Ajokortti - Rauhanturvaajaksi

justasking1

Olisiko kenelläkään tietoa voiko rauhanturvaajaksi hakea vaikka ei olisi ajokorttia vielä. Tilanne on, että palvelus on vielä kesken ja palveluksen jälkeen kansainväliset tehtävät kiinnostaisi erittäin paljon, mutta ajokorttia ei vielä ole. Heti kotiutumisen jälkeen olen hankkimassa kortin ja mietinkin että kuinka paljon tälläinen asia voi viivästyttää hakua/pääsyä tehtäviin kun kortti tulee olla käyty 2 vaihetta myöten.

2

378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys4

Potkaisen vanhaa juttua pinnalle.. Itse haluaisin myös jo laittaa hakemukset mutta ajokorttia ei löydy vielä. Varusmiespalvelus suoritettu jne, ajokortti vaan puuttuu

• voevoe124125125

kyllähän sinne voi hakee mutta tuskin valitaan voe mennä monta vuotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, olo on nyt paljon parempi

Tästä se lähtee. Kaikenlaista vielä tulossa, jotain alkaa näkyä jo tunnelin päässä ja valo alkaa häämöttää. Pieni lepohe
      Ikävä
      41
      4444
    2. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      355
      2384
    3. Toki välitän sinusta

Nainen J ja paljon. Mutta mitään turhia korulaiseita tai muuta tyhjiä eleitä en aio toteuttaa. Se mitä tapahtuu niin tu
      Ikävä
      10
      2256
    4. Laita mies mun nimikirjaimet tänne

Mulla on ikävä sua etkä ole siellä missä voisin edes nähdä sut hetkellisesti 😭
      Ikävä
      77
      1476
    5. Mitäs olet suunnitellut viikonlopuksi

Mitä aiot tehdä viikonloppuna
      Sinkut
      152
      1049
    6. voi luoja että

Mulla on ikävä sua
      Ikävä
      41
      971
    7. Mitä kannuksessa tapahtuu? Poliiseja raskaitten varusteiden kanssa liikkellä!

Suuri määrä poliiseja takalon koulun lähettyvillä?
      Kannus
      10
      925
    8. Sinusta tuli mies

Mielestäni todella läheinen ja lähennyimme paljon tuon parin kuukauden aikana kun näimme usein. Nyt kun taas ei sattunei
      Ikävä
      56
      821
    9. Jos olisitte jo pari kaivattusi kanssa

mitä haluaisit saada häneltä joululahjaksi? 😊
      Ikävä
      51
      799
    10. Pystytkö olemaan rehellinen ja

kertomaan että olet täällä pilaillut ja arvostellut? Ehkä jopa esiintynyt toisena henkilönä? Mitä sun lapses siihen sano
      Ikävä
      143
      795
    Aihe