Tasapuolisuuden nimissä S-Marketillekin oma ruutujen kyttääjä! Ei ole tarpeeksi muutenkaan kyttiä Lieksassa.
S-Marketin Parkki-Pirkko
42
487
Vastaukset
- Asiakas6
Siellä ei ole alkoa...joten kaikki tiet vievät city markettiin.
- PS parkkipirkko
Tasapuolisuuden nimissä sen valvonnan antaa Perusuomalaisille,yhtä vähän töitä kuin eduskunnassakin.
- momentumilla
Minä tunnen enempi irtopirkkoja,kyllä hekin ovat tilanteessa tarpeellisia
- stop valvoja
Persu...pirkkoko valvoo parkissa.
- parkkiperkele
S-Market on kepun aluetta, eli parkkikyyläys kuuluu kapulaisille koska se on myös heidän kantakaupppansa! Persut ei alennu parkkikyyläykseen vaan odottavat kiltisti kun sisu vahvistuu ja kannatus nousee!
- Pekkarisesta minister
Kannatuksen nousu ei auta.
Hallitusparkkia ei ole perussuomalaisille.
Ei siitä porukasta löydy ministeriainesta.
Kenelle lienee tullut sitten tänäänkin sakkoja tuolla ainakin parille havaintoni mukssan aamupäivälla invapaikalle pysäköinnistä.
Mutta sen tiedän varmuudella sanoa, että ainakin yksi demari kunnallispolitiikona aikanaan olut säästyi vielä sakolta ja monta oli tuon tunnin aikana kävijöitä jotka ihan anteeksi pydellen lähti kiltisti pois invapaikalta ja osoitin jopa heti heille vapaan paikan, Moni tuli jopa kiittämään asiasta ja totesivat asian olevan hyvän, että huomautin jotkut olivat turisteja entisiä tuttuja jopa jotta ainakin nätisti olen kaikkia kohtaan toiminut koska tiedän, että maalaispoikaa joskus kusetetaan olis sitten kyseessä vaikka millainen Herran palvelija meidän oppi isämme niin erehdyksia voi tulla maallisissa asioissa.MK- Ooooppositiossa
Eikös voisi laittaa lisä lapun alle, jossa olisi
PS
TARKOITTAA....paikka on:
"PERSU PIRKON"Oli kuka hyvänsä niin erehdyksiä on mutta muistakaa, olen kuitenkin halunnut hyvää Teille erehtyvillle
Mutta on kuitenkin käsittämäntö tuo kohtaani jatkuvasti tullut sopimaton arvoatelu
Mutta jos sakon olette saaneet niin se on Teidän murheenne
Ainakin jopa tänään radiosa asiasta mainitsin ja nyt katsokaa miten pysäköitte muutenkin se on selkeä valvonna kohde sekä kiertoliitymä ja vilkun käyttö siinä. joten ainakin olen asiasta muistuttanut jälleen kerran MK
Minä en ole huomannut invapaikkamerkintöjä sittarin luona. Siihen on kaksi syytä:1.Minulla ei ole oikeutta käyttää invapaikkaa. 2.Tiedän että invapaikat ovat AINA lähellä liikkeiden pääovia, joten osaan näitä parkkipaikkoja välttää. Onhan mulla vielä toimivat jalat joilla sipsutella perunasäkki kainalossa. Lapsenikin osaavat kävellä.
- liika aina liikaa
Niitä parkkiruutuja invoille on aivan liikaa, yksi riittäisi. Tavallisia autoilijoita sorretaan!
- kauppa kiinni
liika aina liikaa kirjoitti:
Niitä parkkiruutuja invoille on aivan liikaa, yksi riittäisi. Tavallisia autoilijoita sorretaan!
Voihan ajaa puskurit kiinni peräkkäin,vaikka 50 autoa.
- Puheenjohtaja1
Inva-paikat oli kaikki käytössä ja kaikissa oli esillä lupakortti, siis ehdottomasti ei sorreta "tavallisia" autoilijoita, vaan ovat todella tarpeellisia paikkoja.
- parkkihetto
Voisko siihen lähelle lisätä ns. Valeinfapaikkoja, vois ps käydä Alkossa.
