eli menin seiskalle, ja meidän luokalle tuli yks tosi söpö poika.. tai ensin ihastuin yhteen toiseen mutta sit tää toinen poika teki muhun vaikutuksen ja ihastuin siihen tosi paljon! se on ihan selvästi muhun ihastunut, ainakin luulen nii.. mun läheisin kamu sanoo et se poika töllää mua kokoajan.. sit yks poika kerran melkein tönäs sen mun syliin :) se kai tietää tästä meidän jutusta. nii ja tänään se poika tuli ihan helvetin lähelle mua, niinku mun eteen, oli varmaan vaan pari centtii väliä :) mut miks kumpikaan ei tee alotetta? kyllähän mä voisin mut sit se oliskin tosi noloo jos se vastais kieltävästi.. mitähän mä tekisin? asiallisii vastauksii thanks! ps. tykkääkö se musta, vai pelleileekö se vaan??
miks tää on nii vaikeeta?
2
384
Vastaukset
- Pieni
Itse varmaan alkaisin moikkaamaan aina sitä kun sen eka kerran aamulla näkisin. Sittenhän sitä vois koittaa jotain höpötellä. Ja hymyily auttaa! Hymyä huuleen ja sit rohkeesti juttelemaan. Tiiän kyllä et toi vaivaa et "jos se ei sit tykkääkkään ja sit hävettää..." Mut jos ei uskalla tehhä asialle mitään niin pahimmillaan käy niin et se menettää kiinnostuksen suhun ja sä jäät haikailemaan sen perään ja sillon ei enää mikään auta....:(
Toivottavasti tästä oli hyötyä..?=)- tyttö91
mä käskin mun kamun tekemään ens maanantaina niin, et se niinku jotai puhuis sille vaikka että mitä mieltä se on meidän luokasta ja sillee.. sit se yhtäkkii kysyis et mitä mieltä se on anniinasta (toi ei oo mun oikee nimi, en halua laittaa sitä tänne). ehkä mä kokeilen sitä moikkaamista. oon kyllä hymyillyt sille melkein aina ku näen sen :) ps. kerran ku juttelin sille nii huomasin et me ollaa samal "aaltopituudella"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701