Osaako kukaan vastata miten tyypillisiä dementiapotilaille?
Onko millaisia kokemuksia kenelläkään?
epilepsiatyyppiset oireet
3
209
Vastaukset
No meillä ne alkoi viime vuonna,epilepsiakohtaukset.Joillekkin ne tulee.
Mun miehelle tullut monta pientä kohtausta,ja kaksi suurta,puoli tuntia kestäviä.
Nyt lääkitys,sas nähä auttaako..
Alzheimer meillä- huolestunut....
Puolisolla otsalohkodemendia. Pitkään ollut seesteistä ja lähes oireetonta.
Alkuviikosta heräsin ihmeelliseen örinään, vaikka nukuin eri huoneessa.
Jäin sitä unenpöpperössä kuuntelemaan ja se kuitenkin pian loppui ja nukahdin.
Olisi pitänyt mennä takistamaan tilanne, mutta siinä pöpperöisessä tilassa oletin sen olevan kuorsausta.
Reilun parin tunnin kuluttua heräsin siihen, kun puolisoni tuli huoneeseeni ja
kertoi että pissat oli mennyt housuun ja vasen olkapää oli tullut niin kipeäksi, ettei pysty
vaatteita vaihtamaan.
Seuraavana aamuna valitteli, että oli purrut kieltä vahingossa unissaan.
Tämä on tosiaan uutta tässä "souvissa" , mutta nyt olen jälkeenpäin ajatellut.
että on mitä ilmeisemmin ollut epilepsiakohtaus.
Liittyykö näihin mitään tälläistä örisevää ääntelyä ja onko mielestäsi tämä ollut pieni vai isompi kohtaus. mistähän tuo olkapää on mahtanut kipeytyä.
Mun mies kyllä piti ääntä kun sai kohtauksen,ensin huutoa ja sitten korinaa.Vaikea sanoa mikä ollut,jos ei ole nähnyt tilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185402
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921773
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120- 501119
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531116- 1141098
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.831047