Jäis hyvä mieli.
Ei liene sitten toistamiseen mahdollista päästä huomautuksella jos kuvassa näkyy rekisterinumero ja asiasta huomautuslappu,eli eilenkin kolme pysäköinyt ilman lupaa invapaikalle City marketin luona.joten muistakaa vast edes asia
- Puheenjohtaja1
Invalidi-yhdistyksemme aktiivina varapuheenjohtajana ja sihteerinä, sekä tiedoittajana Markku Korpinen tekee hyvää ja arvokasta työtä myös inva-paikoituksien valvojana. ( EI KYTTÄÄJÄNÄ !) Teen itsekin ja moni muu, joka ei halua julkisuutta, en haluaisi itsekään, mutta keskustelu ja suhtautuminen asiaan pakottaa sanomaan: Antakaa hyvät kansalaiset oikeutta meille ja älkää edes haukkuko !!!!
Kiitos eilen myöskin olin keskustelemassa aiheesta Liikkuvan poliisin kanssa ja hän totesi esimiehenä, että pannaanpa pojat käymään siellä.
Joten koitakaa asia nyt muistaa muussakin liikenteessä tehovalvonta juri nuo risteysajot ja liikenneympyrät sekä auton kunto hieman pitäisi olla myös autosta näkyvyyttä ettei enää törmää toistamiseen tuohon invapysäköintimerkkiin suoraan autollaan kuin viime viikolla tuo yksi autoilija city marketin luona.- auto tallissa
Kimi voitti formulakisan.
Nuori mies liikkuntakykyinen henkilö city marketin invapaikalla WW autolla sanoin sinulle,että olet pysäköinyt invapaikalle vastaus oli sinulta haista V
Jos asenteesi on tuo niin kerronpa tässä, rekisteninumeron MIN- 356
Seuraava kerta voi sitten olla hieman epäystävällisempi muulta taholta- uuno-2
Lopeta helvetissä MARKKU tuo pysäköinnin valvonta. Sinulle nauraa jo aita-tolpatkin.. Keksi parenpaa hommaa ajan-kuluksesi. Jatka laulamista ja sen harjoittelua. Joka kylällä oli aikoinaan kylä-..... jolle naurettiin. Älä alistu siihen vaikka kevät on tulossa.
- kyttäruutuko
Menis vahtaamaan vaikka pälvien ilmestymisiä metsään. ihmisten täytyy saada olla rauhassa parkkipaikoilla!
- Iskä haav sodassa
Ei se Kimi ollut ainakaan. Hyvä että valvotaan.
Uuno,,,vedä happea nenän kautta ja sitten suun kautta ulos. Kuulehan sinä voin olla vaikka aidan vitoksena mutta asia on se, että yhyren jos kolomankin opastamista en nuan vaan jätä ,vaan saatan laittaa noista tohelloista kuvatkin tänne jotka tahallaan haluaa saada ittensä julkisuuteen negatiivisesti joten kysyn vaan kuka sitten alistuu ja häpiää jos sitä on sulla olemassa .Nimittäin sitä lähinmäisen huomioimista.
Joten oletko todella sinä ihminen siten varustustettu, että ei edes pääsiäisen sanoma ja kärsimys sinuun tehoa
- urkku 6
Kiitos markku edellisest'
Kuten olen todennut en ininästä säikähdä.
On kuitenkin niin, että tämän pediorin jälkeen on todella ollut vaikuttavuuttä, oeln toiminut hyvässä tarkoituksessa ja minähän en ole sakottanut ketään, vaan kiinnittänyt mielestäni huomiota asiaan, että invalidien asit tulee huomioitua ja kuka muu voisi olla asialla joka on monessa liemessä keitetty ja on vielä tulut tänne aikanaan jopa veronmaksajaksi, jolla on sentään jopa tunne ja lähimmäisenrakkaus niitä kohtaan jotka eivät voi toimia täällä. MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Kuten olen todennut en ininästä säikähdä.
On kuitenkin niin, että tämän pediorin jälkeen on todella ollut vaikuttavuuttä, oeln toiminut hyvässä tarkoituksessa ja minähän en ole sakottanut ketään, vaan kiinnittänyt mielestäni huomiota asiaan, että invalidien asit tulee huomioitua ja kuka muu voisi olla asialla joka on monessa liemessä keitetty ja on vielä tulut tänne aikanaan jopa veronmaksajaksi, jolla on sentään jopa tunne ja lähimmäisenrakkaus niitä kohtaan jotka eivät voi toimia täällä. MKMuuten kiitos lauloin hengellistä ja laulatin Karpalossa tullen mennen hoidin näitäkin asioita ja väkeä oli enenmän kuin konserteissa ja kiitosta tuli vaikka tarpeetomaksi jopa on todettu myöskin vapaa-ajan lautakunnassa esittelyssä
- liisukkalainen
Asiahan on tärkeä. Siitä ei pääse mihinkään.
Mutta ratkaisuna olisi varmasti helpompi merkitä nuo inva-paikat paremmin. Ei tarvitsisi jokaista autoilijaa erikseen neuvoa. Minunkin auton tuulilasiin oli jätetty huomautuslappu, kun vieraspaikkakuntalainen ystäväni kävi sillä kaupassa. Jos parkkiin ajaa ns. läpi Pielisentien suunnalta, jää inva-P -merkintä taakse. Ei sitä sieltä huomaa, jos ei tiedä erikseen katsoa. Läpiajon estävä puomi ratkaisisi paljon.- kristitty ei juo
Tuo viinan himo kaikkea tiettää.
Lumien sulattua tulee muutosta maalaukset näkyvät ja myöskin tulee merkinnät.
KUITENKIN ASENTEISSA TÄYTYY TULLA MUUTOSTA
eli vaikka nuo maalatut merkit näkyvät siitä huolimatta on noita joitakin jotka nytkin haistatteli- hauvan parttaalla
markkukorpinen kirjoitti:
Lumien sulattua tulee muutosta maalaukset näkyvät ja myöskin tulee merkinnät.
KUITENKIN ASENTEISSA TÄYTYY TULLA MUUTOSTA
eli vaikka nuo maalatut merkit näkyvät siitä huolimatta on noita joitakin jotka nytkin haistatteliLaettakkee valvontakamerat nuihe invapaekkojen luo js siitä yhteys vallesmannin konttorii kaeketi sitte jälestä kuuluu ja näkkyy onko tehoo loppus tuo räksyttäminen puolin ja toesin.
hauvan parttaalla kirjoitti:
Laettakkee valvontakamerat nuihe invapaekkojen luo js siitä yhteys vallesmannin konttorii kaeketi sitte jälestä kuuluu ja näkkyy onko tehoo loppus tuo räksyttäminen puolin ja toesin.
Kyllä niitä valvontakameroita on ja minulla myös kamera tekniikka ei mielestäni poista ongelmaa juuri sillä hetkellä kun asia tapahtuu vaan tulee kuin peltipoliisien toimesta ja kun niitäkin vähennetään niin poliisin resussit on vähäiset.
Kuitenkin asia sinänsa eilen oikein liputettiin tasa-arvon päivänä, mutta kuitenkin joidenkin kohdalla tuota tasa-arvoa loukataan, jopa tahallaan ja sitten haistatellaan ja uhkaillaan kuten Lieksan lehdessä oli kirjoitus.- korkku markunem
markkukorpinen kirjoitti:
Kyllä niitä valvontakameroita on ja minulla myös kamera tekniikka ei mielestäni poista ongelmaa juuri sillä hetkellä kun asia tapahtuu vaan tulee kuin peltipoliisien toimesta ja kun niitäkin vähennetään niin poliisin resussit on vähäiset.
Kuitenkin asia sinänsa eilen oikein liputettiin tasa-arvon päivänä, mutta kuitenkin joidenkin kohdalla tuota tasa-arvoa loukataan, jopa tahallaan ja sitten haistatellaan ja uhkaillaan kuten Lieksan lehdessä oli kirjoitus.Kaikenlaisia kyttääjiä sitä pitääkin olla, prkle. Mene vahtimaan vaikka ojanpenkkoja älä ihmisiä, siihen sinulla ei ole oikeuksia. Mikä poliisi kuvittelet olevasi, mene poliisikouluun jos haluat ihmisiä pelotella!
- rauhassa lomalla
korkku markunem kirjoitti:
Kaikenlaisia kyttääjiä sitä pitääkin olla, prkle. Mene vahtimaan vaikka ojanpenkkoja älä ihmisiä, siihen sinulla ei ole oikeuksia. Mikä poliisi kuvittelet olevasi, mene poliisikouluun jos haluat ihmisiä pelotella!
Jos joku tulee Likesan S-Marketilla autoani vahtimaan, saa tuntea nahoissaan! Tulen lomalla Kolilla käymään.
korkku markunem kirjoitti:
Kaikenlaisia kyttääjiä sitä pitääkin olla, prkle. Mene vahtimaan vaikka ojanpenkkoja älä ihmisiä, siihen sinulla ei ole oikeuksia. Mikä poliisi kuvittelet olevasi, mene poliisikouluun jos haluat ihmisiä pelotella!
Mistään kyttäämisestä ei ole kysymys vaan ihan vaan siitä, että myös liikuntavamammaisilla on mahdollisuus asioida kaupassa.
Jos Te arvoista henkilöt ajattelette, että tavallisella kapealla parkissa voisi autosta nousta ja saada pyörätuolin viereen niin autoon jää tai ei pääse autoon.
Olen siten kaikesta huolimatta mukana tässä valtakunnallisessa toiminnassa.
Poliisi en ole mutta tarvittaessä kyllä minulla on mhdollisuus olla järjestyksenvalvojana koska olen siihen kouluttautunut ja siten omaan sen järjestyksenvalvojakortin.
Mutta oikein hyvää jatkoa tapaamme asioilla Markkurauhassa lomalla kirjoitti:
Jos joku tulee Likesan S-Marketilla autoani vahtimaan, saa tuntea nahoissaan! Tulen lomalla Kolilla käymään.
Olisi syytä rauhoittua ja jättää todella tuollaiset laittomat yhkaukseet sikseen, joten harkitse miten toimit.
En ole ennenkään jattänyt asioita hoitamatta joiden uhkauksien kautta järjestys se olla pitää.MK- retsnom
rauhassa lomalla kirjoitti:
No kuulehan nimimerkki:rauhassa lomalla,aivan varmasti rauhassa saat olla,jos
osaat pysäköidä muualle kuin INVA paikalle.Tietysti sinulla voi olla inva lappu ja
sillä saat INVA paikalle pysäköidä.
Likesan S-Market on kyllä hakusessa....vitsi,vitsi....et hallitse täysin oikeinkirjoitusta,mutta uhkailla osaat.
Edelleen olin hieman avustamassa noita todellisia invapaikan tarvitsijoita ja siten kertomassa, ja näyttämässä jopa missä on tyhjää tilaa muille autoilijoille ja jälleen on todettava se seikka, että kyllä on hyvin ymmärtäväisiä autoilijoita, mutta myöskin kännisiä selittelijöitä harvakseltaan kuitenkin tunnin aikana olisi valtion kirstuun kilahtaut 10 kertaan sakkoraha siksi ahkeria oli kävijöitä yrittämässä.
Kyllä myöskin huomasin senkin, että kuvasit salaa minua eipä haittaa, johan muutenkin olen netissä kuvattuna useamman kerran- robin hood
Jokohan herra Korpinen on lopultakin tajunnut ettei jollottaminen ole hänen vahvuutensa ? Lieksan ainoana, osaavana parkkivahtina toimiminen on hänen juttu.
Jälleen henkilökohtaisuuksiin mutta kuitenkin osaan ja hallitsen joitakin asioitta mutta jollotta en se todella pitää paikkansa mutta jos tarkoitat etten osasi laulaa niin siinä et liene aivan oikeassa koska olen kuitenkin menestynyt laulukilpailuissa valtakunnallisissa jopa finalistina viimeksi syksyllä ja nytkin viime viikolla kuopiossa pääsin jälleen jatkoon ja sitähän ei kerrota Lieksalaisille eihän ainakaan LL eli niin pitkälle on menty monessa asiassa tuon rasismin ja ikäsyrjinnän suhteen.Keväällä olen nyt jatkossa Rasiossa kisailemassa mutta toiminnallani ei ole ilmeisesti ollut sitä IMAGOARVOA Lieksalle eikä painoarvoa mitä olen elämässäni tehnyt vanhusten ja vammaisten parissa sen olen kokenut ja sen voi nyt lukea mitä kaupunginhallitus jopa ajaa ja mihin panostetaan, eli sosiaalimenojen kasvuun jos ja terveysmenojen jos tuo ihmisten eriarvoinen kohtelu voi jatkua kaikella siunauksella oikein kirkkoa myöten. voi pyhyyttä?
Mutta varsinainen asia on kuitenkin se, että todella invalidit liikuntakyvyttömä eivät voi toimia vammansa vuoksi tuossa autoilijoiden kädestä pitäen ohjauksessa joten, olen vapaaehtoisena Lieksan seudun invalien vpj sihteerinä ja monta asiaa läpikäyneenä ryhtynyt toimeen. Koska toiminta valtakunnallisestikin on tärkeä asia.- keksijä pelle
Kaiketi tuo asia on ymmärretty, jatkuva kitinäpuolin ja toisin vai onko tämä kirjailijoiksi aikovien harjoitusta ?
- Kyllä ....
keksijä pelle kirjoitti:
Kaiketi tuo asia on ymmärretty, jatkuva kitinäpuolin ja toisin vai onko tämä kirjailijoiksi aikovien harjoitusta ?
.... täällä varmaan joku kirjailijan alku saattaa olla, mutta oikean kirjailijan ei tarvitse puhtaaksi kirjoittaa sitä kirjoitustaan, vaan sen tekee kirjapaino, jonka kirjailija sitten hyväksyy lopulliseksi tuotteeksi.
Täällä pitää "kirjailijan" tuotoksensa oikolukea ja korjata mahdolisesti tulleet kirjoitusvirheet. Anonyyminä esiintyvä "kirjailija" ei voi korjata virheitään jos sen on ennattänyt laittaa menemään nettiin.
Yleensä ne jotka eivät tunne liikennesääntöjä, eivätkä osaa edes pysäköidä oikein, eivät yleensä osaa kyllä kirjoittaakaan!
Miinusmerkkejä ne kyllä osaavat laittaa kirjoituksiin, vaikkka sisätö olisi kuinka ajankohtainen ja asiallinen!
Hyvää päivänjatkoa!
.
Kiitos kirjoituksestasi "kyllä" On aivan selvää, että jos meikeläisen ikäinen ihminen kirjoitta tänne joka on aikanaan kulkenut pitkät matkat kouluun ja sekin oli kiertokoulu ja jo lapsesta pitäen on pitänyt olla työssä.
Olen kuullut jopa sellaisista oloista, että ei poika kerinnyt kouluun ja opettaja meni käymään kotona niin poika oli uunin sisässä korjaamassa uunia leipätaikinalla.
On sitten näitä kirjaviisaita jotka ei sitten anna mitään arvoa näille ihmisille jotka vieläkin tyytyvät vähään ja ovat sairaita ja koittavat mennä eteenpäin hieman jo "runko kierona, ettei autona läpäisisi katsastusta" mutta kuitenkin nämä henkilöt ovat monesti se tukipilari joilla on elette elämä ja osaavat suhtautua elämään ja ovat käyneet aikanaan rippikoulun ja on roketettu eli elämän arvot ovat paikoillaan siten.
Monissa kultuureissa annetaan arvo vanhemmille mutta onko niin, että sitten vasta tulee totuus esiin ja jopa suru kun ei ole enää näitä tukipilareita joita kupataan jopa taloudellisesti.
Tiedän ja kunnioitan joitakin vähemmistökulttuurin tapoja jossa todella kunnioitetaan vanhusta.
On aivan selvää, että todella en jää ajatuksineni enkä toimintatapoineni kanssa yksin nimen omaan Suomessa.vaikka täällä en saisi osakseni muutakuin risuja joululahjaksi Markku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838