itse hankkimaan rahaa, niin puliukkoja kadut täynnä kerjäämässä että "Anna mulle 1€, en tiiä miten ite saisin??" ja mä oon tyytyväinen, ettei mua lellitä liikaa.


      • joo o
        JenniK. kirjoitti:

        Mä en saa edes viikkorahaa, enkä kyllä tarvitsekaan. Ihan tarpeeksi mulle on tuo 158,15€ mitä oon säästänyt. Onko jotku nykynuoret niin avuttomia, etteivät pärjää ilman jtn 200€ kuukausi/viikkorahaa, en tarkottanu tän tekijää, vaan joitakii?!?!?!? Ja joo, itse olen 12v, mutten avuton. Saan tarpeeksi, että aina kun täytän ja tyhjennän pesukoneen niin saan euron. Isona sit ku jotku ei opi säästämään taikka itse hankkimaan rahaa, niin puliukkoja kadut täynnä kerjäämässä että "Anna mulle 1€, en tiiä miten ite saisin??" ja mä oon tyytyväinen, ettei mua lellitä liikaa.

        Toi alottajahan just kysy että pitäiskö sen vähentää sitä rahaa. Vittuako sä tuut tänne siitä rageemaan :D


    • RePiKäÄ SiiT Nii !

      Itellä 15e viikkoraha. Eli periaatteessa 60e kk...

      • Ankisti

        Haista kuule PIIIIIIIIIIIIITKÄ V***U!!!!!! Mä oon 12v ja saan kolmesta viiteen euroon viikossa, riippuen oonko äidin vaiko isän luona kyseisen viikon ja mitä teen. Sitten saan kiitettävistä koulunumeroista aina 10€ ja rahaa omistan jtn 300€.


      • enkäsitä
        Ankisti kirjoitti:

        Haista kuule PIIIIIIIIIIIIITKÄ V***U!!!!!! Mä oon 12v ja saan kolmesta viiteen euroon viikossa, riippuen oonko äidin vaiko isän luona kyseisen viikon ja mitä teen. Sitten saan kiitettävistä koulunumeroista aina 10€ ja rahaa omistan jtn 300€.

        Miksi kenenkään pitäisi haistaa vittua, etenkään pitkää sellaista, koska sinä et saa yhtä paljon rahaa ?


    • saan 60 viikos mut kuukauden vikana päivänä saan viel 60 eikä se oo liikaa mitä v'ttuu

    • viisas11

      haistaakaa KAIKKI VITUN PITKÄ PASKA ketkä saa numeroist rahaa vittu tai jotai 40e kk ite en saa numeroist mitää muutaku hyvä jatka samaa mallii ja en saa kk raha vaa mun pitää tehä iha vitun paljo töitä rahan etee mut eipä oo mun ongelma sitteku tiien mite rahaa käytetää eikä mul tartte aina vanhempie ostaa ku oon perseaukine enkä osaa käyttää rahaa :)

    • Minähän saan 10000€ kuukausi rahaa.
      Et aik pieni summa.
      Tuhlaan sen rahan päivässä.
      Oon ostanu:Teknisisiä vempeleitä,steamiin rahaa,Rahaa nettipaikkoihin,Pelejä,ponikamaa ja kaikkea muuta!
      Niin et kannattais pyytää ainaki 500€
      Eihän sitä 150€ saa mitään

      • adghj

        Haista paska rainbowdash...


    • Miettimisen aihetta

      Onko siinä oikeasti jotain leveilyn aihetta saada 150€ kuukaudessa? Minun mielestäni ei tosiaankaan. Jos minun mielipidettä kysytään, voi olla jo siitä ylpeä että on katto pään päällä, ruokaa ja vaatteita. Näiden kaiken lisäksi vanhemmat maksavat kaikki muutkin kulut, kuten suihkussa käymiset ja antavat luultavasti vähän ylimääräistäkin rahaa omaan käyttöön.

      Nimittäin joillain ihmisillä ei ole edes mitään näistä, ei edes puhdasta vettä käytettäväksi, saatika sitten juomavedeksi...

      • juuu u

        taas nälkälapsi kortti pöytää


    • 4+19

      ei oo liikaa, jos on tollanen kermapeppu...

    • haistappakukkanen

      Oo ilonen et saat! Minä en saa mitää -_-

    • easy moneyy

      www.iigaspike.com kannattee mennä tonne ja opetella vaikka ptc-sivujen teko.. helppoo rahaa

    • jotaintähän

      onko 150-euroa riippuu ihan siitä mihin rahaa käyttää. vuokran ja ruoat maksaa todennäköisesti vanhemmat ja vaatteita ei tarvitse joka kuukausi ostaa jollei ole naisellinen mies. jos harrastat jotain urheilulajia jonka kustannat itse, raha menee paljon tai ostat joka päivä viidellä eurolla herkkuja jotka sitten syöt. on toki olemassa halpojakin harrastuksia kuten lukeminen lukeminen ja pyöräily.

    • Munaaperseeseen

      Meillä äiti, ja isä maksaa kaiken joten ei tarvi huolehtia siitä viikkorahasta.

    • köyhä...

      Just mä saan 32€ kuukaudessa... -.- Se siitä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe